رواية أحببت مجنونة الفصل السادس عشر 16 بقلم الاء

الصفحة الرئيسية

            رواية أحببت مجنونة الفصل السادس عشر بقلم الاء

رواية أحببت مجنونة الفصل السادس عشر 

سيف...يارب يارب صبرني لان بجد كده كتير
نور رفعت شفتها وبصتله بقرف...مالو دا
سيف.. انتي بتسالي بجد 
نور بقرف...علي فكره انا غلطانه اني قولتلك
سيف... يارب طب دي غبيه ولا ذكيه يارب انت اتولني 
نور...مين دي 
سيف بنفز صبر...امي امي يانور
نور.. الله يرحمه بس ايه اللي فكرك بيها دلوقتي
سيف مسح وشه....خشي يانور جوه  ادخلي  عشان متشلش 
نور...قول يارب متقطعش مالو دا ياختي ودخلت اول ما دخلت 
نور...السلام عليكم 
كلهم بصوعند مصدر الصوت 
سيف دخل..   اهلا   وسلم عليهم كلهم
حمزه شريكهم الاول في صفقه بص علي نور.. واووو  مين دي
كريم الشريك التاني... نتعرف  بالهانم
نور تنحت... انا
سيف بضيق بسبب نظرتهم علي نور  ...   
حمزه... انا حمزه وانتي
نور..  اهلا انا نور 
كريم... بجد
نور بصتله بستغراب... هو ايه اللي بجد
كريم... انتي شريكت سيف 
نور... اها في ايه
حمزه...  احنا سمعنا انك غير كده خالص وبص عليها من فوق لي تحت  بس طلعتي قمر بصراحه
نور وشها بقا طماطم من الكسوف وابتسمت بضيق وكانت مش حبه نظرته ليها...  احم 
كريم....انا كريم
نور ابتسمت...اهلا 
سكرتيره تباع كريم...انا سمر سكرتيره  مستر كريم
نور... اهلا
شمس...وانا سكرتيره تباع مستر حمزه
نور..  اهلا اسمك بحبه جدا  علي اسم حد بحبه
حمزه...يابختها
سيف جز علي اسنانه.. اتفضلو طيب نتكلم في شغل
شمس بتهمس لي سمر... هي حطه ايه في وشها مخليه منوره كده
سمر بنفس طريقه... يبنتي دوله كل حاجاتهم من برا  حتي لو عرفنا مش هيبقا قد اللي معانا
نور لحظة انهم بصين عليه وبيتوشوش... الله يسامحك يانورين انتي واميرة وسلمي اكيد بيتريقو
حمزه... انتي  اشتغلتي في بزنس   كام سنه علي كده
نور بصت لي سيف وهمست لي سيف وهي ب ابتسامه... ااقول ايه
سيف..  نور بقالها سنتين 
كريم...اها  باذن الله نتعامل كتير الفتره اللي جيه
نور... اللي في الخير ربنا يقدمه  باذن الله نتكلم في شغل بقا
سيف.. اها يكون احسن عده وقت  علي الكلام وجه وقت الاتفاق في سعر
سيف...تمام  بس دا قليل جدا واحنا هندفع اكتر
حمزه... بس مش هتخسر ومضمونه
نور  كانت هتقع بالسانها...ايه دا هو انتم كان قرصها سيف في دراعها
نور..اهاااا
حمزة...انتم ايه 
سيف.. قصدها انتم يعني   بتتكلم في شويه وراق مش سعر 
نور بص لي سيف بغيظ...
كريم... بس مضمونه  وهيجي   وراها شغل لان اسم شركه بتاعتنا معروفه ومع اسمكم اكيد هيجي وراها شغل كتير
سيف... اديك قولت شركتي وشركتك يعني انت وانا هنكسب وانا وانت عارفين انها صفقه مضمونه  ايه اللي يخلني ادفع اكتر  ما بالعقل اللي هدفعو هيرجع كسبت ايه انا كده
كريم وحمزة بصو لي بعض... 
حمزة...  يعني ايه
سيف.. معروف بالنص   والو علي الاسم انا اسمي معروف واي حد.يبقا ضمن شغل كويس وعلي اعلي مستوه  كفايه انها شركه من شريكات العوضي وانت عارف العوضي دي كفيله لي اي حد يجي يشتغل معانا مش محتاجه سوري شغلنا مع بعض 
كريم بص لي سيف... وشركه برضو بتعتنا معروفه
سيف.. مش هنختلف انا وانت هنستفاد  ايه بقا وايه  يجبرني اني اساهم بالمبلغ دا  
حمزه بخبث... وانتي يا نور ما انتي اسمك لسه برضو مش معروف  ممكن يسبب خساره او شك
نور... لو شك او خساره مظنش كنت تيجي  وبعدين انا من احفاد العوضي برضو ولا ايه 
كريم...  وايه يضمن 
نور ضحكت... هو ايه اللي ايه يضمن ما انت لسه قايل مكسب مضمون وهيجلنا شغل من ورا الصفقه دي ومنين اسمي اللي هيهز مكسب الصفقه وبعدين  حتي الو اسمي هز في المكسب  هو مش المفروض  الخساره علينا  كلناوالمكسب  علينا برضو كلنا يعني لو  صفقه  نجحت انتم هتستفادو واحنا اللي دفعنا هنكسب اللي دفعنا زاي ما سيف قال   انتم اللي هتستفادو بس لو خسارنا  انتم مش هتخسرو كده 
حمزة بضحك... انتي عايزه تخسرينا وخلاص 
نور.. لا ابدا بس انا شايفه انكم دخلين كا اسم فا لو كده يبقا انا سيف نشيل الصفقه لينا  نجت خسرت ترجعلنا بقا وانتم بالتوفيق بقا
كريم... افندم
نور.. ما بالعقل انتم عاملين زاي سوري في تعبير حد.اتعلم وتعب وشقه  وتبهدل ودخلتو طب وواحد ولا عمل اي حاجه  بس دخل برضو طب 
حمزة ابتسام... وانتي عايزه ايه طيب
نور...مش اسمها عايزه ايه اسمها الحق بالنص ومش حداحسن من تاني لو الاسم احنا الاتنين زاي بعض  دا غير اننا معروفين ومش هقولك اسال عن العوضي  لانك لو مش عارفه مكنتش هتسمع كل اللي قولنا تاني حاجه لو خساره تبقا بالنص نجحت بالنص وانا وانت عارفين جدا انها مضمونه  باذن الله وبالتوفيق من ربنا قبل اي حد
حمزه وكريم بصو لي بعض
كرم...تمام  اتفقنا
سيف كان بصص لي نور مستغراب دي اللي من شويه كانت بتقول مظنش تكون مهما   ومن جوه.. نفسي افاهم انتي ذكيه ولا غبيه
حمزه..  تمام يا سيف نمضي امتا 
سيف..
حمزة... استاذسيف
نور بصت لي سيف وضربته  في كتفه... انت سرحت في ايه 
سيف...هاا
كريم....انت معانا ولا ايه ياسيف
سيف... تمام اتفقنا
نور بصتله انه كان سرحان ازاي كان مركز 
حمزه... يبقا نمضي دلوقتي احسن
  اتفقو وبعد ما خلص الاجتماع حمزه طلب من نور انهم يشربو قهوه 
نور.... تمام واستاذ كريم وسيف استنا اناديهم
حمزة... ليه خالينا لي واحدنا
نور بصتله بستغراب... افندم ليه لا هناديهم  وخالتهم يجو معاهم وهما في كافيه
سيف... انت هتستقر  هنا يا حمزة
حمزة...مش عارف وبص لي نور  بس متهيئلي اها
كريم ضحك علي حمزة... يخربيت شكلك
سيف جز علي اسنانه...
نوركانت  بصه في العصير اللي في ايديها ومش مركزه معاهم من جوها... ياختي ايه دا طعمو تحفه واكني جوافه علي مانجو علي نسكافيه حاجه كده هشك بشك خالص  ولونه ولا حاجه من دي  بس دماغ ابليس اللي عمل بتاع دا تحفه بجد تسلم ايدو وتسلم امه اللي جباته عشان عمل الجمال دا 
حمزة...نور يا نور  يابنتي روحتي فين
نور بصتله وفاقت من سرحان... بتكلمني
حمزه ضحك...ياشيخه دا انا عمال اتكلم معاكي من بدري
نور ضحكت زاي الطفل اللي بيتكسف من شخص ومش لقي رد...امم
حمزه من جوه... ايه البرائه  دي شكلي هقع من اول نظره ولا ايه
كريم...  انتي درستي بزنس علي كده يانور
نور... انا 
كريم بضحك...امم انتي 
نور كشرت بطفوله...هووانت ليه كل كلمه تضحك هو انا نكته  في ايه
كريم  ابتسم...لا طبعا بس طريقتك جميله اكنك طفله مش اكتر
حمزه...جدا  فيكي برائه مبقاتش موجوده 
نور... ودي حاجه حلو ولا وحشه
حمزه بحب...جميله جدا طبعا
سيف...احم طيب اشربو القهوة 
كريم ابتسم... بس انتي ليه مشربتيش قهوة
نور.. لا القهوة بحب اشربها ب ايدي  والبتاع دا طلع تحفه بصراحه 
حمزه...اممم علي كده اكيدبتطلع حلوه من ايدك
نور بصتله وسكتت من جوه.. مالو الممحون دا يارب امشي بالمراره سليمه  
سيف بص لي نور وهمس.. خفي كلام معاهم
نور بصتله وهمست.. انت مش قاعد معانا هما اللي بيكلموني 
سيف بصله بغيظ وسكت نور الفون بتاعها وقع بعدت بالكرسي بتاعها وبتوطي عشان تجيب فونها شعرها نزل من علي ضهرها وبان  حمزه بص عليها وابتسم ب اعجاب سيف  اخد.بالو راح جاب شلته من ورا ضهرو وحطها علي ضهر نور وبص لي حمزه بغضب 
حمزه اخد بالو وتحرج ودير وشه
نور بستغراب من سيف...ايه.
سيف اتكلم بهمس وهو بيجز علي اسنانه...ضهرك ياهانم.
نور بصتله...  ما الفون وقع اعملك ايه وبعدين وانت بتكلمني كده ليه دا ايه البرود دا
عده الوقت
وسيف هو ونور مروحين  وهم في طريق كانو ساكتين تماما  
سيف مره واحده... اياكي بعد كده تلبسي الزفت دا تاني او اي حاجه كده
نور بصتله بستغراب... افندم وانت مالك بقولك ايه انا سكتلك.من الصبح فا اسكت بقا
سيف... دا انا اللي حايش نفسي عنك واللهي جي في بالي مسكك من شعرك
نور...بس يا بابا دا انا لو ماسمعتش اللي حصل الصبح كنت اخد قفا
سيف واقف العربيه....نعم مين بلا وكسه دا انتي غبيه اساس  امي اللي قالت  وقلدها مظنش انه مهم بس قولت اقولك
نور بحرج... بس قولت واقنعتهم كمان
سيف..  ياشيخه روحي  دا انتي عايزه اعادة تئهيل من تاني
نور....بلاش انت تتكلم.يا زلومه 
سيف بيجز علي اسنانه....بت لو مبطلتيش كلمه دي هكسر صف اسنانك 
نور..  اقولك حاجه طز
سيف جي يمسك دراعها نور بعدت... وربنا لو مسكت دراعي هعضك
سيف مسكها من  دريس من عند الكتف... بت انا جبت اخري منك
نور شعرها كان علي وشها.... لا بقولك ايه بقا ومسكت شعرها ولمتو  بس نزل خصلتين من شعرها علي جناب بشكل جميل 
نور بعصبيه.. انت شكلك فكرت اني عيله طريه وهسيبك تمد ايدك والجوه دا لا فوق يابابا وايدك دي شلها لتوحشك
سيف..لا يابت خوفت يلا يا ام ش"خه يبنتي دا انتي لو كنتي اقصر من كده كنت فكرتك نمله
نور...هي حصلت طب وربنا ياسيف لا وبصت لي وانا احلف ليه انا هوريك وافتكر انك اللي بداءت ومش انا بش"خه هوريك  بقا انا هعمل ايه  وزقت ايدو وربعت ايديها وبصت ناحيه الشباك
سيف استغرب منها...وربنا هبله  كتك البلاه
نور...
سيف بص عليها لقها  مكشره وسكته ابتسم من جوه..واخد بنت اختي معايا 
سيف وقف العربيه مره واحده  شعر نور اتفك  ....ايه يا غبي ياسواق البهايم انت
سيف... لا لا متقوليش علي نفسك كده
نور بصتله... وحيات امي وامك وامة لا اله الا الله ماشي
سيف بستهزء.. طز ونزل  ورجع تاني
نور بتبص علي ايدو مالقتش حاجه...كنت فين 
سيف...مالكيش في يا ام مناخير انتي 
نور...بطل تبص لي نفسك في مرايا عشان شكلك بصيت فيها دلوقتي قال مناخير قال 
سيف... ربنا يخدك  
نور... ان شالله انت
وصلو البيت  نور دخلت  ومتكلمتش اول ما دخلت لقت سليم
نور...سولم سليم بص تنح
سليم بنبهار... ازاي 
نور....انت كمان يلا مجتش عليك
سليم...لا بجد ايه دا اللهم بارك  
نور بهزار... دي اقل حاجه عندي
سليم لحظ ان ضهرها بين...ايه دا هو انتي ياترتر يا هرهر
نور ضحكت... دي كلمتي علي فكر كنت بتتريق عليا 
سليم بضيق... نور مبهزرش ايه دا
نور...ايه
سليم...  ضهرك. كله بين يا نور
نور... يبني هو الفستان كده عادي 
سليم...  واكيد كله شاف ضهرك كده
نور.. في ايه هو ضهري مزعلكم في حاجه
سليم بنفز صبر...  اطلعي غيري هدومك يلا
نور بستغراب من طريقته... انت بتكلمني كده ليه
سليم... نور  لو سمحتي اطلعي غيري
نور...  لا بجد انت مش طبيعي وبعدين انت قاعد في الجنينه لواحدك ليه
سليم بيجز علي اسنانه...  مالكيش في وطلعي يلا
نور.... سليم ايه الاسلوب دا انت عمرك  ما تكلمت معايا كده
سليم...  لانك عمرك مالبستي القرف دا 
نور بزعل...  قرف شكرا وانا اللي  غلطانه ونصيحه متتكلمش معايا نهائي وطلعت
سيف دخل لقه سليم ونور مشيه بعصبيه 
سيف...  ازايك يا دكتور
سليم..   الحمد الله 
سيف...  انت قاعد لي واحدك ليه
سليم... لا ابدا  تيتا كانت معايا دخلت تعملي قهوة وجيه
سيف..   طيب اتفضل جوه احسن 
سليم..  تمام
سليم مع نفسه..  هي بتستهبل ضهرها كله كان باين ومستغرابه ردي لا وكمان زعلت هي وربنا لا هوريكي يا نور شعرها مفرود والفستان دا اللي كان مسك للتك سوده اكيد  حد ضايقه ماشي يا نور 
ـــــــــــــــــ
نور بغضب... انا ملطشه ولا ايه سيف يزعق وسليم  دا سليم  بس ماشي انا اللي غلطانه عشان انا بتعامل بقلبي  من بكره هوريهم ومن بكره ليه دلوقتي وطلعت من اوضتها وبعد.وقت دخلت اوضتها  بس كده انا كده ارتاحت نوعن ما ودخلت اخدت دوش وغيرت وصلت وقفلت باب الاوضه 
نور... كده عشان محدش يقرفني   نور لسه هتنام باب خبط
امل...بت يا نور سليم عايزك
نور... قوليلو نامت
امل بستغراب...من امتا عيب كده انزلي الراجل مستني تحت
نور... خلاص قوليلو اتخمدات وقسمن بربي ما هنزل وهنام 
امل..  وربنا ما عرفت اربيكي ماشي يابنت بطني وربنا ما هسيبك
نور بهمس... علقه تفوت ولا حد.يموت ونامت
ـــــــــــــــــــ
امل بحراج...  يعيني طلعت لقتها نمت اصلها صاحيه من بدري
سليم فاهم انها رفضت تنزل.... ربنا يقويها طب استاذن انا
امل... ليه كده دا انت لسه جي
سليم.... لسه ايه دا انا بقالي ساعه  
امل....اخس عليك بتحسب الوقت
سليم...ابدا بس عشان الشغل لزم امشي
تهاني... ياولد لو كانت نزلت مش كنت زمانك قاعد
سليم ضحك...
تهاني...ربنا يحفظك ويفرحني بيكم
امل بصت لي مامتها... ايه يا امي اللي بتقولي دا وبصت لي سليم بتحب تهزر ماما دايما كده
سليم... ربنا يحفظكم يارب بعد اذنكم وسلم ومشي
سيف كان قاعد مضايق..
امل... مالك يا حبيبي نور ضايقتك
سيف...ها لا عادي
امل...  حصل ايه طيب مزعلك
هبه طلع من المطبخ... افضلي دلعي في كده هتمرغي علينا
سيف ضحك... انا يا عمتو
هبه....اها يا قلب عمتك عشان نسيت اللي قولتلك عليه
سيف...  وان قولتلك جبتهملك ونسيتهم في العربيه
هبه.... هو حد في جمال وطيبت قلب ياسو حبيب قلب عمته
امل...ماديه حقيره
شمس بضحك وهي نزله... مين دي اللي بتتكلمو عنها 
سيف قام وسندها.... مشمشه عامله ايه
شمس...  زعلانه منك .
سيف....ليه بس
شمس... مبقاتش تقاعد معايا ومزعل نور
سيف بصلها... دي بني ادم غبيه غباء
شمس بضحك... ولد اتلم هي  فين
سيف بصلها بستغراب... ايه دا اومال عرفتي ازاي اننا اتعاركنا
شمس... مش.شايف وشك ماليان غضب ومتعصب  وهي وسمعت لما امل بتقولها انزلي رفضت 
سيف...رفضت تنزل لي سليم 
شمس.. اها قالتلها  قوليلو نايمه
سيف ابتسم....اممم طيب 
شمس...بتقول علي القمر غبيه ليه
سيف حكلها اللي حصل... وجي تقولي مظنش انها مهما
شمس بضحك... يحبيبي هي ممكن متعرفش انها مهما لي شغلكم او مش عارفه بيتكلمو عن ايه فا قالتلك يمكن يكون مهم وعلي كلامك انها اقنعت اللي بيشتغلو معاكم 
سيف... دي كانت هتعرفهم اننا قفشنهم 
شمس... عادي الواحد.بيسها ساعات وهي اول مره يحصل معاها كده
سيف...انتي بدفعي عنها ليه
شمس...  مش بدفع  انت بصص علي  عدم ادركها مابصتش  علي ذكاءها  بصيت علي الجانب الوحش بس
سيف...انا مقولتش انها وحشه بالعكس جميله جدا
فريده بصت علي سيف وبصت لي  هبه
شمس بخبث.. بس انت قولت غبيه 
سيف....ايوه ودا مالهوش علاقه ب جمالها  اها هي عندها لسان عايز قطعو بس طريقتها جميل ومش غبيه اوي وعندها حته كده تقنعك  غصب عنك ولو مقتنعتيش بتعند معاكي
شمس بتحاول متضحكش عشان مايفوقش من سرحان...   طيب العاند دا وحش اكيد
سيف...ساعات لان بيسبب ليها مشاكل او بيعصبني 
شمس... بس بتحبه
سيف... طريقتها تخليكي تحبي العند مع انه بيضايق
امل دخلت....هو اي اللي بيضايقك 
هبه بصت عليها...ليه بس كده
سيف فاق وبصلهم وضايق انه سرح...احم انا طلع اتمشا شويه  وتعصب وقام قبل ما حد.يتكلم
فريده وشمس وتهاني وهبه كانو مسكين نفسهم من ضحك  اول ما طلع فضلو يضحكو
امل....في ايه بتضحكو ليه
فريده بضحك... لا دي متتكلموش معاها هتقع بالسانها
هبه بضحك...لا وممكن تلاقي الخبر في قناة الجزيره زاي بنتي سلمي مش بيتبل في بوقها فوله
شمس بضحك... هي شبها سبحان الله اللي يشوف سلمي  يقول بنت امل واللي يشوف نور يقول بنت بسمه
امل...اخس عليكم في ايه بجد
تهاني بضحك... اقاعدي   وسيبك منهم 
امل...بجد.في ايه
تهاني بتحاول متضحكش... مش انتي بنتي بس عندهم حق  كان نفسي اقولك 
امل بصتلهم بزعل...خلاص مش عايزه اعرف  
ــــــــــــــــ
عند سيف.
سيف.. غبي  هيفكرو انك معجب
العقل.. وحضرتك انشكحت ليه لما مرفضت تنزل لي سليم
سيف... عادي عشان لزق كده وعلطول بيكلمها
العقل.... وانت مالك لزق ليها مش ليك
القلب...وضايقت ليه من الفستان اللي كانت لبسه 
سيف...ماكان عريان جدا وكله بصص عليها دا غير انها اساس بتلفة نظر ايه حد من غير اي حاجه
العقل... وانت مالك  برضو
القلب... هي جميل فعلا في ايه حاجه بس كانت تجنن نهارده
العقل...  هي في اي وقت تجنن وبعدين النهارده رفضت تروح لي واحدها مع زفت دا
سيف... اها عجبتني لما  قالتلو اننا نيجي
القلب...عجبتك اممم
سيف...احم عادي   مطمعش حد مش اكتر وكفايه بقا كلام فارغ   
ــــــــــــــــــــــــــ
عده الوقت 
كانو بيخبطو علي نور عشان تتعشا معاهم
نور قامت وكانت متعصبه
نور  فتحت الباب لقت قدامها مازن...ايه
مازن بضحك. علي شكلها ..يلا عشان تاكلي
نور.. مش عايزه
مازن بضحك... انتي مكشره كده ليه
نور بقرف... مازن روح الله يكرمك
شمس من ضهر مازن... طب لو قولتك عشان خاطري
نور  بقريفه...  معلش ياتيتا  انا مش جعانه
شمس... اخس ماليش خاطر
نور... حاضر هغسل وشي وجايه
شمس.. هستناكي
نور نزلت  ووشها مكشر
عاصم.. مالك يا نور
نوربصتله.. مافيش
تهاني... حد زعلك
نور...يا جماعه انتم مركزين ليه كده معايا 
امل بصتله...بت اتكلمي عدل وبعدين هي كده لما بتنام في نص ليوم بتبقا قلبه وشها عوذ بالله
نور بصت لي مامتها بغضب  ومردتش....
ياسين بضحك.. شبه الطفله اللي لما حد. يصحي من نوم بالعافيه عشان يروح المدراسه
نور. بقرف...اقفل بوقكك يلاه
محمود بضحك....   عملتي ايه في الاجتماع نهارده
نور بصتله...مش فاكره يا خالو 
مكرم بضحك.. سبوها تاكل  ياجماعه
سلمي...بت صحيح عملتي ايه اكيد انبهرو بيكي
نور بصتلها بقرف ومردتش
نورين... نور شكلها مش طيق   نفسها 
اميرة... نون  مالك
نور..  قسم بربي انا ما طيقه نفسي ذات نفسها كولو وسيبوني
شمس بضحك... خلاص يا بنات سيبو البنت
سيف بصصلها  ب ابتسامه علي شكلها  اللي شبه الاطفال
نور قاعده مش بتاكل...
ادم.. طب كولي طيب
نور  مسكت الاكل وفضلت تاكل بغيظ... 
كلهم بصو وكتمين الضحك
اما سيف بصص  بحب لي نور  
مكرم لحظ نظرت سيف لي نور وابتسم   وعد الوقت 
وكلهم قاعدين 
عاصم... فضل اسبوعين علي الخطوبه بتاعتكم
ياسين بفرح... اها
نورين ضحكت عليه.
ادم بفرحه... باذن الله
اميرة فرحانه علي فرحة ادم..
عاصم... خلصو كل اللي وراكم عشان بعد الخطوبه عندي مفجاءه ليكم
الشباب والبنات.. ايه 
امل بضحك... اقول انا 
محمود... متبقاش امل الا لو متبلش في بوقها فوله
امل... اخس عليك
كلهم ضحكو
مكرم بضحك... قول يا امل
عاصم... متقولي يا بنتي
امل بفرحه... بعد الخطوبه وكتب كتاب  هنروح نصيف ودي الهدية  جدكم
كلهم فرحو
سيف... والشغل
ياسين.. ياعم اسكت بقا
ادم...  معرفش  دا متهيئلي  دا هيسيب خطبتو يوم الفرح يشتغل 
ياسين بضحك... مين هتوافق  بكده
سيف..ايه ياض الظرف دا اتلم منك لي بدل ما اقوم عليكم
ادم...احم  وعلي ايه انا عايز وشي سليم يوم الفرح
ياسين  ضحك... وانا كمان  
عاصم... احنا نخلص شغلنا كلنا ونروح  
ياسين... اشطا انا بالنسبالي تمام 
سيف... هحاول  وقايم
نور كانت طلعه من المطبخ   وسيف دخل ادم غمز لي مازن وياسين
ادم...نور الحقي فار وراكي 
نزر وقعت القهوة وصوتت وجريت  لقت سيف قدامه مسكت في  وبتتنطط بصريخ...لا لا لا وخايفه تبص وراها وخبت وشها في  حضنه  سيف حضنها وبصص وراها مالقاش حاجه
كلهم بيضحكو
سيف  ....مافيش حاجه وبص لي ادم   بيستخف دمو
نور عياطت....وربنا ما عندكم دم وفضلت تعيط 
سيف طبطب عليها....اهدي مافيش حاجه
نور بعياط....حرام عليكم انا اعصابي باظت بسببكم
سيف  ....اهدي عشان خاطري
نور اخدت بالها وبعدت عنه وبصتله بقرف... وانت كمان متتكلمش معايا وزقته وطلعت 
سيف بصله بستغراب...دي  هبله دي ولا ايه
كلهم ضحكو
سيف  دخل المطبخ عمل قهوة وطلع اوضه بصدمه....ايه دا وبص في مرايه وبزعيق يهز القصر 
سيف.... نووووور



google-playkhamsatmostaqltradent