رواية حبيت طفلة الفصل الخامس عشر 15 - بقلم منة عبدالعزيز

الصفحة الرئيسية

رواية حبيت طفلة البارت الخامس عشر 15 بقلم منة عبدالعزيز

رواية حبيت طفلة كاملة

رواية حبيت طفلة الفصل الخامس عشر 15

تاج وناديه في صدمه
ناديه: ابني هيروح مني 
تاج: اهدي ياتيته هيقوم ان شاء الله
ناديه: يارب انا هموت فيها يوم ماجي افرح بيك تحصلك حاجه  
تاج: هيقوم وهيطلع بسلامه
ناديه: يارب يارب
تاج دخلت الحمام المستشفى وغسلت وشها من الميك اب  وبصت لنفسه في المرايه وعيطت
تاج: تعبت تعبت مش قادره 😭😭
غسلت وشها بعد معيطت وخرجت
ظابط جاه: سلام عليكم
ناديه: عليكم السلام
الظابط: معاكي المقدم ادم رعد فين
ناديه: رعد مش هتعرفه تتكلمه معاه 
ظابط: طب هو ليه اعداء 
ناديه: ياابني انهارده كانت خطوبته وكنا احنا في الفندق و وصلنا خبر ده منعرفش هو كان فين
الظابط: طيب متعرفيش هيفوق امتي 
ناديه منعرفش الدكتور بيقول عنده نظيف داخلي 
الظابط: عن اذنكم
ناديه: اذنك معاك ياابني
تاج: تيته انا خايفه اووي
ناديه: مش اكتر مني ياتاج انا بموت 
تاج: بعد الشر 
الدكتور جاه ودخل يشوف رعد
تاج: ممكن اخش اشوفه 
الدكتور: مش هينفع ممنوع الزياره 
تاج: طب هو هيفوق امتي
الدكتور: ادعيله 
ابو تاج جاه 
سمير: اي  ناديه رعد ماله 
ناديه: رعد بيروح مني بيروح مني
سمير: هيبقي كويس ادعيله 
ناديه: يارب
سمير حضن تاج: ادعيله ياحبيبتي وهيبقي كويس
تاج: يارب يابابا
ناديه: سمير اخد تاج معاك وانا هفضل مع رعد 
تاج: لا انا هفضل هنا
ناديه: انتي مختيش العلاج ورعد هيزعل منك 
سمير: طب متروحو انتو وخليني انا 
ناديه: لا مقدرش اسيبه بس عشان تاج تخد علاجه 
تاج بعياط: مش هقدر اسيب رعد مقدرش 
ناديه اخدت تاج في حضنه: معلش لو بتحبي رعد روحي ارتاحي وبكره تعالي
تاج: مش هقدر اسيبه
نادبه: بكره هتيجي تلاقي فاق وبقي كويس وكمان مش هينفع كلنا تفضل هنا 
تاج: طب كل شويه طمنيني عليه انا مش هنام
ناديه: حاضر 
سمير: خلي بالك من نفسك 
ناديه: مخافش السواق بره يعني هيكون معايا لو تعبت هروح
سمير: طب روحي وانا هقعد معاه
ناديه: لا متخافش روحوا انتو  
تاج: باي باي
ناديه: باي
تاج راحت مع باباها وكانت عماله تعيط
سمير: اهدي هيبقي كويس ان شاءلله 
تاج: يارب يابابا انا خايفه والله 
سمير: متخافيش هيبقي احسن من الاول وتتجوزو وافرح بيكي بس متعيطيش تعالي بقي كلي عشان تخدي العلاج
تاج: مليش نفس 
 سحر: موتي الراجل ياختي وشك فقر
تاج: بقولك اي انا مش فايقلك ابعدي عن وشي 
سحر: اي ده صوتك بقي يطلع 
تاج: انا دخلها انام
سمير: كلي عشان تخدي العلاج
تاج: مش عايزه يابابا
سمير: لو بتحبي رعد كلي رعد كده هكون مضايق انك ولا بتاكلي ولا بتخدي علاجك
تاج: حاضر
تاج كلت واخدت علاج ودخلت اوضة عز تنام فيها
تاج: يارب قوملي رعد بسلامه مليش غيره انا مقدرش ابعد عنه خالص هو اللي مقويني و واقف معايا يارب قومه بسلامه
تاج جابت صورتها هي وهو وفضلت حضنه الفون
تاج: ربنا يرجعك لينا بسلامه ياحبيبي
تاج رنت علي جديتها
ناديه: اي ياحبيبتي
تاج بدموع: رعد عامل اي 
ناديه: اهو لسه ما فاقش منمتيش ليه
تاج: مش عارفه 
ناديه: خدتي العلاج 
تاج: اه خدته انتي كويسه 
ناديه:انا كويسه متعيطيش رعد قوي وهيقوم
تاج: يارب انا بكره هاجي علي طول
ناديه: ماشي خلي بالك من نفسك وكلي عشان العلاج  
تاج: حاضر باي باي
تاج: فضلت قاعده فضلت تدعي لرعد ووالفجر اذن
تاج: هقوم اصلي وادعيله 
تاج قامت اتوضيت وصلت 
سمير: انتي لسه صاحيه

تاج: مش عارفه انام
سمير: متخافيش هيبقي كويس واحسن 
تاج: يارب يارب يابابا انا تعبانه 
سمير اخده في حضنه: متخافيش نامي وهيبقي كويس
تاج: مش عارفه انام 
سمير: لا هتنامي وانا هنام جنبك تعالي في حضني
تاج: صدقني مش هعرف انام 
سمير: لا هتنامي يلا 
تاج نامت وسمير كمان نام
تاني يوم سمير صحي غير هدومه وخرج يعمل لتاج فطار
تاج صحيت وخدت شور وغيرت هدومها وبعدها كلمت جدتها
تاج: الوو
ناديه: اي يااحبيبتي 
تاج: رعد عامل ايه
ناديه: لا رعد انهارده احسن والحمد لله مدخلش غيبوبه وشويه وهيفوق
تاج: الحمدلله انا شويه وهاجي
ناديه: ماشي يااحبيبتي باي
سمير: يلا عشان تفطري
تاج:لا انا عايز اروح دلوقتي عند رعد
سمير: هنفطر ونروح 
تاج: انا مش جعانه
سمير: هتاكلي عشان علاجك
تاج فضلت قاعده وفطرت هي وباباها
سحر: اي ده عملها فطار ده انت عمرك معملتلي كده 
سمير: انا بعمل لبنتي 
 سحر: بنتك 😒
تاج: بابا انا شبعت هقوم اخد العلاج ونمشي
سمير: ماشي يلا
سحر: ريح فين
سمير: رايح لرعد
سحر: ابعدي شويه ياتاج عنه يمكن يبقي كويس اصل انت بومه
تاج: حاجه متخصكيش 
سحر: لسانك عايز ياقطع شويه 
تاج: ماشي يلا يابابا 
سمير: يلا ياحبيبتي
تاج جتلها رساله اتصدمت
سمير: يلا ياتاج واقفه ليه
تاج بدموع محبوسه: يلا
سمير: في اي رعد كويس
تاج: اه اه يلا
وصلوا المستشفي 
سمير: ازيك ياناديه هانم
ناديه: الحمدلله بخير اي تاج مالك منمتيش كويس ولا اي
تاج: انا كويسه رعد فاق
ناديه: لسه بيقولو شويه وهيفوق
تاج: طيب انتي منمتيش 
ناديه: لا نمت هنا اقعدي باين عليكي تعبانه
تاج: شويه 
ناديه اقعدي
الدكتور: صباح الخير
ناديه: صباح النور هو رعد هيفوق امتي انتو امبارح كنت مطمني
الدكتور: متقلقيش هو كويس هخش تاني اطمن عليه
ناديه: ماشي
ناديه لقت تاج سرحانه
ناديه: تاج متقلقيش رعد هيقوم بسلامه 
تاج: إن شاءلله 
ناديه: متخافيش هيرجعلنا تاني
تاج: إنشاءلله
الدكتور: مين اسمها تاج
تاج: انا 
الدكتور: ادخليله هو عمال ينادي بس هو مفاقش خليكي جمبه بس بلاش ضغط وعياط 
ناديه: ادخلي خليكي معاه
تاج: حاضر
تاج دخلت وحطت كرسي جنب السرير وفضلت قاعده بعدها دموعه نزلت
تاج: قوم يارعد عايزاك جنبي قوم بقي 
رعد بتعب: ت. اج   ت. اج
تاج: فوق يارعد انا جنبك قوم
رعد فتح عينه: ت. اج ان. ا ف ي ن
تاج: انت في المستشفى 
رعد: حاسس بصداع
تاج: هتبقي كويس
رعد: هو اي الحصل
تاج:مش عارفه
رعد: اهااا
تاج: مالك
رعد: صداع جامد 
تاج: انادي الدكتور
رعد: لا لا خليكي معايا
تاج: حاضر
رعد مسك ايد تاج: وحشتيني 
تاج بصت في الأرض ومردتش
رعد: عايز اخرج 
تاج: لما الدكتور يقولك هتخرج امتي
رعد: طيب
الباب خبط
تاج قامت فاتحة البابا
يارا: حبيبي الف سلامه عليك إن شالله انا وانت لا قلقتني عليك
تاج واقفه ودموعه حبسها

رواية حبيت طفلة الفصل الخامس عشر 15 - بقلم منة عبدالعزيز
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent