Ads by Google X

رواية ما زلت اعشقها الفصل التاسع 9 والأخير - بقلم ملك محمود

الصفحة الرئيسية

  رواية ما زلت اعشقها الفصل التاسع بقلم ملك محمود

رواية ما زلت اعشقها الفصل التاسع

هتوحشوني يا بنات اوي وهيوحشني كلامكم الجميل ليا 
عايزه رأيكم كتابتي عجبتكم أكمل كتابه ولا لاء وشكرا لكل اللي دعمني بكلمه بحبكم بتمني تعملوا لاف وكام كومنت كده 
نبدأ بقا بسم الله الرحمن الرحيم 
واتصدمت مرفت لما شافت محمود ماسك ايدها بقوه وقام وقال 
محمود: بقا انتي يا أمي اللي تعملي فيا كده عايزه تخربي بيتي وتخسريني اكتر إنسانه بحبها 
مرفت بتوتر وخوف : ا ا ا انت ازاي عايش وازاي عملت حادثة 
محمود بصوت عالي: هو ده كل اللي همك إني عايش وعرفت حققتك ومش خوف علي إبنك 
مرفت بدموع: انا يا إبني ده انا كنت هموت عليك والله من الخوف وفكره أن خلاص خسرتك 
محمود: خايف تخسريني ولا خايفه إني خلاص مش هحققلك اوامرك وإزاي خايفه عليا وانتي دمرتي حياتي وكمان اتفقت مع مجرم إنه يخطف مراتي طب لو أذاها ولا قتلها كنتي هتعيشي ازاي بالذنب ده 

بصي بقا انا من النهارده معنديش ام انا أمي خلاص ماتت 
زينب بتحاول إن تهديه: حصل خير يا محمود ومهما كان دي أمك مينفعش تقطع علاقتك بيها 
محمود: أنتي ازاي طيبه كده يا زينب انتي ملاك بجد 
زينب: معلش يا حبيبي انا سمحتها خلاص وربنا هو اللي هيعاقبها مش احنا 
مرفت : سامحني يا إبني حقك عليا انا عارفه اني غلطانه بس اعمل اي كنت عايزه أسعدك واشوف عيالك قبل ما اموت 
محمود: ومين قالك إني هبقا سعيد كده وبعدين احنا بقالنا سنه ونص متجوزين والدكاترة قالوا أنها مسأله وقت وعلي فكره العيب فيا مش في زينب خالص انا اللي عندي مشكله صغيره في الخلفه 
وجات حسناء وقالت : نعم انتي كنتي عايزه تجوزيني ابنك العقيم اللي مبيخلفش 
زينب: وضربتها بالقلم اوقعتها علي الارض وقالت 
انتي از..بل إنسان شوفته ف حياتي انتي اللي عقيمه وتعبانه في دماغك ولازم تتعالجي 
حسناء قامت ورفعت ايدها عشان تضربها ولكن جات مرفت وضربتها تاني ونزفت دم من فمها وقالت 
مرفت : انا فعلا كنت عاميه مش شايفه نضافه قلب زينب ومشفتش وسا..خه قلبك وحق.دك وإياكي تفكري ترفعي إيدك تاني عليها وإلا المره الجايه هكسرهالك 

حسناء بصت بك..كره وذهبت وكانت داليا واقفه عند الباب ورأت كل ما حدث ومدت رجلها من غير ما حسناء تاخد بالها واوقعتها علي الارض وضحك كل من رآها 
والله تستاهلي 😂
داليا: تؤتؤ تؤ مش تاخدي بالك وانتي ماشيه 
حسناء: هعديها المره دي وع فكره مبيقعش غير الشاطر ورفت وشها لفوق بغرور وكانت ذاهبه ولكن داليا اوقعتها مره آخري وقالت 
داليا: بس لما تقعي مرتين وراء بعض دي متبقاش شطاره تبقي كده عاميه ومغروره وانا كسرتلك غرورك وابتسمت ابتسامة اغيظتها وذهبت إلي أمها واخاه وزينب 
زينب وكانت هتموت من الضحك علي منظر حسناء: عيب يا داليا كده مش لازم نعامل الإنسان بمعاملته 
داليا: اسكتي انتي بس انا عارفه الأشكال دي كويس 
مرفت وامسكت يد محمود: سامحني يابني وانا اوعدك إني هتغير 
زينب خلاص يا حوده بقا سامح والدتك عشان خاطر النونو ده واشارت الي بطنها 
محمود: بفرحه انتي حامل 
زينب قالت ايوه حامل هنبقا عيله قمر اوي 
محمود: حضنها وباس رأسها ده احلي خبر سمعته 
مرفت وحضنت زينب وقالت : مبروووك يابنتي وانا آسفه على كل اللي عملته انتي من النهارده بنتي التانيه 
زينب: اكيد من غير اي حاجه انا بعتبرك أمي وداليا باركت ليهم 
زينب يلا بقا احضن مامتك وسامحها عشان نمشي 
مرفت ذهبت إلى ابنها وقالت سامحتني ولا اجبلك مصاصه 
محمود ضحك وأخذها في حضنها خلاص يامي سامحتك بس اتمني تكوني اتغيرتي فعلا وذهبوا إلي البيت وطبعا محمود رد زينب تاني 
محمود وزينب ذهبوا إلي شقتهم بعد ما أكلوا 
وعدا خمس سنوات 
داليا: ارحموووووني زيااااد سيب الروج بتاعي 
زياد : لاء ده بتاعي وانتي سرقتيه 
داليا: طب بالله انت ما اتربيت انت هتحط روج يا ج..زمه انت 
وكانت ملك تلعب بقلم الكحل بتاع داليا 
داليا: يانهار أبوكي أسود شقي عمررررررري 
ياولاد حرام عليكم بقا يا زينب خدي ولادي واطلعي شقتك 
زينب بتمثيل الزعل: الله ما تسيبي الولاد يلعبوا ولا انتي مش طايقهم بقا 
داليا :باااااس  انا ادخل اوضتي ولا حد يبوظ حاجتي ولا حد يغلط فيا امشي بكرامتي احسن سلام عليكم وذهبت الي غرفتها 
زينب: هههههه عملتوا اي يا عفريت انتو 
زياد : مش عملت حاجه يا ماما كنت بلعب بقلم الروج بس 
محمود: وانت عايز تعمل اي تأني ياخويا طفشتوا البنت يا عفاريت 
مرفت: سيبهم يلعبوا يا محمود مش عاجبها تقعد ف اوضتها 
داليا : سمعتك علي فكره شكرا يا ست الحبايب يا حبيبه والله تسلميلي 
مرفت وقد ألقت ابو ورده وجاء في وجه داليا وقالت بقا بتتسمعي علينا يا بنت نور الدين 
وضحك الجميع عليهم 
وجات داليا وحملت ملك وقالت 

اللي عاجبني فيكي انك تعملي العمله وتبقا ساكته كده ولا كأنك  عملتي حاجه ملاك يااخواتي ملاك 
ملك : بقولك اي يا عمتو هي السلسله دي تلزمك في حاجه 
داليا وقد اوقعتها علي السرير وقالت سلسله كله إلا السلسله امشي يابت روحي لأمك 
وكان الجميع يضحك وبشده علي الأطفال العفاريت وكان يوم مليئ بالضحك والسعادة 
وجاء الليل وذهبوا إلي شقتهم ونام الأطفال 
زينب: انا فرحانه اوي يا محمود ان أخيرا حلينا كل مشاكلنا 
محمود: وانا كمان سعيد جدا بوجودكم في حياتي اوعديني اننا نفضل مع بعض لحد ما الشعر يشيب 
زينب:بوعدك إننا نفضل مع بعض وعيله سعيدة لحد يوم الدين وتخرج الروح إلي الذي خلقها 
وناموا في سعادة وفرح 
تمت بحمد الله اقرا ايضا رواية حبيبتي مجنونة كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
google-playkhamsatmostaqltradent