رواية احببت ارملة الفصل السادس 6 بقلم حورية مصطفى

الصفحة الرئيسية

   رواية احببت ارملة الفصل السادس بقلم حورية مصطفى


 رواية احببت ارملة الفصل السادس 

نجمه نزلت واشترت طلبات البيت.. 
وعلي جانب اخر من الطريق في العربيه حيث يوجد شخصان يخططان لقتل نجمه.. 
مجهول1: نفذ يلا البت قدامك اهي ويسوق باعلي سرعه.. 
نجمه كانت بتعدي الطريق ومش واخده بالها من العربيه..
تاتي العربيه باقصي سرعه لديها
شخص بصوت عالي: حاسبي ي بنتي العربيه هتخبطك
تاخذ نجمه بالها من العربيه وتبتعد سريعا عن الطريق..
الرجل الطيب بود: انتي كويسه يـــــا بنتي.. 
نجمه كانت بتنهج من كتر الخوف.. حطيت ايدها علي بطنها وقالت الحمدلله.. 
نجمه بخوف: ايوه يـــــا عمو شكرا.. 
الرجل بطيبه: بعد كده ابقي خلي بالك من الطريق يـــــا بنتي.. بلاش تسرحي وانتي بتعدي الطريق.. 
نجمه بابتسامة: حاضر يـــــا عمو..  وشكرا ليك مره تانيه.. 
الرجل بطيبه: الشكر لله وحده يـــــا بنتي.. وسبها ومشي.. 
نجمه رجعت البيت وكانت خايفه من الي حصل.. 
فاطمه بخوف: مالك يـــــا نجمه شكلك مخطوف كده ليه.. 
نجمه بتعب حكتلها اللي حصل.. 
فاطمه بعتاب: مش تاخدي بالك من الطريق يـــــا نجمه.. 
نجمه بحزن: اسفه يـــــا ماما.. وبعدين قالت بتعب انا هدخل ارتاح شويه.. 
فاطمه بحب: ادخلي يـــــا حبيبتي وانا هخلص الاكل وهبقا اناديلك انتي وتقي.. 
نجمه بارهاق: حاضر..
✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰
في احد الاماكن الراقيه.. 
في قصر الكيلاني..♡
_اصحي بقا يـــــا حبيبي اتاخرت علي الشغل.. 
هو بنعناس: خمسه بس يـــــا حبيبتي.. 
هي بغضب:  ما تنجز بقا يــــا جاسر.. لاني عايزه اروح الكليه عشان اتاخرت.. 
جاسر بضحك: حاضر يـــا حوريتي قومت اهو.. 
حوريه بابتسامة: صباح الخير يا جسوري.. 
جاسر بحب: صباح الورد والياسمين يــا قلب جسورك.. وبعدين قال لو حد عرف الدلع ده هنفخك.. وهحبسك مع المجر'مين في الزنزانه.. 
حوريه بضحك: لا متخافش انا معرفه بس الاصدقاء المقربين مني.. 
جاسر بغيظ: طيب يلا غوري شوفي انتي رايحه.. 
حوريه بضحك: متزقيش طااه.. 
وذهبت الي كليتها.. 
✰ــــــــــــــ✰
في الجهاز..♡
اللوا سليم بهدوء: الملف القضيه بقا معاك يـــــا جاسر اتمني يكون فيه تتطور ملحوظ فيها.. 
جاسر باحترام: هعمل الي عليا علي قد ما اقدر يـــــا فندم.. 
اللوا سليم بفخر: وده اللي واثق منه يـــــا جاسر يـــــا بني واكيد هتنجح في المهمه دي.. 
جاسر باحترام: اتمني اكون عند حسن ظنك.. وادي التحيه العسكريه وخرج..
في مكتب المقدم الياس..♡
جاسر دخل وقعد علي الكرسي المقابل له.. 
جاسر بحزن: ليه.. 
الياس بعدم فهم: قصدك ايه مش فاهم.. 
جاسر بهدوء: ليه بتعمل كده يـــــا الياس.. 
الياس ببرود: عشان انت احسن مني في كـــــل حاجه.. 
جاسر بهدوء: احنا مكناش كده يـــــا الياس خلينا نرجع ايد واحده عشان نقدر ناخد حق صحابنا.. 
الياس ببرود: عمرنا ما هنرجع زي الاول يـــــا جاسر.. واذا علي انت عامل عشان حق فانت عملت فيها شهم وخليت اللوا يسحب الملف مني.. 
جاسر بهدوء: يعني ايه.. 
الياس ببرود: يعني مش فاضي.. 
جاسر قام وخرج بحزن.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــ✰
بعد مرور شهرين نجمه بطنها بدات تظهر بسب الحمل.. 
نجمه بتعب: معتش قادره من ضهري يـــــا ماما.. 
فاطمه بحزن: ما انا قولتلك سيبي شغل البيت وانا هعمله بس انتي رفضتي كالعاده.. 
نجمه بارهاق: ما انتي بقالك فتره بتشتكي من رجلك يـــــا ماما..  وكانت هتوجعك اكتر لو عملتي حاجه.. 
فاطمه بحب: ربنا يبارك فيكي يـــــا حبيبتي.. قومي ادخلي افردي ضهرك علي السرير وانتي هرتاحي ان شاء الله.. 
نجمه بتعب: حاضر.. 
بعد مرور ساعتين نجمه كانت نايمه في امان الله.. 
تقي بصراخ: نجمممممممه انتي عارفه مين اللي بره دلوقتى.. 
نجمه بخضه: في ايه.. 
تقي بغيظ: ركزي معايا يـــــا نجمه بقولك انتي عارفه مين اللي بره دلوقتى.. 
نجمه ببرود: وانا هعرف منين.. مش كنت نايمه.. 
تقي بفخر: بس انا عارفه.. 
نجمه بنفاذ صبر: مين يـــــا اخره صبري.. 
تقي بغرور: المقدم جاسر واخته حوريه.. 
نجمه بغيظ: غوري من وششششي اطلعي بره حالا يـــــا حيو'انه.. 
تقي بخوف: طالعه اهو وبعدين قالت بتوتر هو انتي مش هتخرجي تقعدي معانا.. 
نجمه بعصبيه: هغير هدومي وهخرج.. 
بعد وقت نجمه خرجت..
فاطمه بحب: اعرفك يــــا حوريه نجمه بنتي.. 
حوريه بابتسامة: اتشرفت بمعرفتك يــــا نجمه.. 
نجمه بابتسامة: انا اكتر يـــــا حور.. 
جاسر بهدوء: اذيك يـــــا مدام نجمه.. 
نجمه بابتسامة: الحمدلله بخير.. 
الياس بهدوء: يدوم الحمد.. 
وقعدوا يتكلموا حوريه كانت مركزه مع نجمه اووي وفاطمه لحظت ده.. 
فاطمه بابتسامة: مالك يـــــا حوريه مركزه في ايه انتي.. 
حوريه بابتسامة بلهاء: في عينها.. 
فاطمه بضحك: في عين مين.. 
حوريه بابتسامة: نجمه.. 
نجمه بصدمه: عيني انا.. 
حوريه بابتسامة: ايوه عايزه اعرف نوع اللينسيز.. 
تقي بضحك: دي عيونها مش لينسيز.. 
حوريه بصدمه: هاااا هو في عيون بالجمال ده.. 
نجمه بابتسامة: شكرا ده من ذوقك.. 
تقي بمقاطعه: اصل جده امي جدتها بقا كانت من اصل تركي.. 
حوريه بابتسامة: بتتكلمي جد.. 
فاطمه بضحك: متاخديش علي كلامها دي واحده هبله.. 
جاسر بسرحان: بسم الله ماشاء الله عيونك حلوه اووي.. 


يتبع الفصل السابع اضغط هنا
رواية احببت ارملة الفصل السادس 6 بقلم حورية مصطفى
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent