رواية حلم الملاك الفصل الخامس 5 بقلم رنا سعيد

الصفحة الرئيسية

   رواية حلم الملاك الفصل الخامس بقلم رنا سعيد

 رواية حلم الملاك الفصل الخامس 

ملاك كانت واقفه في المطبخ عشان تشرب المياه ونور المطبخ كان مطفي فجاء حد داخل وقفل الباب وحضن ملاك من الخلف بقوه وبا*سه من رقبتها 
ملاك بخوف وبرعشه:مين 
المجهول: انا حبيبك 
ملاك وبتحاول تبعد عنه:حبيبي مين بس انا مليش حبايب 
المجهول بضحكه:هههههههههه انت بتهزاري صح ياصفاء 
ملاك بخوف:بس انا مش صفاء وابعد عني بقا انا اسمي ملاك مش صفاء انا شغاله جديده هنا 
وفجاء بعد عنها شاب 
المجهول بصدمه:انتي 
في مكان اخر في فيلا يارا 
يارا ونيامه في حضن الشاب علي سرير في اوضه نومه 
يارا:حبيبي مالك سرحان في اي 
الشاب:مفيش ياحياتي ماانا معاكي اهو
يارا وبا*سته من الصدره العا*ري:فين دها الامعايا دها انت في حته تانيه خلص
الشاب وبص علي جس*مه بشهو*نيه:فكك من كلام دها وتعالي اقولك كلمه سر 
يارا بضحكه ميصه:وانا بموت في كلامك السر يلا 
وفعلوا كل ماحرمه الله 
في القصر فيروز 
الشاب بصدمه:انتي 
ملاك:اها انا ملاك مش صفاء 
الشاب ببتسامه:وانا نور اكيد عرفني صح عشان انا مغني مشهور وانا صاحب القصر دها 
ملاك:لا معرفكش عشان مش بستمع اغاني
نور بشهو*نيه ونظر الي جس*مه من تحت لفوق:مش مهم بس انتي جميله اووي علي فكره واجمل من صفاء بكتيررر
وبيقترب منها وملاك تبعد لحد ماخبطت في الحيطه الا وراها وهو حواطه بايده الاثنين وفجاء مد ايده علي راسه وبيخلع ليها طرحه
ملاك بخوف ودموع :انت هتعمل اي ابعد بعيد عني بترجك 
ونور وفجاء خلع ليها طرحه وفك المشبك الا شابكه بي شعرها وشعرها ناعم والطويل وحرير اتفرد علي ظهرها من وراها 
نور باعجاب:الله شعرك جميل جدا ولونه يهبل وطوله يجنن 
وراح مسك خصله من شعرها وفضل يلعب بيها وقربها من مناخيره واستنشاق راءحتها وفجاء بص علي شفايفه كريزتين
نور برغبه اكثر ليتذوقهم:ولا شفا*يفك تهبل خلتيني نفسي اذوقهم 
وبيقرب منها بهدوء عشان يبو*سه وملاك فجاء غمضت عينه 
ملاك بخوف:انت هتعمل اي ابعد عني كده 
وبتحاول تبعده عنه بس هو اقوي منها وفضلت تصرخ فيه عشان يبعد بس هو بيقرب منها عشان يبوسه وكانه مغيم عن الدنيا ومش سمع صراخها كل دها من سبب القرف الا شباب بتشربوا 
نور وخلاص يبو*سها بس ملاك فجاء بصت علي سكينه في المطبخ جبتها وبخوف وايدها بتترعش راحت علمت عليه في دراعه بيها وراحت هربت منه وهو دراعه جاب دم وفضل يسب فيها وطلع يجري وراها بس ملحقهش عشان داخلت غرفته وقفلت الباب وراها واعقد يخبط عليه لكن مفتحتش وراح طلع اوضه وطلع علبه الاسعاف الاوليه وضمم جراحه بتاعه 
نور بشر:ماشي وربي ماهرحمك علي الاعملتي بنت زاي كده ترفضيني انا نور الا البنات نفسها تقضي معايا ليله واحده تجي بنت الخادمه زايك متسواش تلاته تعريفه في السوق الحريم ترفضني 
وفضل يفكر لحد مانام وكل واحد من ابطالنا راح في نوم عميق 
صباح جديد علي ابطالنا 
كل الاسره مجتمع علي سفره بيفطروا ماعدا نور 
فيروز:هو نور منزلش ليه يفطر 
انغام:طلعت ليها قالي مش هفطر دلوقتي وقالي هتلي قهوه وبعت ملاك تتطلع ليها القهوه 
فيروز:ماشي 
اما عند ملاك ملاك ماشيه في طرقه ومسكه القهوه في ايدها وقلبها بيدق بعنف من كتر رعب وخايفه منه بشده وفجاء وصلت عند الباب غرفته ولااسف كان الباب مفتوح هو كان قاعد علي الاريكه بيعزف علي جيتار وبيغني اغنيه 
سكه السلامه شفت انا منك انت ياما 
طب يلا بالسلامه اتفضل رد الباب وراك 
احسب الغلاوه وواعي لاتتقلب عدواه
هعيشك دراما حبيبي بلاش اعملها معاك
هو انت محدش قالك علي قلبتي
في العند تعالي يامعلم ودي حتتي 
بتتلكك اه بتتلكك ماشي ياسيدي انا ظالماك
ده محدش عاش تجربه الا وقوته 
والذكي اللي بيستقتل علي فرصته
مش فارقه انا اكون في عيون الناس مستبيعه وانت ملاك 
سكه السلامه شفت انا منك انت ياما 
طب يلا بالسلامه اتفضل رد الباب وراك
احسب الغلاوه وواعي لاتتقلب عدواه
هعيشك دراما حبيبي بلاش اعملها معاك 
وبعد مخلص الاغنيه لحظ ان ملاك واقف قدام الباب راح بص عليه ببتسامه 
نور:ادخلي واقفه برا ليه وهاتي القهوه الابردت في ايدكي دي 
ملاك وداخلت بخوف واديتوا القهوه وجاي تمشي بس لقيتوا قفل الباب واقف قصده 
نور ببتسامته نصر:رايح فين ياقطه لسه مخلصتش حسابي معاكي ولانسيتي 
ملاك بخوف:لوسمحت افتح الباب 
نور بضحكه:تؤتؤ
نور شالها ورمها علي سرير وخلع التشيرت الاكان لبسوا وبقا عاري الصدر من فوق و نور بيقرب منها وهي علي سرير وبتبعد عنه فجاء نور قرب منها ونام فوقها وثبت ايدها بايده الاثنين 
ملاك بدموع:بترجك اووعي وسبيني ونبي سيبني حرام عليك عوراني زاي ماعورتك لكن ماتذينيش في اغلي حاجه عندي
نور بضحكه شيطانيه:تؤتؤ مش هسيبك 
وفجاء خلع ليها طرحتها و بص علي شفايفه وراح قبله برغبه شديده وبعنف ولسه بيقرب من ملابسه عشان يقطعها 
ملاك بدموعه:لا ونبي لا 


يتبع الفصل التالي اضغط هنا
رواية حلم الملاك الفصل الخامس 5 بقلم رنا سعيد
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent