رواية اجبروني علي الواقع الفصل التاسع عشر 19 - بقلم راندا علي

الصفحة الرئيسية

 رواية اجبروني علي الواقع البارت التاسع عشر 19 بقلم راندا علي

رواية اجبروني علي الواقع كاملة

رواية اجبروني علي الواقع الفصل التاسع عشر 19

ساميه بعصبيه وبعدتهم عن بعض/اي دا في ايييي
ليان بعصبيه/شدت شعري 
ساميه بصت ل دنيا /لي عملتي كدا ف اختك
دنيا بزعيق وغيره/شوفي بنتك بتكلم مين
ساميه بصت ل ليان/هاتي فونك
ليان بصتلها بصدمه/بدل متضر*بيها بتقوليلي هاتي فونك
دنيا بعصبيه /تضر*بني لي اياك ماشيه علي ح*ل شعري
ليان بزعيق/انا متربيه احسن متربيتك دي مليون مره
ساميه ضر*بتها بلقلم وتكلمت بعصبيه/مالها تربية امك
ليان حطت أيدها علي خدها بصتلها بدموع وراحت دخلت اوضتها لبست وطالعه
ساميه شدتها /انتي رايحه فين
ليان بعدت أيدها ونزلت علي طول
ساميه بصت ل دنيا وقالت بغضب/عاجبك كدا
دنيا ببرود/ونا مالي ودخلت غرفتها
ليان نزلت تحت وفضلت تعيط جامد وحاطه أيدها علي خدها : لي بتعاملني كدا انا بنتها لي بتحساسني اني وحده غريبه مش بنتها

 
سليم رجع بكرسي لوراه واخد نفس عميق/اخيرا خلصت ياتري ليان مرتبطه ولا لاء بس شكلها لا بس حلوه اوي ارن اقولها اني خلصت وهعدي اخدها
وطلع الفون ورن
ليان بعيط وبصت ل فون وردت وبتحاول تخفي عياطها/آلو
سليم بقلق/ليان مال صوتك
ليا وهي بتحاول تخفي صوتها الحزين وقالت بصوت مهزوز/مفيش حاجه ي سليم
سليم بعد تصدق /لي مش مصدقك في اي ي ليان
ليان عيطت جامد /راجعه عندي جدي هسافر
سليم بخوف جامد عليها/اهدي بس لي بتعيطي..طيب انتي فين
ليان بعياط/تحت البيت 
سليم بتسرع/خليكي مكانك متتحركيش انا جاي
وقفل ونزل علي طول راحلها

 
اسر ابتسم وقال/طيب يلا عشان تاخدي العلاج
سيليا ابتسمت 
اسر قرب منها وشربها العلاج
سيليا بصتله وابتسمت بحب
اسر لمس خدها /عيونك فيها سحر غير عادي
سيليا ضحكت جامد
اسر بفرحه/الله علي ضحكتك جميله اوي 
سيليا بصت ف ارض بخجل
اسر رفع وشها لي وقرب منها وبا*سها جامد وبعد عنها شويه
سيليا اخدت نفسها جامد وشها حمر اوي
اسر /علي فكره انتي مراتي
سيليا بخجل جامد/ع.ارف.ه
(عارفه)
اسر بابسامة مكر وبيقرب منها/يعني عارفه انك مراتي و
سيليا راحت صوتت
اسر اتخض جامد/اي في اي مالك
سيليا بتمثيل الوجع/ظ.ه.ر.ي
(ظهري)
اسر قرب منها بخوف جامد/الجر*ح بيوجعك صح يلا انا هطلب الدكتوره ولسه هيتصل
سيليا بتحاول تخفي ضحكتها/لا ان.ا ك.ويس.ه
( لا انا كويسه)
اسر لمح ضحكتها ويصلها بخبث/الجر*ح بيو*جعك صح وريني كدا وقرب منها جامد
سيليا حطت أيدها علي خدو/اس.ر
(اسر)
فون اسر رن
اسر بغيظ ومسك فون/الو
غيث/اسر انت فين
اسر بغيظ /ف البيت
غيث/كويس انا جايلك انا وكيان
اسر /ماشي هستناك
غيث /تمام ي حبيبي سلام
اسر بص ل سيليا اللي عماله تضحك وقال بغيظ/بتضحكي لي
سيليا بتحاول تخفي ضحكتها وقالت/لا م.ف.ي.ش
(لا مفيش)
اسر بصلها وبا*س خدها بحب وقال/غيث جاي هو وكيان
سيليا بصت ل لبسها 
اسر بصلها/مالك في اي
سيليا بضيق/ع.اوزه.... اغ.ير ...ب.س.. م.ش.. ع.ارف.ه
(عاوزه.... اغير ...بس.. مش.. عارفه)
اسر ركز معاها لمدة دقيقه لغاية مافهم هي بتقول اي وقال بابتسامه بخبث/انا ي روحي موجود ولا تعولي هم
سيليا بصتله لمدة دقيقه وقالت/ر.وح.ك
(روحك)
اسر بحب مسك أيدها وباسها وقال/روحي وحياتي وكل حاجه جميله عندي
سيليا بصتله بفرحه جامده ومش مصدقه أن هو حبها
اسر لمس خدها وقال/يلا هساعدك عشان تغيري
سيليا بتسرع/ل.اااا ....ط.ب.عا
(لاااا ....طبعا)
اسر قرب منها ومسك أيدها/اهدي بلاش الكسوف دا والله العظيم انا جوزك 😂
سيليا بكسوف جامد/ل.ا ب.رد.و
(لا بردو)
اسر قام وراح جاب من الدولاب دريس رقيق اوي طويل بلون الافندر والاكمام من نص الدراع شفافه
وقرب منها/يلا
سيليا بخجل جامد/ل.ا ل.ا ل.ا
(لا ..لا ...لا)
اسر قرب منها جامد وقال/غمضي عيونك
سيليا بصتله وشها محمر جامد
اسر /غمضي بقول
سيليا غمضت عيونها وشها احمر اوي
اسر ابتسم وبداء يغيرلها ولبسها الدريس
وسيليا مغمضه عيونها وشها احمر جامد من الخجل
اسر ظبطلها الدريس وقرب باسها ف عيونها وقال/فتحي خلاص اي كل الكسوف والخجل دا
سيليا فتحت عيونها بخجل جامد
اسر راح جاب المشط وجه قرب من شعرها يسرحه وبداء يسرح شعرها وبص لنص شعرها اليمين بزعل وغيظ بس متكلمش عشان سيليا متدايقش اكتر وقال جواه:وحياة ربنا لاوريكي ي ساميه وسرح شعرها وقرب من شعرها وشم رحته كانت ريحته جميله اوي وفعهولها لفوق بطريقه جميله
سيليا /ل.ا .... سي.به
(لا .... سيبه)
اسر بغيره/لا محدش يشوف شعرك وهو سايب غيري
سيليا ابتسمت وفرحت وقالت جواها: معقول بيغير عليا
اسر جاب المرايه ودهالها/اي رايك كدا 
سيليا اخدتها وبصت فيها وابتسمت/ح.ل.وه او.ي
(حلوه ...اوي)
اسر ابتسم/انتي اللي مخلياها جميله

 
عمر قاعد سرحان بعدها مسك الفون:ارن لا مش هرن لا هرن لا مش هرن لا خلاص هرن 
ريم واقفه بتسرح شعرها وبصت ل فون: ودا عاوز اي وردت /الو
عمر بحب/عامله اي يعني مش بتسالي
ريم /معلش اصل كليتي وكدا
عمر/اه طيب كنت هروح ل اسر مش هتروحي تطمني علي كيان
ريم /ايوا كنت رايحه 
عمر/طيب هعدي اخدك ونروح سوا لو مش عندك مانع يعني
ريم/اكيد انا بلبس اهو
عمر /تمام هلبس واجيلك
وقفل
ريم سرحت بعدها راحت تلبس

 
ادهم رن علي اسر
اسر /ادهم عامل اي ي حبيبي
ادهم/انا كويس الحمدلله هي عامله اي دلوقت
اسر /كويسه الحمدلله
ادهم/انا جايلك وعمر جايلك كمان وغيث
اسر/اكيد ي حبيبي تنورو
ادهم بحب/ربنا يخليك منور بوجودك
اسر /متتاخرش لان عاوزكم
ادهم بقلق/لي في اي
اسر بص ل سيليا وطلع ف البلكونه/عاوز اعرف مين اللي عمل كدا وحاول يقت*لني عاوز اعرف وساعتها ه*نهي أنه عمل كدا وحصل ل مراتي كدا
ادهم/خلاص هانيجي ونفكر ونشوف الكاميرات واكيد هنعرف
اسر/تمام مستنيكم
ادهم /ماشي ي حبيبي سلام
وقفل
اسر دخل ل سيليا

 
مرام /خلاص هرن عليه وحضرت كل حاجه
-كويس كدا يلا رني بس خلي بالك واوعي تبوظي حاجه
مرام/لا متخفيش ومسكت الفون ورنت
اسر بص ل الفون وقال/ي سيليا هرد علي عمر وراجع
سيليا بعدم تصدق بس هزت راسها بمعني ماشي
اسر طلع برا الاوضه/نعم
مرام بزعل/نعم....مفيش وحشتيني بسرعه كدا بعتني
اسر بغيظ/انتي حسابك معايا بعدين.عاوزه اي
مرام بغيظ/تجيلي حالا
اسر /لا طبعا اجي فين
مرام بعياط جامد/مسافره ي أسر وعاوزه شوفك
اسر بعدم تصدق/غيرها
مرام بعياط/مسافر والله
اسر/مش هينفع اجيلك صحابي شويه هيكونو عندي
مرام عيطت /مش هاخرك وعد هشوفك بس قبل مسافر
اسر بضيق/خلاص بطلي عياط هي دقيقه وهمشي بس بعد م صحابي يمشو
مرام بفرحه/هستناك
اسر يضيق/سلام وقفل قبل مترد
مرام بغيظ/كل حاجه هتنتهي الليله ماشي ي اسر

 
•طمني كل حاجه ماشيه كويسه
-متقلقيش وهروح اقعد معاه النهردا 
•كويس اوي تعمل زي معرفتك
-ماشي ....بس لو عرف
•قاطعت كلامه وقالت بعصبيه وغضب/انت غبي هيعرف ازاي وانت صاحبه المقرب
-انا بقول لو
•لا مستحيل انت اخر حد يشك فيك يلا قوم اجهز
-ان شاء الله مش هيعرف...
وقام يجهز
•مسيري هد*مركم واحد واحد وضحكت جامد

رواية اجبروني علي الواقع الفصل التاسع عشر 19 - بقلم راندا علي
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent