رواية عاصم حبيبي الفصل الرابع والعشرون 24 - بقلم اسماء محمد

الصفحة الرئيسية

رواية عاصم حبيبي البارت الرابع والعشرون 24 بقلم اسماء محمد

رواية عاصم حبيبي كاملة

رواية عاصم حبيبي الفصل الرابع والعشرون 24

حازم رجع البيت مفرهد من الجري يعين امه جري من اول الصالون لحد البيت 
عاصم شافه 
عاصم بضحك: هههه مالك يلااا بتعمل كده ليه 
حازم قاعد علي اول كرسي قابله 
حازم: ياااااه بقالي كتيررر مقعدتش 
عاصم: عملت ايه عرفت مين هو 
حازم: يعمم حرااام عليك مش حاسس بااخوك لييه دنا حتي اب جديد منها لله مرام بنت سهيله هي اللي دعت عليا 
عاصم: يعني عملت ايه برضو
حازم: عملت حمام كريم 
عاصم: نعممم
حازم: احم احم معملتش حاجه 
عاصم: نعم انت بتقول ايه يعني من اول الصبح لحد دلوقتي معرفش هو مين انا غلطان اني بعتمد علي واحد سا*ذج زيك والله اخفي يلااا 
حازم: استني استني بس اديني مهله 48ساعه وهتلاقي كل حاجه من ساعه مولدته امه لحد دلوقتي تمام 
عاصم: تمام بس دي اخر فرصه 
عند فرح 
فرح عملت اجتماع تاني مع الموظفين 
فرح: انا جمعتكم دلوقتي عشان انا قرار ولازم اقولكم عليه انا قررت اني هقابل شركة SЯΤ وهنحدد معاد بكره مع صاحب الشركه 
الكل: تمام ي فندم بالتوفيق 
فرح: علينا كلنا اتفضلو انتو
الكل خرج 
يوسف بشرود: فرح هتعملي اي لو عاصم رجعك 
فرح: قصدك ايه 
يوسف: لا مفيش قوليلي هتعملي ايه 
فرح': مش عارفه هعرض عليهم فكرتي ويارب تمشي الامور 
يوسف اكتفي بهز راسه 
عند مرام 
مرام: انت ي استاذ للي سرحان انت قوم خلص هتلنا اذن خروج 
حازم لسه علي وضعه سرحان 
مراام بغيظ: انت ي فقيق يلي دمك خفيف انت ي عسل اوووف حااااااازم 
حازم بخضه: في اي ي حمار*ه انتي اتكلمي بصوت واطي 
مرام بغيظ: انتت خلص انا معتش قادره اقعد في المستشفى اكتر من كده انا زهقت 
حازم: مهو انا اذن الخروج في جيبي من الصبح 
مرام بتبربش بعنيها: انت قولت ايه 
حازم: اذن الخروج في جيبي 
مرام بغضب: وسيبني قاعده بهري في نفسي عشان الاستاذ سرحان صح انتت اي نو دم نو احساس 
حازم بضحك: نو رز بلبن هههه 
مرام جابت ازاز*ه من جمبها وحدفتها عليه 
مرام: برااااااا 
عند عاصم 
عاصم بيتكلم في الفون 
عاصم: عدي عاوزك في موضوع ضروري 
عدي: انا في الخدمه ي صحبي
عاصم: عاوزك ترقبلي واحد بيروح فين بيجي منين بيقابل مين 
عدي: مين ده اللي عاوز ترقبه 
عاصم: نوران 
عدي: مش فاهم عاوز تراقب مراتك لي 
عاصم: شاكك ان في حد بيساعدها لتدميري او بالاصح هو السبب لفراقي انا وفرح عاوز اعرف مين هو مستحيل نوران تعمل كل ده من غير محد يساعدها نوران اضعف من انها تعمل كده في حد بيساعدها وبيقويها كمان نوران بيوصل لها كل اسبوع  علي حسابها في البنك 2 مليون كل اسبوع لمده سبع سنين اللي فاتو بس انا مقدرتش اعرف مين هو اللي بيبعتلها بس عرفت انه هو واحد بس مجهول اسمه مش موجود اساسا حاولت بكذا الطرق بس مقدرتش بس عرفت انه نزل مصر انا لمده سبع سنين بدور علي طرف الخيط اللي بيدين نوران من نفس يوم الحدثه من سبع سنين نفس اليوم اللي اتجوزت فيه نوران عرفت عنها كل حاجه بس للاسف بعد متجوزتها كان بامكاني اوقف فرح من انها تسافر بس اللي انا كنت متاكد منه انها كانت هتتاذي فعشان كده بعدتها سبع سنين وانا بحاول اعرف الفلوس اللي بتيجي لنوران كانت بتعمل بيها اي احسبها معايا بالعقل دلوقتي مفيش في حسبها غير 100 الف بس كل الملايين اللي كانت معاها راحت فين بس انا قدرت اعرف هي بتشتغل في حاجه مشبو*هه بس انا مش عارف هي اي ولللي بيساعدها ده شريكها في كل الوسا*خه بتاعتها انا عاوز اعرف مين هو لاني لو عرفته هتتحل كل حاجه وهقدر ارجع فرح فهمني ي عدي 
عدي: فهمك ي صحبي انا عارف انك عاوز تتنتقم منها للانها السبب في مو*ت مامتك بس قريب هانت ي عاصم بكره هعرف عنها كل حاجه وهتاخد حقك منها وتسلمها للبو*ليس
عاصم قفل معااه 
عاصم بشرر: مستحيل اسلمها للبو*ليس البو*ليس عمره مهيطفي النار اللي جوايا انا هقت*لها بس*كينه تالمه عشان تعرف اللي يلعب مع عاصم اخرته مو*ته 

رواية عاصم حبيبي الفصل الرابع والعشرون 24 - بقلم اسماء محمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent