رواية غدر الصحاب الفصل العاشر 10 - بقلم شيرين جمال

الصفحة الرئيسية

رواية غدر الصحاب البارت العاشر 10 بقلم شيرين جمال

رواية غدر الصحاب كاملة

رواية غدر الصحاب الفصل العاشر 10

يرجع مراد مبسوط ويدخل الفيلا يلم هدومو
احمد.. انت بتعمل اي
مراد.. أظن انت شايف
احمد.. مراد انت ابني ومينفعش اسيبك كدا انت وريثي الوحيد
مراد.. لا ازاي اومال مروان فين م ابنك برضو
احمد.. هتفضل تكرهنا كتير
مراد.. بعصبيه وغضب انا برضو اللي بكرهكو ولا انت شوف يا احمد باشا يقلع القميص شايف الحرق ده من ناديه هانم وأما اجي اشتيكي تقولي انت غلطان من غير ما تسمع يا شيخ حرام عليك انا ساعات بفكر اني م ابنك
احمد.. أخرس انت ازاي تكلم معايا كدا انت مش هتجيبو من باره طالع لماك
مراد..بصوت عالي جدا كافيه امي امي مالها امي خدت منها ابنها وهي موافقه علشاني لحد دلوقتي معرفش عنها حاجه كل ده ليه
احمد.. بعصبيه وغضب علشان خاينه
مراد.. بصدمه انت بتقول اي اكيد لا
احمد... انت م عايز تعرف وانا هعرفك امك خانتني بعد ما سبت كل حاجه علشانها وفي الاخر هي تبعني واشوفها مع واحد وفي الاخر هربت وسبتك
مراد... لا اكيد ده كدب انت بتكدب عليا
احمد.. دي الحقيقه اللي مخبيها عنك ويخرج احمد
مراد.. يكسر كل حاجه قدامو لالالالالا لييييه يا أمي تعااااالي قولي ده غلط انا بحلم صح
من هنا تغير مراد
عند نور تدخل البيت وتحكي كل حاجه لمريم
مريم.. انا مش موافقه على الكلام ده
نور.. انا بحب مراد ومستحيل ياذني
مريم.. بخوف وامل يااااارب يا نور
تاني يوم
قبل ما نور توصل تكون هند حطه حاجه في المياه 
هند.. نور الحقني دلوقتي
نور.. هند في اي
هند.. تعالي الكافيه نتكلم
تنزل نور بسرعه ويكون مراد قدام البيت بس هي م بتشوفو
وتدخل الكافيه
هند.. بعيط خبيث نور انا في ورطه
نور.. في اي اتكلمي
هند.. انا م بنت
نور.. بصدمه نعععععم
هند.. انا اضحك عليا من حد بس خوفت اقولك
نور.. مين ده انطقي
هند.. اخو مراد😳😳
نور... نعم ازاي
هند.. عشمني بلاجواز وانا سل***ت نف**ي
نور.. طيب اي الحل
هند بدموع تمسيح المشكله في الصور اللي معاه
هند تمسك ايد نور ساعديني يا نور علشان خاطري
نور.. طيب انا اعمل اي
هند.. نروح ناخد الصور
التليفون يرن
نور.. ثواني يا هند هتكلم جوه علشان مراد ميعرفش اني نزلت
هند طب اشربي حبه مياه
نور.... فعلا تشرب من المياه 
هند.. بخبث تمام
نور.. الو يا قلبي
مراد.. انتي فين
نور.. برتباك انا في البيت
مراد بسخريه لا بجد طيب تمام سلام
يقفل مراد ويضرب على العربيه كدااااابه زيها بظبط كلهم كدا بس م هسمح تعملي زيها
نور... هند انا لازم امشي علشان مراد بيتكلم بطريقه م مريحه

هند... بدموع كدا هتسبني لوحدي
نور.. لا طبعا طيب هنعمل اي
هند.. بسرعه نروح نجيب الصور هو هيسمع منك علشان خاطر مراد
نور... بس هو ميعرفش حاجه عني انا ومراد
هند.. برتباك وكلام غير منتظم لا اصل مراد قالو اكيد يعني،
نور.. طيب هنروح امتى
هند.. دلوقتي يا نور علشان خاطري انا وقفت معاكي في موضوع مراد اقفى جامبي،
نور.. حاضر يا هند تعالي وربنا يستر
هند.. الو احنا جاين
مروان.. بتسامه خبيثه تمام مستنيكي
هند ونور يوصلو عند العماره
تليفون مراد يرن
مراد.. كانت ناقصك انت كمان
مراد.. الو خير
مروان.. اهلا باخويا الغالي
مراد.. أنجز وقول عايز اي
مروان.. لا اهدي كدا انا بتصل علشان مصلحتك تعمل معايا كدا
مراد.. هتقول عايز اي ولا اقفل
مروان... حبيبت القلب هتكون معايا دلوقتي وانا قولت اللي ياكل لوحدو يزوار
مراد... يا حيوان يا 🤬🤬وربنا اقتلك فيها
يقفل مروان التليفون
تدخل هند ونور وتحس نور بدوخه
نور.. هند انا دايخه خليها وقت تاني
هند.. بسرعه وهنروح
تدخل هند ونور
تدوخ نور انا م قادره
يفتح مروان اهلا
هند.. نور دايخه
مروان طيب انزلي الصيادليه هاتي حاجه وتعالي بسرعه
تنزل هند وتستجبي لما تلقى مراد
مراد.. يطلع السلاح ويجري على الشقه بتاعت مروان علشان كان ماشي وراهم
يدخل مراد يلقى نور في حضن مروان
مراد.. يا ابن..... انت وامك عايزين مني اي وينزل ضرب من مروان
مروان.. انا مالي انت اللي م مالي عنيها شوف كدا
يطلع صور في اوضع 🤬مع نور وهي اصلا الصور، دي متركبه وصاحبه الصوره هي بعنيها😡😡هند
مراد... يشوف كدا يتجنن وينزل ضرب في مروان وهو يحاول يهرب وينزل جري 
مراد... يمسك نور وينزل فيها ضرب اه يا س... له يا بنت 🤬🤬🤬
مراد... بغيره عاميه طيب ما انا احسن من الغريب وهملي عينك حاضر ويغت... صب نور
ونور يا عيني لاحوه ولا قوة ليها😔😔
مراد... بصدمه ازاي 😳ازاي دي ب.. ن.. ت
مراد يمكن ملحقش يعمل حاجة طيب كويس يعني انا اول واحد بس اكيد م اخر واحد
تفوق نور بوجع في جسمها
نور... اه انا فين
مراد... بشخصيه جديده تمام اهلا مدام نور
نور... بصدمه مراد انت بتعمل اي هنا وانا هنا ازاي
نور تبصي على نفسها وتفضل تصوت انت عملت اي يا حيوان
مراد بوجع قلب محدش بيحب بجد بيقدر ياذي من غير ما يكون هو كمان بيتاذي
مراد... بسخريه في اي يا عروسه م انا جوزك برضو ولا اي انا احسن من الغريب
نور.. بصدمه انت يا مراد تعمل فيا كدا حرام عليك انا حبيتك
مراد... بلاش التمثيل ده كان زمان دلوقتي لا
نور... انت مجنون انا بكرهك يا مراد
مراد.. بيحس قلبو بيدق جامد بعد الكلمه ديه ويغلي اكتر
مراد... ماشي يا نور تمام وانا كمان بكرهك اقولك حاجه انتي م اكتر من واحده بقضي معاها كام يوم والوراقه اهي ويقطع الوراقه قدامها ويرمي في وشها فلوس كتير انا اتبسط ولازم ادفع تمن الحاجه وكل اما تحتاجي فلوس تعالي وانا هقدر حاجه زي كدا
نور... بصدمه متقولش كلمه وتاخد هدومها وتحاول تقوم تكون م قادره
مراد.. نفسو يساعده بس كرامتو مانعه تحبي اشيلك يا عروسه بسخريه
تنزل نور وتلقى
هند ومروان متعور
هند بدموع شوفتي يا نور مراد كان ماشي ورانا وطلع اتعدى عليكي وأما انا ومروان ادخلنا شوفتي عامل اي في مروان
مروان بوش خبث نور انا اسف حاولت بس معرفتش الحقك
هند... بشماته هو عمل فيكي حاجه
نور كل ده م حاسه غير بصدمه ورا التانيه
تنطق اخير انا عايزه اروح
مراد يبصي على نور ويشوفها ماشيه ونور ومروان ساندها يتجنن اكتر
مراد... كلهم كدا آآآآآآه مش قادر ليه يا نور كدا انا بموت فيكي انتي لا لو طلبتي روحي هتكون معاكي انا هسافر وم هرجع هنا تاني

رواية غدر الصحاب الفصل العاشر 10 - بقلم شيرين جمال
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent