رواية اعاقتي ولكن الفصل الواحد والعشرون 21 - بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

رواية اعاقتي ولكن الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم ميرا ابو الخير 

رواية اعاقتي ولكن الفصل الواحد والعشرون 21

هاجر وقف وانفجرت فيهم:  قررررف انا قررررف تعرفي انا كر''هتكم قد ايههههه بسبب يلي بتعملوه داااا انا بكرررر''هكممم بكرررر"هكم كلكممممممم ربنا ينتقم من... 
طخخخ كف نزل علي وشها. 
هاجر بصدمة:  ا ادم. 
ادم بغضب:  اخررسيييي دي ستييي احترمي نفسكككككك. 
هاجر بغضب:  انا مش هعيش معاك. 
ادم بغضب قرب وشالها عزت مسك ايده:  اختي هتيجي معااايااااا. 
ادم بعيون حمرا:  ايدك احسن لكك. 
عزت سابه وهو اخد هاجر وطلع اوضتهم. 
امنيه بتبص علي عزت:  ياريت تاخدها في اسرع وقت. 
عزت ببرود:  ايلا قوليلي هو انتي يلي كنتي خطيبه ادم وحامل من غير جواز. 
امنيه بغيظ:  وانت مالك انت مفيش غير بتوع الملاجا يتكلموا. 
عزت ببرود:  يبقا انتي كمان مالك اخدها ولا لا خاليكي في حالك. 
امنيه مشيت بغيظ. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
زهرة بصت علي عزت وسكتت. 
عزت بهدؤء:  انتي بتعملي معاها كده ليه دا لو بنتك مكنتيش هتعملي كده. 
زهرة سكتت بحزن. 
عزت بتكملة:  ربنا مش بيسيب حق حد وانتي كسرتيها كتير المفروض كنتي تاخديها في حضنك . 
زهرة بعصبية:  والناس تقول ايه متجوز واحدة امها كانت ايه. 
عزت بص بشفقه ومشي. 
عند ادم. 
داخل وهو شايل هاجر نزلها وبص لها وفجاءة فطسوا ضحك الاتنين. 
ادم شدها لحضنه:  شطورة يا قلب ادم كده اول خطوة نجحت. 
هاجر بغضب طفولي:  بتضر"بني يا ادم. 
ادم بحب باس مكان ضربته:  اسف يا حبيبي عشان يصدقوا اني هكر"هك. 
هاجر بابتسامة جذبه:  هنعمل ايه دلوقتي. 
ادم بهدؤء:  هنام. 
هاجر: نعم 🙂. 
ادم راح وشدها لحضنه علي السرير. 
هاجر ابتسمت وهو ابتسم وباس خدها. 
ادم في سره:  كان لازم ابعدك عنهم واعمل التمثليه دي عشان اعرفهم قيمتهم صبرهم عليا.
هاجر بحزن:  هو انت كده هتعمل ايه وهتسبني. 
ادم شدها لحضنه :حد قالك انه ممكن افكر ابعد عنك .
هاجر بحزن:  خايفه يا ادم. 
ادم بحنان:  انا معاكي ياروح ادم تعرفي اني خلاص تعبت وخايف لكون غلط و..
هاجر مقطعه:  انت مش غلط بس انت مجبور عليا يا ادم.
بقلم ميرا ابوالخير. 
ادم بحب وباسها بخفه :انا عاشق ليكي  وعمري مهفكر اسيبك. 
هاجر ابتسمت وهو شدها لحضنه بحب.. 
تاني يوم. 
ادم صحي وباس دماغ هاجر ولابس وجهز. 
هاجر بتصحا:  صباح الخير. 
ادم بحب:  صباح الورد. 
هاجر:  رايح فين دلوقتي. 

ادم بجديه:  هخلص كام حاجه كده واجي. 
هاجر بقلق:  طيب. 
ادم راح مسك ايديها:  متخفيش كله هيخلص النهارده. 
هاجر ابتسمت بخفه. 
 ادم كان نازل لاقي امنيه قدمه وقفه بدلع. 
امنيه بدلع:  مش هتيجي عشان تشوف البيبي يا دومي. 
ادم ببرود:  لا مع نفسك. 
امنيه بغيظ:  علي فكرة دا ابنك. 
 ادم بسخريه:  خلصتي بقولك ايه روحي شقتك القديمه احسن. 
امنيه بغيظ:  وانت يا ادم. 
ادم بخبث:  هقولك بعدين سلام. 

سابها ونزل وهي توعدت له وخطر في بالها حاجه.
بقلم ميرا ابوالخير. 
بيلاقي سته قاعدة وعلي وشها الحزن. 
ادم:  صباح الخير. 
زهرة بابتسامة:  صباح النور يابني فين مراتك. 
ادم باستغراب:  هاجر. 
زهرة بابتسامة:  اه عشان نفطر سوا. 
ادم برفع حاجب:  ودا من امتي يا ستي. 
زهرة بحزن وهدؤء:  مش مهم يابني روح هاتها ويلا عشان الفطار. 
ادم مشي مبتسم. 
نزلت هاجر معه وزهرة كانت كويسه معها ودا هيجننهم. 
جاه له فون ابتسم. 
ادم:  عن اذنكم. 
قام يرد بيلاقي عزت:  ايه الاخبار. 
عزت:  التحاليل طلعت مزورة حد دفع للدكتور وهد"ده بالقت'ل. 
ادم ابتسم بغموض:  تمم هتجيبه وتيجي لازم نخلص من اول عقبه. 
عزت بهدؤء:  فريد ساعدني القي الدكتور ومعايا. 
ادم بهدؤء:  تمم انت عارف هتعمل ايه. 
عزت: خد بالك يا ادم احنا لسه في الاول اتظاهر انك بتبعد عن هاجر وبتكر"ها. 
ادم بتفكير:  عارف المهم يلا عشان نخلص. 
عزت قفل معه. 
ادم فكر في حاجه بيروح يلاقي زهرة بتضحك مع هاجر وهاجر كنت متوترة مع تعامل زهرة بحب معها. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
ادم: تعالي يا هاجر يلا. 
زهرة باستغراب:  رايحين فين يابني. 
ادم بهدؤء:  مشوار كده عن اذنك. 
زهرة:  خد بالك منها. 
هاجر بصت بطيبه وابتسامه. 
بعد ساعه وصل مكان علي النيل. 
هاجر باستغراب:  بنعمل ايه هنا. 
ادم مسك ايديها:  هنقعد شويه وناكل درة يلي بتحبيها وبعدين ياستي هنروح المطعم يلي بتحبيه واجيبلك شاروما لارج. 
هاجر بطفولة وفرح:  بجد. 
ادم بضحك علي طفولتها:  ايوا بجد يلا تعالي ياستي. 
مسك ايديها وجب درة وطلب من الحراس يمشوا بقوا بيضحكوا ويهزروا و ركبوا مركب وهاجر كانت مبسوطه. 
بليل رجعوا. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
ادم لهاجر:  هطلع اجيب الملفات من فوق. 
هاجر بقلق:  اد... 
ادم بهمس وحب:  صدقيني كله هيخلص النهارده متقلقيش مهما يحصل خاليكي واثقه فيا. 
ابتسمت وهو طلع تحت عيون امنيه. 
امنيه وقفه بخبث:  بقا بتلعبوا عليا تمم اوي يا ادم اما وريتك. 
امنيه بدموع شافت ادم طالع لاقي حاجات بتتكسر في اوضه امنيه استغراب راح يشوف في ايه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
امنيه بدموع:  الحقني يا ادم الحقني. 
ادم ببرود:  انتي لسههه ممشتيش من هنااااااااا. 
امنيه بدموع وخبث:  اهلي جايين من السفر ولو عرفوا اني حامل هيقت'لوني يا ادم والنبي اعمل حاجه افتكر اي حاجه حلوة عملتها طب يلي في بطني ملوش ذنب يا ادم. 
ادم بتافف:  تمم هحلها معاهم بس ياريت تغوري من هنا. 
امنيه بتمسح دموعها بدلع:  حاضر خاليك معايا شويه. 
ادم بتافف ورفع حاجب:  لا. 
سابها وخرج. 
بعد شويه.. 
هاجر كانت مستنيه ادم اتاخر عليها بتلاقي رسالة جت من رقم مجهول ( يلي انتي مستنياه مش هيجي عشان مع مراته التانيه لو مش مصدقه روحي شوفي هتتاكدي بنفسك..). 
هاجر رمت الفون وجريت علي اوضه امنيه ولاقت حاجه صدمتها صدمة عمرها: ا ادم.. 

رواية اعاقتي ولكن الفصل الواحد والعشرون 21 - بقلم ميرا ابو الخير
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent