رواية غدر الصحاب الفصل الثاني عشر 12 - بقلم شيرين جمال

الصفحة الرئيسية

رواية غدر الصحاب البارت الثاني عشر 12 بقلم شيرين جمال

رواية غدر الصحاب كاملة

رواية غدر الصحاب الفصل الثاني عشر 12

تدخل نور مكتب المدير من غير نفس
نور.. نعم
مراد... اهلا
نور.. خير 
مراد... اسمها استاذ مراد
نور.. بلامبلاه تمام استاذ مراد حلو كدا
مراد.. بعصبيه من طريقه ازاي نور تكلم معاه كدا انا مديرك اتكلمي كويس
نور.. بسخريه مديري وانا اعمل اي انا هقدم استقاله اصلا
مراد.. بعد ما نفذ صبرو اي هو كان احسن مني واضح انو كان بيدفع كتير دليل الوصلات اللي معايا
نور.. بعزم ما عندها من، قوه تضرب مراد بقلم
مراد.. من الصدمه مش مصدق ان ده حصل اصلا يمسك نور من ايدها انتي مجنونه انتي عارفه عملتي اي
نور.. بشجعه مزيفه من شكل مراد وعصبيتو اه يا مراد عارفه انا عملت اي بس تحب اعرفك ان ورحمت امي اللي هيجي عليا بكلمه واحده بعد انهارده هيشوف وش تاني وانت اولهم
مراد... م بعيده عليكي تعملي اكتر من كدا
نور.. ترفع ايدها تاني بس مراد يمسك ايدها لا كدا كتيررررر صدقني هتدفعي تمن الاقلم ده غالي واعملي حسابك هتشتغلي لحد ما تدفعي تمن الوصولت اللي معايا عندي يا نور وتشوفي مين مراد عز الدين
نور.. بتسقيف برافو خلاصت لو فاكر نفسك انك هتشترني بوصلات الامانه تبقى غلطان صدقني انا نور غير اللي تعرفها لو الحد خد قلم واحد بيتعلم انا خدت ميت قلم ابقى غبيه لو متعلمتش ومفيش نقطه ضعف تمسكني منها لو الوصلات تعال معايا ننزل نسلمها انت أضعف من انك تحبسني سلام
مراد... بصدمه من نور وتغير نور لا اكيد ديه مش نور في حاجه غلط (انها حواء اذا أحبت ضعفت واذا بعت قست لا لك ان تختبر صبر امرأة)
تخرج نور وهي م مصدقه انها عملت كدا قدام مراد بس حبت نفسها وقوتها وخدت عهد تدفع مراد تمن اللي عملو وتبدأ فعلا
هند... تكلم نور
هند.. بخبث عامله اي يا نور شوفتي مراد راجع
نور.. اه يا هند عرفت
هند... بصدمه عرفتي ازاي

نور... علشان هشتغل مع مراد
هند.. بغير تفكير اكيد لا انتي ازاي بعد كل ده هتشوفي اصلا
نور... هند انا عارفه ان بعمل اي سلام
نور لسه متغيرتش مع هند بس سيطره هند عليها قلت شويه بعد قعده نور مع مريم
نور... بعد مقابلت مراد ولما هزق نور تدخل نور وتعيط وتدخل عليها مريم في اي نور مراد رجع
مريم بصي يا نور لو هتفضلي كل مواقف مع مراد تعيطي يبقي هتعيطي كتير انتي مكنتيش كدا انتي أقوى من انك تعيشي دور الضحيه حتى لو ضحيه ممكن اللي قدمك يقول يعني بس من وراكي شمتان فيكي نور انا من بعد وفاه ماما وانا قولت اللي هيجي عليا م هعمل زيك القلم هرودو اتنين لازم تختاري حاجه من الاتنين يتفضلي تحت رحمه مراد وناديه يا متخليش ليكي نقطه ضعف فكري في كلامي
بعد خروج مريم فعلا نور تلقى ان كلام مريم صح وتكرر فعلا حقها هتاخدو من الدنيا
تصحى تاني يوم تلبس جيبه قصيره وعليها بدي وجاكيت طقم فورمال بس شيك اوي ومكياج بسيط وتفرد شعرها وترش برفان من اللي مراد م بيحبها تحطو نوع مميز وتدخل الشركه كل اللي فيها متنح وتدخل على السكرتيرة استاذ مراد موجود
السكرتيرة.. اه يا فندم اقولو مين
نور.. نور في معاده معاه
مراد الو مين
اه طبعا تدخل
اول اما تدخل مراد م مصدق ان دي نور يبص ليها من فوق لتحت هموت من الغيره وان هي وحشيتو اوي وكمان ازاي تلبس كدا والبرفان كل حاجه في نور مضايقه وعجبه في نفس الوقت واخيرا يتكلم انتي اي اللي عماله ده
نور... أظن انا هشتغل عند حضرتك م هشتغل في جيش تقولي اعمل اي ومعملش اي
مراد.. هيطق من نور لا طبعا حقي انا مديرك
نور... كدا تمام انا ماشيه سلام
مراد... بسرعه لا خلاص بس برضو طويلي الجيب
نور... افكر
مراد... نفسو يمسك نور من شعرها بس ماسك نفسو عنها تمام هتستلمي الشغل من انهارده ومكتبك هيكون في مكتبي
نور... وده ليه لا طبعا هشتغل بره مع السكرتيره
مراد... بعصبيه هو ده اللي عندي واظن انتي اللي بتشتغلي عندي م انا اللي بشتغل عندك
نور.. بتلم الدور تمام
مراد... م قادر يشيل عينو من عليها طول اليوم ونور متكلمش مع مراد كلمه على بعض في نهايه اليوم
مراد.. تعالي أوصلك
نور.. لا شكرا
مراد.. بعصبيه ازاي ده هتمشي كدا في الشارع اركبي يا نور،
شحض يمسك ايد نور وتركب معاك ليه وانا موجوده
مراد 🤨🤨😳
google-playkhamsatmostaqltradent