رواية صدفة حب الفصل الحادي عشر 11 بقلم اسراء فرج

الصفحة الرئيسية

   رواية صدفة حب  الفصل الحادي عشر بقلم اسراء فرج

 رواية صدفة حب  الفصل الحادي عشر

ادم مالك
-كان ماسك ايدي وهو ليقرأ الرساله الوصلته وشويه شويه لقيته بيضغط على أيدي جامد
اله ادم اي في أي ااه ايدي
-انتي روحتي لزين
-اي!!!
-ردي عليا بقولك روحتي لزين
-ادم بص انا هفهمك والله
-تفهميني اي ها انتي روحتي 
-نور بعياط ادم ارجوك ايدي وجعتني اوي
-انا مش هقرر سؤالي تاني روحتيلو
-لا أنا مروحتش والله انا بس 
-بس اي يانور بس اي بس بتستغفليني بتضحكي عليا وطول الوقت دا معرفش حاجه
-والله أنا كنت هقولك
-هتقوليلي اي هاه هتقوليلي انك للمره التانيه تخون*يني وتروحي لزبن من ورايا مع اني محظرك أنا اي لدرجادي بالنسبالك مليش لازمه
-اخو*نك!!!!
-اه تخون*يني أما تروحيلو من ورايا يبقي بتخون*يني يانور
-انا مخن*تكش ومعملتش حاجه غلط 
انا خدت رايك اكتر من مره انت ال مش راضي مع اني حاولت اقنعك واقولك اد اي بحب شغلي انت المش مهتم ومش معبرني ليه مش عاوز تخليني اعمل الحاجه البحبها عاوز تتحكم فيا وخلاص وتعمل عليا راجل وووقبل مكمل كلامي كان قلم نزل علي وشي اااه
-ادم ضربني قلم ومسك دراعي بعصبيه أنا عاوز اعمل عليكي راجل عاوز اتحكم فيكي انتي شايفه كده شايفه حبي ليكي تحكم 
-سيب ايدي بقي
-طلما انتي شايفه كده انا مش هتحكم فيكي تاني ولا هعمل عليكي راجل انتي حرا يانور حرا
-يعني اي؟
-يعني لمي هدومك وهرجعك لمامتك وترتاحي من تحكماتي وكل واحد فينا يروح لحاجه اتفضلي 
-انت انت بتقول اي
-هستناكي برا عقبال متلمي هدومك
-خرج وسابني قعدت ع السرير وبدأت انهار أنا انا كنت لسه هقولو والله انا مكنتش عاوزاه يفهمني كدا ازاي اصلا يفكر اني بخ*ونه 
لميت حاجتي وخرجت كان قاعد في الصالون حاطط رأسه بين ايديه
-يلا اتفضلي 
-نزلنا ركبنا العربيه ومشينا 
-ممكن توديني عند ندا هقعد
-٠٠٠٠٠
-وصلني قدام بيت ندا ومن غير ما يقول اي حاجه فتح 
باب العربيه وطلعلي الشنطه وسابني ومشي تقريبا مقلش كلمه
-نور اي الجابك في الوقت دا حصل حاجه؟
-ادم سابني ياندا
-طب اهدي اهدي سابك اي الحصل اتخناقتو 
-ايوا اتخانقنا
-خلاص هيرجعلك منتو اتخنقتو كتير وبيرجعلك عادي
-المرادي غير دا بيتمني اني خون*ت ثقته وقلي أنتي حرا واعملي اي حاجه
-انتي غلطي يانور
-غلط في أي أنا مغلطش هو عارف من الأول أن دا شغلي 
-بس قلك لا مكنتيش روحتش اشتغلتي من وراه ومع مين عدوه
-انا مكنتش اعرف ان زين يبقي عدوه وكمان انا مقبلتوش أنا كنت بشتغل معاه من البيت
-خلاص اهدي وهو هيهدي وهيرجع ادخلي نامي وارتاحي وبكرا نشوف حل
-دخلت احاول انام 
-عند ادم 
-كان سايق العربيه ومش شايف قدامه وبيفكر في كل حاجه ليه يانور ليه تعملي كدا ليه تستغفليني أنا غلطت ام وثقت فيكي ليه تخ*وني ثقتي ليه
- راح ادم شركه زين 
-انت عاوز اي مني يازباله عاوز اي انطق
-اهدا ياادم مالك أنا صدفه حب
البارت الحادي عشر
ادم مالك
-كان ماسك ايدي وهو ليقرأ الرساله الوصلته وشويه شويه لقيته بيضغط على أيدي جامد
اله ادم اي في أي ااه ايدي
-انتي روحتي لوين
-اي!!!
-ردي عليا بقولك روحتي لزين
-ادم بص انا هفهمك والله
-تفهميني اي ها انتي روحتي 
-نور بعياط ادم ارجوك ايدي وجعتني اوي
-انا مش هقرر سؤالي تاني روحتيلو
-لا أنا مروحتش والله انا بس 
-بس اي يانور بس اي بس بتستغفليني بتضحكي عليا وطول الوقت دا معرفش حاجه
-والله أنا كنت هقولك
-هتقوليلي اي هاه هتقوليلي انك للمره التانيه تخونيني وتروحي لزبن من ورايا مع اني محظرك أنا اي لدرجادي بالنسبالك مليش لازمه
-اخونك!!!!
-اه تخونيني أما تروحيلو من ورايا يبقي بتخونيني يانور
-انا مخنتكش ومعملتش حاجه غلط 
انا خدت رايك اكتر من مره انت ال مش راضي مع اني حاولت اقنعك واقولك اد اي بحب شغلي انت المش مهتم ومش معبرني ليه مش عاوز تخليني اعمل الحاجه البحبها عاوز تتحكم فيا وخلاص وتعمل عليا راجل وووقبل مكمل كلامي كان قلم نزل علي وشي اااه
-ادم ضربني قلم ومسك دراعي بعصبيه أنا عاوز اعمل عليكي راجل عاوز اتحكم فيكي انتي شايفه كده شايفه حبي ليكي تحكم 
-سيب ايدي بقي
-طلما انتي شايفه كده انا مش هتحكم فيكي تاني ولا هعمل عليكي راجل انتي حرا يانور حرا
-يعني اي؟
-يعني لمي هدومك وهرجعك لمامتك وترتاحي من تحكماتي وكل واحد فينا يروح لحاجه اتفضلي 
-انت انت بتقول اي
-هستناكي برا عقبال متلمي هدومك
-خرج وسابني قعدت ع السرير وبدأت انهار أنا انا كنت لسه هقولو والله انا مكنتش عاوزاه يفهمني كدا ازاي اصلا يفكر اني بخونه 
لميت حاجتي وخرجت كان قاعد في الصالون حاطط رأسه بين ايديه
-يلا اتفضلي 
-نزلنا ركبنا العربيه ومشينا 
-ممكن توديني عند ندا هقعد
-٠٠٠٠٠
-وصلني قدام بيت ندا ومن غير ما يقول اي حاجه فتح 
باب العربيه وطلعلي الشنطه وسابني ومشي تقريبا مقلش كلمه
-نور اي الجابك في الوقت دا حصل حاجه؟
-ادم سابني ياندا
-طب اهدي اهدي سابك اي الحصل اتخناقتو 
-ايوا اتخانقنا
-خلاص هيرجعلك منتو اتخنقتو كتير وبيرجعلك عادي
-المرادي غير دا بيتمني اني خونت ثقته وقلي أنتي حرا واعملي اي حاجه
-انتي غلطي يانور
-غلط في أي أنا مغلطش هو عارف من الأول أن دا شغلي 
-بس قلك لا مكنتيش روحتش اشتغلتي من وراه ومع مين عدوه
-انا مكنتش اعرف ان زين يبقي عدوه وكمان انا مقبلتوش أنا كنت بشتغل معاه من البيت
-خلاص اهدي وهو هيهدي وهيرجع ادخلي نامي وارتاحي وبكرا نشوف حل
-دخلت احاول انام 
-عند ادم 
-كان سايق العربيه ومش شايف قدامه وبيفكر في كل حاجه ليه يانور ليه تعملي كدا ليه تستغفليني أنا غلطت ام وثقت فيكي ليه تخو*ني ثقتي ليه
- راح ادم شركه زين 
-انت عاوز اي مني يازب*اله عاوز اي انطق
-اهدا ياادم مالك أنا عملت اي 
-انت ازاي بالحقا*ره دي
-انا معملتش حاجه مراتك هيا الطلبت مني وانا بصراحه مقدرش اكسر للقمر كلمه 
-اياك تجيب سيرتها علي لسانك هقط*عهولك انت فاهم 
-هيا الظاهر كدا انت مملتش عينيها
-اه يازباله مسكه ادم فضل يضرب في وبعديها شابه ومشي 


يتبع الفصل التالي اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية صدفة حب" اضغط على اسم الرواية 
رواية صدفة حب الفصل الحادي عشر 11 بقلم اسراء فرج
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent