رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية الفصل الثاني عشر 12 - بقلم دنيا

الصفحة الرئيسية

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية البارت الثاني عشر 12 بقلم دنيا

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية كاملة

رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية الفصل الثاني عشر 12

عاوزك تق"تل طارق نصار
المجهول انت في وعيك انت عاوزني اق"تل وكمان جوز بنتك 
مجدي هديك نص مليون جنيه
المجهول بطمع بس دا قليل خالص علي اللي هعملوا واللي هيطلعلك. 
مجدي هيطلعلي ايه انا بس عاوز اخد حقي منه ومن لي عملوا فيا. 

المجهول ماليش فيه انت عاوز تق"تلوا وانا عاوز فلوس 
مجدي عاوز ايه 
المجهول مليون وكدا ابقا كرمك 
مجدي موافق بس اسمع خبر موتوا انهارده 
المجهول اعتبروا مات ههه
مسك خلصت اول يوم في الكليه وهي بداخلها مزيج من الفرحه ومن الخوف هي مش عارفه هي خايفه ليه بس حاسه ان في حاجة هتحصل وقلبها واكلها علي طارق مش عارفه ليه من ساعة ما سابتوا وهي خايفه عليه
كانت خارجه من الكليه بس لقيت اللي بتشدها من شعرها بخفه
مسك ايه ال
سحر ايه كنتي هتقولي ايه
مسك بتحضنها سحر حبيبتي وحشتيني اوي
سحر ماهو واضح ياجزمه ايه يابت الوطينه دي دا كله ماتسأليش عليا وأروحلك البيت يقولوا ليا اتجوزت ومن غير ماتعزميني ياجزمه ايه خايفه احسدك
مسك تحسدي ايه انتي مش فاهمه حاجه
سحر طب خلاص فهمني انتي وراكي حاجه دلوقتي 
مسك لأ انا خلصت المحاضرات اللي عليا
سحر طب تمام تعالي نروح على الكفتيريا نشرب حاجه وتقولي اتجوزتي ازي 
مسك تمام 
في الكفتيريا
سحر كل دا حصلك ياقلبي انا مش قادره اصدق 
مسك اه والله . ثانيه ارد
طارق انتي فين انا مستنيكي بره مطلعتيش ليه
مسك اسفه والله انا طلعه اهو .
..
مسك اسف ياسحر انا لازم امشي دلوقتي عشان طارق مستنيني بره هشوفك بعدين ها
سحر طب تمام وانا كمان مروحه و خرجوا مع بعض
سحر بت يامسك اوعي تقولي ان طارق جوزك هو الموز اللى وقف عند العربية هناك دا 
مسك اه هو
سحر يخرب بيتك واقعه واقفه الواد موز  
مسك ماتحترمي نفسك بقا الله
سحر غيرانه يامسهوكه غيرانه
مسك واغير ليه اصلا احنا مفيش بنا حاجه احنا هنتطلق 
سحر والله
مسك اه والله انا مستنيا بس ان الشهر لي مديهولي محمد يخلص عشان اتطلق واسافر معاه
سحر هو محمد رجع 
مسك اه يااختي رجع
سحر سأل عليا
مسك مممم معرفش
صحر قولي بقا وبطلي رخامه 
مسك بقا انا رخمه طب مش قايله 
سحر لأ ياقلبي انا اللي رخمه قولي بقا الهي تنستري 
مسك واقعه اوي
سحر هو وضح عليا
مسك دا الكل شايف يااختي 
سحر مش مهم المهم سأل عليا
مسك اه ياختي سأل عليكي وانا قولت ليه اني مااعرفش عنك حاجة 
سحر ليه كدا بس
مسك هو ايه ليه  ياهبله انتي
سحر ليه مش اديتيه  رقم تليفوني يكلمني 
مسك ياشخيه
طارق اتاخرتي ليه انا قلقت عليكي ليكون حصلك حاجه
سحر قربت منها 
قلقان عليكي من دقيقتين عشان تعرفي ان هو بيحبك 
مسك بس يابت
مسك معلش والله مااخدتش بالي من الوقت عشان كنت بكلم سحر صحبتي 
طارق سوري مااخجتش بالي بسبب قلقي عليكي ازيك ياسحر عامله ايه 
سحر كويسه الحمدلله 
طارق ثانيه ارد
سحر لاعادي برحتك 
وقربت من مسك ايه دا يابنتي دا قمر لأ وكاريزما  والنبي سلفيهولي شويه
مسك خبطتها في رجليها احترمي نفسك يابت انتي 
سحر والله بتحبي هههه
طارق يلا
مسك يلا 
طارق تعالي معانا يا انسه سحر نوصلك 
سحر لأ شكرا والله مش عاوزه اتعبك
طارق ولا تعب ولا حاجه اركبي بقا 
سحر طب طلما حلفت يبقا مينفعش اكسر حلفانك وركبت
طارق ههه
سحر بس هنا 
شكرا جدا علي التوصيله دي 
طارق ولا يهمك
وكانوا ماشين
سحر استنوا
طارق وقف 
سحر ادت مسك ورده
سحر اديها لي البيبي
ومشيت
مسك والله مايحصل والله لأخدها انا وقعدت تشم فيها وبعدين
حتطها علي شعرها 
طارق قصدها  مين بالبيبي 
مسك قصدها علي محمد اخويا
طارق هما بيحبوا بعض 
مسك اه من وهما صغيرين 
طارق انتي تعرفيها من زمان بقا
مسك جدا اصلا احنا متربين مع بعض انا وهي ومحمد وعز اخوها كلنا متربين مع بعض
طارق اه 
تلفونه رن وكانت حبيبه 
طارق وقف العربيه ونزل منها عشان يكلمها مكنش عاوز يكلمها قدام مسك
طارق ثانيه وجاي  
مسك تمام
مسك نزل من العربيه مخصوص علشان يرد عليها الهي تولعوا في بعض
مسك لأ يارب طارق لأ ولع فيها هي بس 
مسك لنفسها ايه الشر دا يمسك من امتي بتدعي علي حد كدا يارب سامحني يارب ....
طارق ألو يحبيبه في ايه
حبيبه ايه دا هو في كدا اول لما ترد في ايه دا بدل متقولي وحشتيني
طارق اسف ياحبيبتي والله مخدتش بالي والله بس عشان الشغل وكدا 
حبيبه ليه انت فين 
طارق ايه السؤال دا ياحبيبتي هكون فين يعني هكون فين في المستشفى طبعا
حبيبه لا والله طب علي فكره انا في المستشفى وسالت عليك قالولي خارج من ساعه انت فين بقا ياحبيبي وماتقوليش عند زفته عشان مش أجي اقتلهالك 
طارق عند مين بس ياشخيه انا ينفع كده تخليني اقولك علي المفاجأة كدا انا ياستي عند الجواهرجي عشان قال لي ان هو  جايب تشكيله حلوه وانا روحت اجيب لي حبيبتي حاجه حلوه كدا
حبيبه بمناسبة ايه
طارق من غير مناسبة بس عشان حاسس اني مقصر معاكي بس مش اكتر
حبيبه ياحبيبي انا مش عاوزه حاجه انا عاوزاك انت
طارق طب معلشي يا حبيبتي هقفل عشان اشوف عاوز ايه سلام
حبيبه  سلام يا حبيبي ماتتأخرش عليا تمام
طارق سلام 
طارق اووووف 
بجد مش قادر 
وكان رايح لي مسك علي العربيه بس لقي عربيه نزل منها ثلاث شباب مغطين وشهم ضر"بوه علي رأسه بحده العصيان كبيره
مسك طارق 
طارق .
 خليكي جوه العربية إقفليها عليكي 
واتدور وضر"بهم لكن لا جودا ليهم في الكتره تغلب الشجاعة فضلوا يضر"بوا فيه
طارق وهو بيقع علي الارض تأثير الضر'به
مسك فتحت الباب وجريت عليه
مسك ببكاء سيبوه سيبوه
وراحت عنده
طارق بتعب  امشي من هنا امشي
مسك جريت عليه وحضنته 
فضلوا يشدو فيها
ابعدي انتي احنا جايين ليه هو 
مسك سيبوه و النبي سيبوه هو معملش حاجه 
قولنا ليكى ابعدي انتي احنا مش عاوزين نأذيكي
طارق ابعدي يامسك
مسك ببكاء لأ مش هسيبك 
خلاص انتي حره 
وفضلوا يضر"بوا في طارق اللي حضن مسك 
طارق وهو حضنها وبيخبيها في حضنه عشان محدش يأزيها هي ملهاش دعوه سيبوها تمشي
سمعوا صوت  البوليس
هنعمل ايه دلوقتي
مش عارف بس احنا لزم نمشي من هنا
طب وهما هنسيبهم 
مش ورانا حل تاني بس هنرجعلهم بعدين وهربوا 
طارق انتي كويسه 
مسك اه بس بس انت بتنزف 
طارق لأ عادي متخفيش 
مسك هما مين دول وبعملوا كده ليه 
طارق  مين دول  معرفش امال بعملوا كدا ليه فهقولك بعدين..... يلا بقا عشان نامشي 
حبيبه اول ما شفتوا جريت عليا وحضنته 
حبيبه انت كانت فين قلقتني عليك... وايه ايه لي عمل فيك كده 
طارق بحنان متقلقيش ياحبيبتي انا بخر 
حبيبه طب ايه لي عمل فيك كده 
طارق هقولك كل حاجه بس بعدين 
خشي يامسك
حبيبه مسك مين 
مسك دخلت
طارق اهدي ياحبيبه خلينا نتكلم 
حبيبه نتكلم ايه وز'فت ايه انت جيبهلي هنا مش كافيه انها سرق"تك مني كمان جاي تستوله علي بيتي 
طارق ممكن تهدي عشان نتكلم 
حبيبه مش ههدا غير لما تمشي 
طارق مسك مش هتمشي  مسك هتعيش معانا هنا ياحبيبه 
تمت نهاية الجزء الأول يتبع الجزء الثاني اضغط هنا عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
رواية وقعت اسير لي زوجتي الثانية الفصل الثاني عشر 12 - بقلم دنيا
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent