رواية أحببت طفلة الفصل الرابع عشر 14 - بقلم شروق مصطفي

الصفحة الرئيسية

رواية أحببت طفلة البارت الرابع عشر 14 بقلم شروق مصطفي 



رواية احببت طفلة الفصل الرابع عشر 14

في صباح يوم جديد 
مها :صهيب اصحا بقي منك لله أنت والحيوانه الي جوه ديه 
صهيب :يامها حلي عني مش انتي ومرام 
مها :مرام بتصحي الحيوانه الي جوه وسيباني اصحيك والحيوانه مقلتليش انك حيوان زاي بنتي ياحيوانات 
صهيب :مالك يامها ايه كميه الحيوانات ديه وبعدين أهدي كده ليجيلك شوجر
مها :هيقولي شوجر خلي عندك دم انت وامك قاعدين قايمين نايمين شاربين واكلين ببلاش 
صهيب:ومحمد قاعد في الشقه التانيه لوحده نسيت تقولي ديه كمان ومعندناش دم ومبنروحش صح 
مها: لولولولولولي اخيرا صحي واخيرا حس وبقي عنده دم انت انهارده تاخد امك ديه شقتكم قصاد شقتنا ياخويا م انت كنت عايش في ڤلا استحليت عيشه الفقر يافقر 
صهيب:لاء استحليت الجوه الاسري يا ام يا عديمه الحسحسه انتي
مها : عوض عليا عوض الصابرين
صهيب:يااارب
مها :عندك انهارده شغل 
صهيب:احيه عندي مهمه اصلا 
مها :طب والتحدي 
صهيب:م هو المهمه اصلا بليل مش دلوقتي واللوه اداني اجازه المفروض اني بجهز نفسي بقي وكده 
مها :وانت حيوان بقي وكده 
صهيب:ياكوتي كوتي عرفتيها لوحدك 
مها:لاء حد غششهالي ايه ياض كميه تقل الدم الي نزل عليك فجأه ديه 
صهيب:اتعديت منك .
مها :نعم ياروح امك 
صهيب :قصدي قصدي طب بصي وراكي العنكبوت ده هي لفت وشها من هنا وهو خد ديلو في سنانوا وفتح الباب ونزل 
في الشارع ومها بتجر ورا صهيب
خد :هنا ياض يا ابن مرام 
حج شعبان :يخربيوتكم انتوا كل يوم علي كده 
صهيب وهو بيجري :طلقني لو مش عجبك طلقني 
حج شعبان :لاء هي مراره واحده كفايه بنتي حبيبه 
صهيب:اعرف واحده اسمها حبيبه بردو وظابط قد الدنيا 
حج شعبان :حبيبه بنتي بردوا ظابط وكمان صحبت البت غرام 
مها بفخر:ديه بنتي اللهم بارك الكل يعرفها ويحبها انت مبتحضرش التحديات 
حج شعبان:لاء بحضرها واللهم بارك بنتك عايشه في مايه المخلل
ومكملوش كلمهم لقوا غرام بتجري ووراها مرام 
غرام:الله بقي في ايه  يامرام مرام 
مرام :بقي انا يبنت الجزمه كبرت وعجزت 
غرام:عليا الطلاق انا الي كبرت وعجزت وربنا اسفه اسفه ياولايه يامفترسه شعري شعري روحي ربنا علي الظالم والمفتري ياشيخه في ثواني كان صهيب جنب غرام علي الارض بينضرب من مها 
مها ؛هتتغابي هتغابه 
مرام:طب اهو وشدت شعر غرام اكتر 
مها :طب اهو وشدت شعر صهيب اكتر

والاتنين ياعيني من كتر الوجع ابتدوا يعيطوا 
وفض هذه الخناقه القذره الشهيد أوس الي اتاخد في الرجلين والشهيد عبدالرحمن الي وشوا مبقاش نافع وهكذا نحن نعيش المأسواه يا اخواتي 🙂
علي العصر جه وقت التحدي التاني 
فتون وكريم وخلود واوس وعبدالرحمن وحبيبه البيبه ومعلم شعبان ومها وريماس والكل والابهات وكلوا كلوا كلوا كلوا 
صهيب: طب هي المره الي فاتت حطت التحدي المره ديه انا والتحدي هو قصادها تلات خيرات الخياره الاولي تعترفلي بحبي الخياره التانيه هتمشي علي الازاز الخايره التالته تجوبني علي تلات اسئله بكل صراحه
غرام:لاء ده إيه كل الخيارات البايظه ديه 
صهيب:في قانون العقد مكتوب كده 
غرام:هختار اخر خياره 
صهيب: اول سؤال بتحبي ايه في شكلي
غرام:بحبك كلك ياض ياموز 
صهيب ضحك
غرام وهي بتصلح كلامها :عادي شكلك عادي 
صهيب:أشهدوا يا اهل الحارة علي الكلم الاول 
الكل:إحنا شاهدين متخفش
غرام:الي بعده
صهيب :بتحبيني 
غرام:جماعه التحديات ديه معموله ليه 
الكل :علشان لو صهيب فاز هتعترفي بحبك 
غرام: ودلوقتي فيه ايه
الكل:فيه غش 
غرام وهي رافعه حاجبها الشمال:في غش انت سمعت صح 
صهيب :انا مش قصدي الي فهمتي انا قصدي بتحبي روحي انتي الي فهمتي غلط وهما علشان معندكوش بربع جنيه مخروم سلكان 
غرام:بحب روحك
صهيب:تتجوزيني وواطه علي رجله وفتحلها الخاتم 
غرام بدموع هي قررت خلاص بقي بجد 
غرام:اه 
صهيب شالها ولف بيها والكل فضل يصفر
بليل بقي وقت المهمه صهيب راح واتجمعوا في مبني المخابرات
عزازيل :حبيبه انتي جاهزه رزان انتي جاهزه 
حبيبه ورزان :احنا جاهزين 
صهيب.:سليم وكنان عايزكم انهارده تنسوا نفسكم احنا في اي مهمه بننسي احنا مين وعندنا اهل او لاء احنل هناك بنضحي فداء للوطن سامعين 
سليم وكنان :تمام يافندم 
أسر :صهيب ايات سبقت زاي م القائده امرتها واحنا دلوقتي لازم نقتحم
صهيب تمام ثواني بس 
في مكتب اللواء
صهيب :انا فهمت كل حاجه وتمام جدا لكن اللواء علي هننقذه ازاي 
اللواء. :مش شغلك اتفضل 
صهيب :تمان يافندم 
في المهمه
عزازيل :الوا رزان موقعك فين 
رزان. :انا واقفه عكس اتجاه الرياح وهبدأ ضرب النار فورا 
حبيبه:انا صنعت القنابل وكمان هكرتها 
عزازيل: عال 
سليم :صهيب هما دلوقتي هيبداو تسليم الشحنه
كنان:انا بدات اهكر جهاز الرئيس للمربع الذهبي واوشكت علي التهكير خلاص.
هصيب : تمام اول م هبدا اديكم الاشاره هنبتدي ننفذ الخطه 
عزازيل جمعتهم قبل الهجوم ب عشر دقايق
عزازيل :الخطه اتغيرت 
انا هروح انقذ اللواء علي أيات هتمسك مكاني فين أسر 
صهيب :جوه بيجيب الاوراق الباقيه 
عزازيل:لاء انا عايزاه هاتهولي 
بعد مرور ربع ساعه ضرب النار اشتغل بعد م عزازيل وأسر راحوا لينقذوا االلواء علي
في مهمه عزايزل وأسر 
اقتحموا المكان وكان مخزن صغير فيه اللواء
وكان هناك بقي المفجأه الغير متوقعه صهيب وخالد وهو رئيس المربع الذهبي
أسر: انت
عزازيل كانت واقفه مصدومه 
في مهمه التانيه
صهيب ساب الضرب وكل حاجه وقدر يمسك رئيس المربع الذهبي أخيرا ونزع  القناع وكانت المفاجأة
صهيب : عدنان
عند أسر وعزازيل 
أسر : عمي (ابو عدنان )
إيده في ايه ده فيه رئسين مربع الذهبي مهو هما الاتنين بيشتغلوا بصفه واحده فقهمتوا 
عند صهيب : المغربي
المغربي : اهلا بولد اخوي
صهيب :انت يا عمي كنت اخر واحد اتوقع انه يكون رئيس مربع الذهبي 
المغربي :لاء انت اتوقع وتتوقع جامد كمان وضحك ضحكه عاليه وبعدين طلع المسدس وضرب رصاصه استقرت في قلب خالد وخالد ضربه رصصتين في رجله بحيث انه ميقدرش يهرب والمهمه بتاعت صهيب نجحت ونقلوا صهيب المستشفي واتقبض علي المغربي بس لسه مهمه انقاذ اللواء علي مخلصتش وهو ابو غرام 
عزازيل :عدنان 
أسر :إنتي تعرفيه 
عزازيل بشر :ده عز المعرفه وحيات ابويا لقبض روحك يا عدنان يا ابن المغربي
أسر كان مصدوم فعلا مصدوم مقدرش يتخيل ان الي بتتكلم ديه تكون بنت اللواء معني كلامها ده انها هي ايوه هي بس ازاي هي ....... انا مبقتش فاهم 
واخيرا نزعت عزازيل قناعها و ليتقابل العدوان وجه لوجه وحان وقت الانتقام والحساب 
بس مين عزازيل
بت يا كتكوته تاعلي يبت ملناش تكمله البارت مع الناس ديه يلا يبت 
🐣🏃تش تش وضعيه الاختفاء........ ءنا اختفيت 😹هسبلكم ده يقبض علي الي مش هيتفاعل انتوا حرين 👮انا بوصيك يا عمو الشرطي علي الناس ديه لو متفعلوش تقبض عليهم بتهمه كسر قلب الكاتبه ان نو تفاعل خالث كده ينفع اباشا طب 🙂ءنا بعيط 😿
الباشا👮: متزعليش هخدلك حقك .
ءنا :ربنا علي الظالم و المفتري يا بيه 
الباشا👮:الي مش هيتفاعل هنأكله تلات ايام فول .انتوا حرين 
ءنا :هددهم ناس متجيش غير بالعين الزرقه 
الباشا👮:يبنتي مش انتي عملتي تش وضعيه الاختفاء وخلاص 
ءنا : حصل يابشا 
الباشا👮:طلما حصل يبنت الهبله لسه واقفه بتعملي ايه 
ءنا:اه صح طب معلش نعمل وضعيه اختفاء تاني
🏃🏃تش تش ..... وضعيه الاختفاء ءنا اختفيت 😹🥺
google-playkhamsatmostaqltradent