رواية ورقة عرفي الفصل الأخير بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

  رواية ورقة عرفي الفصل الأخير بقلم ميرا ابو الخير

 رواية ورقة عرفي الفصل الأخير 

مازن قلع قميصه وداخل بص بمكر وخبث وبدء في تقط'يع هد"ومها وهي فاقدة الواعي. 
مازن ب****:  تعالي يا حلوة. 
قرب وهي بتفوق: اممم. 
مازن بخبث: نورتي يا سمر. 
سمر بصدمه: انت بتعمل ايه. 
مازن قعد جنبها وبيحسس علي شعرها: الصراحه عجبتني لعبتك بس قولت العبها معاكي ليه لا ههههه لي اذ"ى بنت معملتش حاجه. 
سمر بغضب: فاكر هسيبك ابعد يالا. 
مازن بخبث: هههه مانا عملتها بس المرة دي معايا صحابي برا والشيخ استني كده يا احمدد داخلوه. 
الشيخ داخل وهي مرعوبه. 
الشيخ بمكر وبيبص عليها: هشتريها اقضي معها يومين وار"ميها. 
مازن بمكر:  ههههه موافق. 
سمر بغضب: لااااا ابعددوا عنييي يا ز*** لااااا. 
الشباب بيضحكوا: مش كنتي عايزه تقت"ليها ههه تؤ تؤ. 
سمر بكر*اهيه: اها هقت*لهااااا ابعدوا عنييي. 
مازن': مش بعد مانا اقت*لك. 
سمر: قصدك ايهه. 
مازن بيقرب ولسه الشيخ: لا لما انا اخدها الاول. 
سمر دموعها نازلة:  لااااا. 
الشيخ اخدها ودفع لهم الفلوس. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
(مهما طال الشر اكيد هيخلص سمر رسمت فخ وخطط بس هي يلي وقعت فيه واخذت جزءها مصير"ها هيكون اسو"ء بكتير ربنا مش بيسيب حق حد). 
~~~~~~~~~~~~. 
الدكتوره:  فعلا مطابقه ميه في الميه. 
حسام بصدمه: نعمممممممممم. 
الدكتورة: اه. 
حسام ببرود: طيب هتصل علي ابن عمك بقا واقوله. 
ندي بخوف: لا ابوس ايدك هيمو"تني لاا والنبي. 
حسام فعلا اتصل بيه وهي: انا كددابة ومش حامل لي عملت كده واتفقت كمان مع الدكتورة. 
حسام: لي عملتي كده. 
ندي:  عملت كده عشان بحبك وهعمل اكتر من كده. 
حسام ببرود: خلصتي برا. 
ندي: لا مش هخرج. 
لسه هتتكلم واصلها اتصال:  اهلك مستيناك في البيت. 
ندي اترعبت:  لي قولت لهم. 
حسام ببرود: عشان تستاهلي انتي يلي مضتيها علي الورقه العرفي وانت يلي عملتي كل دا لي اتفووو علي الصحا"به يلي تخو"ن وتبيع يا خسارة تر"بيتك عا"ر عليكي يا و*** يا شما* اتفووو غوووري صحبتك يلي بتحبك بعتيها و ليه كده عشان الغيرة يا شيخه دي انتي مش تستاهلي 🐶 حتي امشي بدل مانتي عارفه هعمل ايه. 
ندي دموعها نزلت بندم وطلعت تجري ركبت وراحت بيتها بس اتصدمت. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
ندي بتداخل بيتها:  ا انتو بتعملوا اي هنا. 
ابن عمها طلع سك*ينه:  هغسل عا*ري بيدي. 
ندي بتطلع تجري وبيمسكها ويضر"بها بالسك*ينه تقع م*يته. 
البوليس جاه واخده معه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
( حتي انتي يا ندي دا مصير"ك خو"نتي حب وثقه حد الندم مش هينفع) بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~~~~. 
مراد بيداخل ومعه ابو رهف وامها بينصدموا من يلي شافوا 😳😳😳 حسام قاعد ورهف ضر"بته بالكف. 
رهف بدموع: طلقني انا بكرررر*هككككك. 
حسام: مستحيل اطلقك انا بحبك اوي. 
رهف: سابونا لوحدنا. 
خرجوا برا ومراد اضايق خبط في دكتوره: اسف يا هو انتي. 
جميلة: اي دا مراد. 
مراد بابتسامة: اختفتي كدا لي. 
جميله:  الدراسه يا عمنا. 
مراد: احم طيب. قعدوا يتكلموا. 
في اوضه رهف. 
رهف: مش عايزاك بقا. 
حسام قص ما حدث ورهف زعلت: عملت كده عشان بحبك يا رهف انا اسف. 
رهف بتمسح دموعها: طب مانا كمان حبيتك بس مينفعش غير الحب الحلا"ل. 
حسام فرح: بجد. 
رهف بحزن: مينفعش دلوقتي يا حسام طلقني. 
حسام شاف مقص: انتي عايزة كده تمم هحقق امنيتك علي مو"تي. 
رهف جريت عليه: ارميه يا مجنون. 
حسام: خايفه عليا. 
رهف باحراج: مش ج جوزي. 
حسام خدها في حضنه: بحبكككككك. 
رهف ابتسمت وحضنته:  احم شكرا 🌹. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
بعد مرور سنتين. 
رهف كانت في بيت اهلها والحمدلله اتصلح حالهم خلصت وداخلت طب و حسام اتفق يتجوزها واجمل فرح يتعمل ليها. 
مراد قرب من جميله و حبها و رهف اعتذرت له وهو مش اتالم لانه جت جميله في وقتها. 
عملوا فرح كبير والكل حضر فيه و مر حاولي 4 سنوات رهف جابت كريم و عدي و حسام مفرحها ديما وسند ليها. 
كل واحد اخد جزوا في الروايه تعالوا نعرف الحقيقه. 
(بنت اتجوزت عرفي بسبب خيا"نه صحبتها و كان مدراسها اهلها عرفوا للاسف اخدوها و مشيوا من البلد لانهم مش واثقين فيها اصلا المدرس عرف راح ليهم بردو واتجوزها اما صحبتها للاسف وقعت ا"سو"ء)..

تمت الرواية كاملة عبر مدونة دليل الروايات
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية ورقة عرفي" اضغط على اسم الرواية 



 

رواية ورقة عرفي الفصل الأخير بقلم ميرا ابو الخير
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent