رواية رغم احزاني الفصل الثاني والاربعون 42 بقلم ياسمين غنيم

الصفحة الرئيسية

               رواية رغم احزاني الفصل الثاني والاربعون بقلم ياسمين غنيم

رواية رغم احزاني الفصل الثاني والاربعون

عند نور وفهد 
فهد بيمشي ايدهه ع وش ياسمين:صباح الوردوالفل ع عيونك الحلوين ي قلبي انا 
نور بابتسامه:صباح والورد صاحى بدرى ليه
فهد:بدري اي ي كسوله الساعه 7
نور بزعل طفولى:اوووف بقا كل يوم تصحيني بدري 
فهد:بيقرب منها:مش عاجبك ولا ايه 
نور بزعل :انا اقدر لا طبعا عاجبني وبتبرطم
فهد: بطلى تبرطم ويلا هنزل اجهز الفطار 
نور:عارف ايه اللي ماخليني مستحمله انك انت الي بتجهز الفطار
فهد:كله علشان خاطر قلبي انا ♥
نوربحب:ربنا يخليك ليا يارب 
فهد:ولا منك ي قلبي يلاا انجزي لانى عايزك ف موضوع 
نور:فوريره 
فهد: بضحك متجوز طفله 
نور: مش عاجبك
فهد:ده ع قلبي زي العسل يلا عسل 
نور:خمس دقايق وهتلاقيني ف أفك
فهد:قومي ي نور علشان قلبي وجعني 
نور:سلامت قلبك ي حبي 
فهد:خ"طف قب"له سرعه:دي تصبيرة لحد ماتجهزي 
نور فاتحه بؤهاا:انت عملت ايه ي قلي"ل الا"دب
فهد:هستناكى تحت وكانها بتتكلم 
نور بغضب:قلي"ل الا"دب سا"فل منحر"ف
فهد:كملى كملى أسطوانة كل يوم وبتيجي بليل و... ولا بلاش احسنلك وغمزلها 😂😂
نور بعصبيه وبقت حب فروله:غو"ر انزل ي فهد 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد. مرور شهر 
هسبق ف احداث اميره وبرق 
اميره بفرح:معقول انا حامل انا حامل انا هبقي ام مش مصدقه انا ف الحقيقه صح ده مش حلم ايوه ايوه انا حامل 
ريم:اهدي ي مجنونه انتي هيجرالك حاجه 
اميره:انا فرحانه اووي مش مصدقه
ريم:اديلي ساعه بفهمك انك حامل اعقلي بقا 
اميره:الحمد لله انا لازم اعرف برق
ريم:خطفت الفون منها لا طبعا
اميره:في ايه
ريم:ايه رايك تعمليهالو مفاجأة 
اميره:مفاجأة ازاي
ريم:بقيتي غ"بيه يعني احتفال بينكم 
اميره:تصدقي فكره بس هعمل ايه 
ريم:سيبها عليا كل اللي عليكي متخليش برق يرجع غير بليل وانتي خدي مريم وانزلى إشتري فستان للحتفال
اميره:مريم مش هتنفع انتي عارفه ان رعد من سعت ماعرف انها حامل مش  بينزلها من البيت 
ريم: خلاص خدي نور 
اميره: تمام 
ريم: طيب انجزي لانك لسه هتروحي  بيوتي سنتر 
اميره: سلاااموز ي مزيكا 
ريم: فونها بيرن 
ريم: الوو مهند 
مهند: اين كنتي احاول اتواصل معاكي من فتره 
ريم بفرح: اميره  حامل وانا عندها 
مهند: والله  جد مبارك عليكم 
ريم: انت فين 
مهند: انا نتهيت من شغل و ذاهب الى البيت 
ريم:تمام اووي تعلالي عند بيت برق 
مهند:تمام ي عزيزتي ايه 😂 أوامر تاني
ريم:تشكر ي شق 
مهند:باي باي ي حبيبتي
ريم:وكمان مهند جاي يساعدني يارب الحق اخلص بقا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند. مريم  ورعد 
مريم: يوووه ي رعد الله يخليك سبيني اروح بقا
رعد: قولتلك  لا يعني لا 
مريم: ي رعد ي حبيبي انا لسه ف شهر التاني  وانا كويسه
رعد: انتي ناسيه الدكتوره قالت ايه اخر مره 
مريم: فين التوتر فاللى انا بقوله  بقولك عايزه اروح ازور ابويا 
رعد: وانا قولتلك لا 
مريم: وانا هروح 
رعد: مريم انا خايف عليكي من اخر مره شوفي حصل معاكي ايه 
مريم: ي رعد  دي حاجه و دي حاجه تانيه 
رعد: الدكتوره قالت ابعدها عن اي توتر او خوف وخليها ترتاح اول تلات شهور 
مريم: اهووو قولت ترتاح مش تح"بسها ل البيت 
رعد: انا لما شوفت بتنز"فى اخر مره وانا اصلا مش مطمن وخايف عليكي دايما 
مريم : و قتها انا كنت لسه ف شهر الاول وكمان من التوتر حصل معايا نز"يف والحمد الله لحقتني 
رعد: طيب ما اميره تروح هيا مش اختك
مريم: انت عارف ان اميره مستحيل ترضى تروح 
رعد: طيب موافق بس بشرط 
مريم: حبيبي يشرط براحته 
رعد: هروح معاكي 
مريم بفرح:ماشي طبعا انا كنت هقولك كده اصلا  
رعد: طيب جهزي نفسك وانا عندي كام مشوار وهرجعلك 
مريم: اهيييي تمام بس اوعى تاخر وسايبه وماشيه 
رعد: انتي يا اختاااه خدى هنا
مريم: اوعي تقولي غيرت رأي 
رعد: فين مكافئتي 
مريم: هااا 
رعد: انتي لسه هتبرقي يلاا 
مريم: انت استغلالي ع فكره 
رعد: عارف يلا بقا
مريم بدبدب في الارض زي الاطفال: اوووف وقربت منه طبعت قب"له ع خده اهووو
رعد: تعالى تعالى هنا كل مره تعملي كده وعارفة اني مش هسيبك غير لما اخد حقي 
مريم: كسر....  اوووف وطبعت قبله ع شفايفه 
رعد حولها ل ق"بله عميقه برقه وحنيه بدل ع حبه وعشق ليها
مريم بدات تتجاوب معاه 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اما عصف و ياسمين  
عصف: اهاا ي بطلي جهزتي الشنط
ياسمين: اه ي حبيبي 
عصف: مالك يا سووو شكلك زعلان 
ياسمين: لا ي حبيبي مفيش حاجه 
عصف حاوط ظهرها  بذراعهه: مالك ي قلبي 
ياسمين: قلقانه ع ماما بس 
عصف: 😂😂😂😂😂😂
ياسمين استغربت: انت بتضحك ع ايه 
عصف. لسه بيضحك: مش قادر بصراحه 
ياسمين: في ايه 
عصف: ي حبيبتي امك زمانها ع الشاطئ دلوقتي 
ياسمين: شاطئ ايه 
عصف: نسيت اقولك ان عمى علي خط"ف امك 
ياسمين بخضه: خط"فها ازاي 
عصف: اهدي ي حبيبتي دول بيعيدوا شهر العسل من اول وجديد 
ياسمين: انت بتتكلم بجد 
عصف: اه والله  و فكره فهد كمان 
ياسمين: فهد اخويا 
عصف: مالك ي بنتي تنحتي كده ليه 
ياسمين: مستغربه طيب ماما مقالتليش ليه 
عصف: بقولك اتخط"فت فكي بقي وتعالى نتغدا 
ياسمين: يلاا هيا جات عليا 
عصف: يلا ي حبيبي 
ياسمين: عصف عايزه اقولك حاجه بس مكسوفه 
عصف: مكسوفه مني انا 
ياسمين: بصراحه اه بس 
عصف: من غير بس، عايزه ايه قولى ي حبيبي 
ياسمين: كانت لسه هتتكلم الباب خبط 
عصف: مين الرذ"ل ده 
ياسمين: هشوف مين وارجع 
عصف: سيبك منه وكملى 
ياسمين : عصف ميصحش هقوم انا 
عصف: خليكي انا هشوف 
ياسمين: حاسه انها مامتك ويبقي قولها كنت بتقول ايه
عصف: لا لا ماما عسل مش بتيجي ف اوقات دي 
ياسمين: يابني احنا ٢اظهر 
عصف اول مافتح الباب اتصدم 
ياسمين: عصف مين عصف مين ع بابا 
ياسمين: قربت و اول مشافت مين اتصدمت مش مش وفقدت الوعي 
يا تاره عصف وياسمين شافوا مين؟


يتبع الفصل الثالث والاربعون اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent