رواية جواز مصلحة الفصل الحادي عشر 11 - بقلم يمنى محمد

الصفحة الرئيسية

رواية جواز مصلحة البارت الحادي عشر 11 بقلم يمنى محمد

رواية جواز مصلحة كاملة


رواية جواز مصلحة الفصل الحادي عشر 11

قمر.. يعني انتي مش هتهربي يابسيمه
بسيمه.. ايوه  هستنى اجوز عدلان
قمر.. ازي يابسيمه انتي بتقولي ايه
بسيمه.. هجوزه واخد تار ضاحي منه واخد تاري انا كمان
قمر. بلاش عدلان مش ساهل اوي كده بلاش هتتعبي وتندمي ووقتها الندم مش هيفيدك. تعالي نمشي من هنا احسن
بسيمه انا خلاص قررت وسألتها ومشت
راحت عند اوضه حكمت خبطت على الباب
ودخلت
حكمت.. بسيمه ايه الا هرجك من اوضتك ولا لما جوزك مات خرجتي
بسيمه... واستني ليه في اوضتي مش عروسه انا
حكمت.. دا انتي عينك بجحه قوي
بسيمه.. ولسه وانتوا شفتوا حاجه على العموم ياحاجه افرحي بس الفرحه مش هدوم علشان انا هحوز اينك المره دي النك انتي بس هقتله بأيدي دي واشرب من دمه
حكمت.. بصوت عالي انتي اجننتي يابت انتي بتقولي ايه
بسيمه... إلا سمعته
حكمت.... ومين هسيبك تقعدي اساسا هنا انتي فقر وقدمك قزم الشوم لازم تمشي من هنا دلوك
بسيمه. ماصدقت ان حكمت قالتلها كده وطلعت جري على اوضه ضاحي
خبطت وبدموع تمثيل
الحقني ياصاحبي امك بتكرشني من هنا علشان قولتلها انك هتنجوزني
بصوت عالي خالي مريم تسمع الكلام
قبل ماضاحي يرد كانت مريم رديت

مريم.. يجوز مين انتي اجننتي ولا ايه بقولك ابعدي عن جوزي احسن ليكي
بسيمه... سكت يعني معنى سكوتك دا انك غيرت رايك.
مريم.. رأي مين يام رأي بقولك روحي ارمي مصيبتك على واحد تاني
عدلان. ادخلي جوا يامريم وانتي يابسيمه تعالي معايه تحت
مريم. ادخل فين انا وهي رايحه  فين ولا انا اقتل قتيل في البيت لا النهارده لو كلامها دا صح
عدلان نزل كفه على بوق مريم وقالها انا قولت ايه غوري جوه ورقها وقفل الباب
ومسك بسيمه من دراعها
ونزل بيها على تحت
وقالها.. حلوا ملعوب بتاعك دا جاي تتكلمي قدام مريم ليه
بسيمه ماهي كده كده كانت هتعرف هتفرق ايه
عدلان.. اسمعي انا مبحبش الحريم دا 
بسيمه.. خلاص فكك من الموضوع دا وادخل
لمراتك وانا كمان أمشي
مسكها من دراعها وقالها تمشي تروحي فين بقا انا عملت كل دا علشان في الآخر تقولي همشي
على دخول. حكمت في الكلام.. لا ونبي ا بابن الموضوع دا بجد
عدلان في ايه بس ياما
حكمت.. دا الظاهر الا هي قالته دا صح
انت هتتجوز ها علشان تقتلك ياولدي
بسيمه انا هقتله.. لا لا بعد الشر عليه متقولهاش تأني ََ
انتي عارفه منازل ل ياحاجه اني انا بحب عدلان وغزلان بيحبني
حكمت. اخرسي يابت انتي  انا بكلم ابني
عدلان.. ايوه ياما انا هحوزها وسبق وقولتلك كدا مره
حكمت.. والعده ياولدي
بسيمه.. اسكتي ياحماتي مش ضاحي الله يرحمه لمسني يبقا  مفيش عده
حكمت.. لا دا انتي يابسيمه لعبتها صح علشان تدخلي هنا
لا متوفقش ياولدي دا عايزه اتجوزك علشان تخلص منك علشان تاخد بتار ضاحي
بسيمه.. بدلع انا محصلش انا بحب عدلان وهفضل طول عمري احبه
على نزول مربنم من على السلم بشنطه هدومها
عدلان. راحه فين يابت
مريم. اسمع انا قاعدتي معاك في الدار كوم وجوازك من بسيمه كوم تاني خالص
لو في في دماغك حاجه تقولي علشان اعرف
عدلان. وانا من أمته بشور. على مرا  في حاجه بعملها
خالي يوم يغدي واطلعي فوق
مريم.. مش هطلع وياما انا ياما بسيمه
عدلان شدها بعنف وقالهاا بقولك  اطلعي فوق
وخالي يومك يعدي
مريم... ياانا ياهي  اختار
عدلان... انتي يامريم
كانت بدأت الابتسامه تطهر على وجهه مريم بس كان عدلان مكملش كلامه لسه
قالها انتي طالق يامريم
😲😲

حكمت. بصريخ.. يالهوي طلقت مراتك علشان مرات اخوك
مريم.. بطاقتي علشان دي اشبع بيها انا همشي واشيلك الدوار كله بس خالي بالك انهل هتتجوز علشان تقتلك مش اكتر
وخرجت مريم من الدوار
عدلان. مبسوطه كده
بسيمه.. جدا علشان ابقا ليا لوحدي
 حكمت. لا دا البت لحست عقلك ياولد بطني
عدلان. ولسه ياما انا بعشقها
بسيمه بنظره انتصار اهروح اغير الأسود دا ملهوش لازمه بقا
عدلان. وانا هطلع اشوف الماذون اتأكد من كلامك دا اشوف ليكي عده ولا لا
طلعت بسيمه على فوق وخرج عدلان يشوف الماذون
قمر.. برده صممتي على الافي دماغك
بسيمه.. ايوه وهجوزه يعني هحوزه
نامت قمر وبسبمه  وعينها  راحت في النوم على فتح باب الاوضه حد بيفتح عليهم الباب براحه جدا
وماسك سكينه في ايده
رواية جواز مصلحة الفصل الحادي عشر 11 - بقلم يمنى محمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent