رواية لم اعد طفلة الفصل الحادي عشر 11 - بقلم منة ايمن

الصفحة الرئيسية

رواية لم اعد طفلة البارت الحادي عشر 11 بقلم منة ايمن

رواية لم اعد طفلة كاملة

رواية لم اعد طفلة الفصل الحادي عشر 11

بعد ما طلعت عائشه من المحاضره قعدت علي كرسي كان محطوط في الجنينه و في وسط سرحانها إذا ب **
ليلي وهي بتكلمها لتخرجها من سرحانها :- Ich bin Lily. Wie heißt du? 
( انا ابقي ليلي انت اسمك ايه ) 
عائشه بابتسامه :- Ich bin Aisha und komme aus Ägypten 
( عائشه ومن مصر ) 
ليلي بصدمه وفرحه :- اده احلفي انك مصريه 
عائشه :- بسم الله انت بتتحولي يا بنتي 
ليلي :- شكلك ميدلش انك مش من هنا 
عائشه بإستغراب :- ليه يعني 
ليلي :- بشرتك البيضه وعيونك الخضره ورسمتهم الي عامله كأنك حطه كحل وحواجبك البني فاتح مشاء الله اللهم لا حسد يعني 
عائشه بضحك :- انتشي كده محسدتنيش 
ليلي بتمثيل الصدمه :- انا يا باشا 
عائشه بضحك :- تؤتؤ انا .. انت بقالك كام سنه هنا 
ليلي :- ديه السنه الرابعه ليا 
عائشه :- اممممم 
ليلي :- في ماذا تفكرين يا أختاه 
عائشه :- أود أن اصيع ولكن لا أعلم الطرق 
ليلي :- لا تقلقي يا صديقه فانا اعلم وسنصيع معا ايه رأيك 
عائشه بضحك :- اشطا .. ننزل انهارده 
ليلي :- تمام 
عائشه :- تمام مع السلامه 
ليلي :- سلام 
... لسه كانت هتمشي شويه ولقيت عربيه وقفت قدامها 
قسوره وهو بيقلع نضارته :- صعبتي عليا قولت اجي اخدك 
عائشه بزهق :- ونبي 

قسوره :- مين الي كنت واقفه معاها ديه 
عائشه وهي بتركب :- شئ ما يخصكش يا قسوره 
قسوره بغضب حاول يخفيه :- علي فكره انا خايف عليكي 
عائشه وهي بتبص في عينه مباشراً :- وده ليه 
قسوره بتلبك :- خ . خلاص 
.. وصلوا البيت عندهم وكانت والدت قسوره في استقبالهم 
سوزان بود :- حبيبتي ايه اخبار الجامعه انهارده 
عائشه بارهاق :- مرمطوني اوي يا طنط والله 
سوزان بضحك :- اومال انت عايزه تطلعي دكتوره كده بالساهل لازم يداس عليكي 
عائشه بضحك :- بطمنيني كده 
سوزان :- اومال .. وبعدين يلا قومي غيري عمك جاي في الطريق 
قسوره وهو بياكل تفاح :- اده غريبه مش كان قايل انوا هيرجع آخر الأسبوع 
سوزان :- والله يا بني معرفش .. انت عارف ابوك بقي 
... بعد فتره دخل عليهم نور 
نور :- سلامو عليكوا يا اهل الدار 
عائشه بفرحه :- نور اتوحشناك يا جدع 
نور بضحك :- يا وليه يا بكاشه 
.. كل ده وسط غيره قسوره والي لحظتها اميمه 
اميمه بخبث :- شكل في واحد واقع لشوشته هنااا 
قسوره بغضب وصوت واطي :- اتلمي يا اميمه 
اميمه بضحك :- عليا انا بردوا ده انا حتي دكتوره نفسيه وافهمك 
قسوره :- مفيش حاجه تفهميها بطلي انت بس تنكشي في اي حاجه 
عائشه :- نور لو سمحت كنت عايزه اطلب منك طلب 
نور بإنتباه بعد ما ساب الموبايل :- اؤموريني يا شوشو 
قسوره بغيظ مكتوم:- عيب يا بني هي مش بنت خالتك 
نور وهو بيحب يغيظ قسوره :- بره عنك .. مش كده يا شوشو 
عائشه بضحك :- ابو الغضب يكولنا .. ركز بس معايا كنت عايزه انزل انا و واحده صاحبتي نتمشي انهارده وكنت طالبه منك توصلني بس 
قسوره :- انا فاضي انهارده ممكن اوديكي 
عائشه :- شكرا يا قسوره بس انا طلبت من نور 
... قام قسوره بغضب لانه حس بإهانه شديده بسبب كلام عائشه وطلع نام 
اميمه :- احنا مش صحاب 
عائشه :- اكيد 
اميمه :- بلاش تكسري بخاطر حد هو متعشم فيكي 
عائشه :- بس يا اميمه هو بيتحكم فيا 
اميمه :- حاسس بمسؤليه وجودك هنا 
عائشه :- هطلع اصالحه 
.. وفعلا طلعت وبدأت تخبط علي أوضته اتعدل من نومته وراح قعد علي مكتبه وسمحلها أنها تدخل و *****

رواية لم اعد طفلة الفصل الحادي عشر 11 - بقلم منة ايمن
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent