Ads by Google X

رواية طفلتي المجنونة الفصل الثاني عشر 12 بقلم زهراء السعيد

الصفحة الرئيسية

        رواية طفلتي المجنونة الفصل الثاني عشر بقلم زهراء السعيد


رواية طفلتي المجنونة الفصل الثاني عشر 

ريما وفرح كانوا داخلين من باب الحضانه وشافوا ساره  على الارضيه ودماغها بت*نزف د*م
ريما برعب وبتيجرى على ساره/ ساره حبيبتي ما لك يا قلبي رد علي يا ساره ساره رد علي
وزياد واقف مرعوب وخايف قوي/ ما*ما ما*ما هي ساره حصل لها ايه
فرح بتحضن زياد وبطمنه ما تخافش يا حبيبي هي هتبقى كويسه
ريما  ببكاء / فرح رني على الاسعاف دلوقتي حالا بسرعه يا فرح
فرح  بخوف / ماشي  ماشي 
مراد ويوسف دخله وشافو ساره مرميه في حضن ريما وزياد وفرح ياسين بيعيطوا 
يوسف بخوف / ايه اللي حصل يا ريما 
ريما ببكاء / يوسف ساعد اختي ارجوك وهعمل اللي انت عايزه
مراد / ما تخافيش يا  ريما 
بعد شويه الاسعاف وصلت واخدت ساره على المستشفى
بعد شويه طلع الدكتور
يوسف / طمني يا دكتور ايه الحاله 
 الدكتور /  الارتجاج 
ريما ببكاء / يعني ايه انا مش فاهمه حاجه يا دكتور
 الدكتور / هو إصابة طفيفة في الرأس تؤدي غالبًا إلى فقدان قصير للوعي. ...
 ريما / يعني اختي ما لها يا دكتور
الدكتور بابتسامه / ما تخافيش هي كويسه بس هي فقده للوعي بس
ريما الفرح / شكرا يا دكتور شكرا قوي
رشا دخلت المستشفى وهي منهاره وبتعيط / ريما فرح ساره حصل لها ايه بنتي حصل لها ايه انطقوو 
ريما بتطمئن رشا / ما تقلقيش يا ماما هي كويسه دلوقت هي بس نايمه شويه
محمود/  ما تقلقيش يا رشا بنتك بخير
يوسف بطبطب علي يد رشا / ما تقلقيش يا امي هي هتبقى كويسه وانا اسف علي تصرف زياد
  رشا ابتسامه حزينه /  ولا يهمك يا ابني وبنك لسه صغير ما يعرفش حاجه
يوسف / طيب انا هستاذن دلوقتي والف سلامه على ساره وانا هابقى اجيلها تاني عشان اشوفها بعد اذنكم
محمود / الله يسلمك يا ابني وانت تنورنا في اي وقت
مراد بيكلم رشا /الف الف الف سلامه علي الاميره الصغير ما  تفوق قولي لها ان عم مراد هيجي لها تاني عشان يلعب معها
رشا ابتسامه / الله يسلمك يا مراد واحنا مستنيينك تيجي
يوسف بيروح ناحيه ريما وبيقول لها  / انا اسف يا ريما على تصرف زياد
ريما  بابتسامة / ولا يهمك  يا استاذ يوسف
************************************
"" تاني يوم في الشركه "" 
مراد بمرح / والله الشركه ضلمه لما جيت
يوسف  رفع حاحبه/🤨 على حسب علمي اسمع الشركه نورت لما جيت
مراد  / ده مع الناس العاديه للبشر اللي زيي وزي اسلام  
يوسف  بجديه / طيب يا خفه  اتصل علي مازن شوفه فين وخلي اسلام يجيبلي العرضات الجداد اشوفهم
مراد   بسخريه / صلاه النبي يا صلاه النبي اخيرا هاشوفك
 بتشتغل
يوسف برود  /طب روح احسن ما اغير رايي
مراد بسرعه /  لا وعلى ايه خلاص رايح
************************************
اسلام بزعيق /  ااااه  انتي هتجننيني معاكي ليه
ريما  بعند / لا  مش هلبس كده 
اسلام بغضب / امال  انتى عرضات  ازياء ازاي 
ريما بغيظ /  بحترامى  وبتعمل الاموشن دا 😒☝
اسلام / طيب  بصي البسي بس هنشوفه عليكي بس     
فرح بملل / يلا بقي  يا ريما  الله 
ريما  بستسلام / اوووف  منكم  خلاص  ماشي 
 بعد شويه خرجت وكانت لبسه فستان من اللون الزرقا الجميل وكانت مثل اميرات تاذنى ورائع
يوسف كان معدى من قدام غرفه التصميمات وشاف ريما ونبهر من جملها 
يوسف بسرحان / يخربيت جمال امك يا شيخه حرام عليكي وهو انا ناقص 
بس فاق من سرحانه / ثواني بس هي بتعمل ايه هنا
********************************
مراد كان ماشي في الشركه وااا فرح خبطت فى
قوي 
فرح فى نفسها / ينهار اسود دانا هيتعمل منى كوفته دلوقتي حالا احم 
مراد  بغضب /انتى حماره اى ال انتى عملتيه ده
فرح /اسفه مكنش قصدى.
مراد بغضب  / نعم ياروح امك مكنش قصدك.🤨
فرح بعصبيه / اى انت زوتها اوى انت ازاى تشتمنى انت متعاارف انت عملت ايه وبعدين انت ال غلطان انت ال وقفت فجاه فى وشى  عارف لو سمعتك شتمتنى تاني ساعتها هتشوف الوش التانى فاهم ياحمار
مراد بغضب شديد/ بقي انا حمار 
مراد  بغيظ / طب والله لنا مربيكى ورفع ايده ولسه 


يتبع الفصل الثالث عشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent