رواية ملكت الاسد الفصل الثامن والأربعون 48 - بقلم فاطمة حسن

الصفحة الرئيسية

 رواية ملكت الاسد البارت الثامن والأربعون 48 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الاسد الفصل الثامن والأربعون 48

تحت كنت ملك وهشام هيمشوا يرحوا الشركه 

حازم نزل وهو متعصب 

لاقه هشام لسه موجود 

هشام .اي ي حازم مش كفايه كده 

حازم بستغراب مصتنع.كفايه اي يعم مش فاهم 

هشام بوقحه .تمشي كفايه عليك كده عرفت كفايه اي 

حازم . لا معلش يعم أنا عايز افضل شوي كمان .اي هتمشني غضب 

هشام بص ع حازم بتحدي ف الوقت دا نزلت ندي 

هشام .تعالي ي ندي عايزك

هشام وندي دخلو المكتب 

حازم بص ع ملك لاقها قاعده بخوف 

حازم بهدوء وهو بيقرب منها.انتي خايفه مني 

ملك بضيق.لاا بس ابعد 

حازم .طب انتي هتفضلي هنأ

جوا 

هشام .إحنا هنمشي وحازم هيفضل موجود

ندي بتوتر .ل.ليه 

هشام قرب منها وبسها بهدوء من راسها.اللي اعرفه عن الدكتوره ندي أنها قويه وضربت الحيوان اللي برا دا ب القلم مرتين

ندي كنت هنتكلم بس هشام 

هشام .خليني اخلص كلامي 

ندي انتي دكتوره وقبل كل دا انتي من بنات حواء استخدامي ذكاءك

ندي .ازاي 

هشام .اي ست ليها طرق وذكاء وانتي ست وكمان دكتوره يعني مش حازم اللي مش هتقدري عليا.عايزين نشوف شاطرتك ي دكتوره

ندي دخلت ف حضن هشام

هشام حضنها بهدوء.

ندي . شكراً ي.ي .يا بابا 

هشام بحب .بنتي لازم تكون قويه أنا همشي عايز اجي الاقيك بتقوليلي أن أول خطوة اتعملت 

هشام خرج لاقه حازم قاعد ع أعصابه 

هشام ابتسم بسخرية وقال .يلاا ي ملك 

هشام اخد ملك ومشيوا

....

عند مراد وروح 

مراد خرج لاقه روح لسه بتعيط قام خرج وسبها تعيط 

مراد طلع ع الشركه بغضب 

بعد شوي مراد وصل الشركه

ودخل

مراد دخل لاقه أسد جوا

مراد.صباح الخير

اسد .....

مراد بصوت عالي شوي.اسد 

اسد .اي 

مراد .ملك 

اسد وهو بيرجع يشتغل ع الأوراق تاني.مفيش واتفضل ع مكتبك 

...

عند ملك وهشام 

كانوا وصلوا الشركه 

السكرتيره اول ما شافت هشام .هشام بيه سيف بيه جوا مستني حضرتك 

ملك وهشام دخلوا 

وسيف اول ماشاف ملك فضل يبص عليها

سيف .اهلاا هشام بيه .اهلاا ملك هانم 

ملك بهدوء.اهلاا 

هشام .اهلا اتفضل 

هشام وسيف فضلوا يتكلموا في الشغل وملك كنت زهقانه 

.....

عند ندي وحازم 

اول ما خرجت من المكتب 

حازم.كان عايزك ف أي

ندي بتوتر مصتنع.اص.اصل.

حازم بشكك.ف اي 

ندي . كان بيقولي اني ارفع عليك قضيه واني أطلق منك 

حازم كان بيسمع وهو هيموت من العصبيه .اه وبعدين

ندي .بس كده 

حازم .كل الوقت دا .مقالش حاجه تاني 

ندي بتوتر مصتنع.لاا بعد اذنك 

ندي طلعت فوق بسرعه وهي فرحانه 

تحت حازم مكنش قادر يمسك نفسه.

..

عند هشام وسيف 

خلصوا والورق 

سيف بص ع ملك لاقها زهقانه

سيف . ممكن ي هشام بيه اخد الهانم  وناكل برا 

هشام .اي رأيك ي ملك 

ملك بتوتر .مش عارفه ي بابا 

سيف .لو تحبي ممكن هشام بيه يجي معنا 

ملك . ماش

سيف وهشام وملك رحوا ياكلوا 

بعد شوي وصلوا 

ودخلوا ياكلوا وسيف علطول عينه ع ملك 

بعد شوي خلصوا 

...

عند أسد كان قاعد يشتغل وهو بيفكر ف ملك 

لحد ما خلص شغل 

..

ملك روحت وهي وهشام

البيت 

هشام دخل لاقه حازم لسه موجود

هشام . شكلك هتنورنا كتير ولا اي 

حازم.اه دا أنا حته بعت اجيب الشنط بتاعتي .عايز افضل مع عمي كام يوم .وكمان الفيلا وحشتني انت نسيت اني كنت عايش هنا مع ورد قلبي ولا اي 

ملك أستغربت من الاسم 

هشام بسخرية.خليك .يارب بس تعرف تعمل حاجه

هشام دخل المكتب وملك دخلت ورا علطول.هو ليه قال ورد قلبي

هشام .ليه اي ي ملك 

ملك .أصل .أصل أسد قالي أنها امه وأنه كان بيقولها كده 

هشام وهو بيبص ع صوره ورد .كلنا.حته حازم كان مش بيسبها.دا كان اسمها ورد القلوب . ثم أكمل بحزن.كنت بتخانق معهم لما يقولها كده .كل واحد كان عايزها تكون معا .أسد كان بيغير من حازم .وبردك حازم كده وأنا كنت بغير من ولادي .

ملك مسحت دموعه .متزعلش هي ف مكان احسن مش كده 

هشام بحب .ايوه ي قلبي .يلا اطلعي ع فوق 

..

..عايزها تكون عندي النهارده

مجهول .تحت امرك

..خلاص هتكوني ملكي بتاعتي أنا وبس

النهارده هتكوني معايا صدقني هندم اي حد ضايقك وانت اول واحد ي أسد باشا

....

بليل 

مراد رجع تعبان 

لاقه روح نايمه 

مراد قرب منها وحضنها بس روح اول ما لمسها صحيت

مراد وهو بيدفن رأسه ف رقبتها.ششش دا أنا

روح بتوتر .ممكن تبعد شوي 

مراد بتعب . أنا تعبت اوي النهارده ف الشغل ف خليني أنام ف هدوء

شوي ومراد رح ف النوم وه حضنها

روح فضلت تبص عليه ورفعت أيدها وفضلت تلعب ف شعره لحد ما نامت هي كمان 

..

بليل 

نزلت رجاله من العربيه بعيده عن الفيلا 

واحد منهم . عايزين نخلص بسرعه ومن غير دم علشان الباشا خايف ع الهانم

الرجاله دخلت بسرعه وضربه الحراس اللي واقفين عند الباب ودخلوا بهدوء  ودخلوا بهدوء لاقها نايمه حطه المنوم ع وشها وخدها ونزلو 

تاني يوم الصبح 

ملك كنت لسه نايمه من أثر المنوم 

وحد حط أيده ع وشها وقرب منها وبسها ونزل وسبها

عند هشام

كان وقف وهو هيموت من الخوف 

الصبح بدري الحراس قامو من أثر الضرب وبلغو  هشام 

حازم كان واقف مع هشام .يعني اي يدخلو وانتو زي البقار كده 

هشام .مش وقته اهم حاجه ملك لازم أسد يعرف ب اسرع وقت 

هشام طلع تلفونه واتصل ع أسد .

اسد .نعم ي بابا خير

هشام .ملك اتخطفت والحراس مضربين لازم تجي ف اسرع وقت 

اسد بصدمه.اااااييييييي

google-playkhamsatmostaqltradent