رواية جبروت صعيدي الفصل الخامس 5 بقلم ميسرة محمد

الصفحة الرئيسية

   رواية جبروت صعيدي الفصل الخامس بقلم ميسرة محمد

 رواية جبروت صعيدي الفصل الخامس 

في صباح يوم جديد.. 
بتصحى حور بتلاقي زين حاضنها بتملك.. 
حور فضلت تتامل في ملامحو وبتقول في نفسها.. 
ياه لو تفضل هادي وجميل كدة بدل مانت على طول بتنتقم مني.. وفاقت وقالت بكسوف.. 
حور/زين اصحي.. زييينن
زين/اي في اي على الصبح 
حور/اوعى عشان عاوزة اقوم 
زين/لا انا عاوز انام شوية.. 
حور/طيب انا عاوزة اقوم.. ونام انت 
زين/لا لما اقوم ابقي قومي نامي.. 
حور/طب انت عاوز تنام انا مش عاوزة انام اوعى
زين، /هو انا مش قلت متعليش صوتك ولا لاء
حور/ماهو انت بتعصبني😠
زين /طب نامي عشان مزعلكيش.. 
حور /وريني هتزعلني ازاي وجات تقوم زين شدها وقرب من شف*ها حور رجعت بسرعة وبكسوف انت قليل الادب علفكرة 
🍂
زين /عارف ونامي بقا علشان مطلعش قلت الادب عليكي 
حور  /طب هو ممكن انزل اتمشى 
زين/شوية وهخدك وننزل.. 
حور /شكرا 
زين/عفوا نامي بقا.. 
حور جاية تلف وشها عشان تنام زين شدها لحضنه تاني 
حور/لوسمحت ممكن تنام عادي يعني مش لازم كدة 
زين. /حور نامي واسكتي.. 
حور غمضت عينها ونامت.. 
وبعد وقت..  زين صحي على رنة الموبايل 
زين /الو 
مجهول/..............
زين/تمام 
مجهول................. 
زين/خلاص سلام.. 
زين/حور يلا قومي عشان ننزل 
حور /شوية طيب.. 
زين /مش كنتي مش عاوزة تنامي من شوية.. 
حور/خلاص قومت اهو.. 
زين /طب يلا قومي البسي عقبال ما البس انا كمان 
حور /طيب ممكن تلبس في اي اوضة عشان اعرف اغير 
زين /انا هغير في الحمام وانتي غيري هنا واخلصي
حور /حاضر.. 
وبعد وقت جهزوا ونزلوا 
حور/زين هو احنا هنروح فين.. 
زين /هنروح نقعد قدام البحر حبة.. 
حور /الله انا بحب البحر اوي♥
زين /طيب ياستي يلا وصلنا 
قعدو على البحر.. 
زين /انا هروح اجيب حاجة نشربها وهاجي 
حور/ماشي.. 
زين راح يجيب حاجة وطلع فونه واتصل على حد 
زين /نفذ.. زي ما قولتلك بالظبط 
مجهول /..........................
زين /طيب اخلص
مجهول/..........................
زين /طيب سلام..  
♕~~~~~~~~~~~~~~♕♡•
عند حور 
مجهول / اهلا بحضرتك.. 
حور/اهلا مين حضرتك.. 
مجهول /مش مهم انا مين المهم اني عاوزك في مصلحة هتفيدك وتفيدني
حور/مصلحة اي ومين انت اصلا 
مجهول /اسمعي بس الاول ولو معجبتكيش الفكرة خلاص ارفضي.. 
حور/فكرة اي انت مجنون اتفضل من هنا.. 
مجهول /دا انا كنت هخلصك من زين وتكسبي فلوسه 
حور/لي وعشان اي وانت مين اصلا 
مجهول /قولتلك مش لازم تعرفي انا مين وعشان اي بقا عشان انا عايز انتقم منه عشان خسرني صفقة العمر.. 
حور/طب ونا مالي بكل ده 
مجهول/كنت سامع انكو متجوزين غصب عنكو فاهتحطي ايدك في ايدي نخلص منه وتكسبي فلوسه وشركاته وهيبقى كل العز ده بتاعك ولا تفضلي تتعذبي كدة 
حور بصوت عالي/اتفضل امشي من هنا انت انسان مجنون باين عليك ومش انا اللي ابيع حد عشان فلوسه او اي حاجة ولو ممشتش من هنا والله هتزعل اوي
مجهول /خلاص ياقطة انتي اللي خسرانة.. 
حور/اتفضل امشي 
مجهول /تمام ياقطة.. سلام 
.....‌................ 
زين خلص وراح لحور.. 
زين /مالك سرحانة لي
حور /ها لا مفيش حاجة.. 
زين /متأكدة 
حور /ايوة متأكدة.. 
زين /تمام امسكي. 
حور/شكرا 
زين /عفوا. 
وبعد مدة من الصمت التام 
حور/زين هو انا ممكن اسالك سؤال 
زين/اسالي 
حور/هو انت لي بتعاملني كدة 
زين /يلا عشان نروح.. 
حور/مش هروح غير اعرف اجابة السؤال اللي انا سالتهولك
زين/ قلت يلا عشان نروح 
حور/تمام يازين 
زين/يلا.. ومشيوا وبعد وقت صغير روحوا البيت 
زين /انا طالع اغير شوفي حاجة تسلي بيها نفسك 
حور /قعدت على الكنبة وشغلت الشاشة وجابت فيلم كرتون وقعدت 
زين طلع.. 
زين اتصل على المجهول
زين /عملت اي
المجهول/...................
زين /وهي قالت اي 
المجهول /.......….......... 
زين /خلاص ابعتلي التسجيل.. 
المجهول /....................
زين . /تمام.. 
للدرجة دي فاكرني رخيصة اوي كدة عشان تبعت حد يختبرني
زين بصدمة.. ياترى اي اللي هيحصل هنعرف البارت الجاي 
نزلت واحد تاني زي ماوعدتكو اهو عاوزة تفاعل حلو زيكو كدة ياقمرات.. 


يتبع الفصل التالي اضغط هنا
رواية جبروت صعيدي الفصل الخامس 5 بقلم ميسرة محمد
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent