رواية عشقت المالك الفصل السادس عشر 16 - بقلم شهد علي

الصفحة الرئيسية

 رواية عشقت المالك البارت السادس عشر 16 بقلم شهد علي

رواية عشقت المالك كاملة

رواية عشقت المالك الفصل السادس عشر 16

عشق بتوتر مالك أنا عايزة أنزل البيبي
مالك/هزري يا عشق والواحد مبسوط
عشق بتوتر/بس أنا مش بهزر
مالك ملامح الفرحة اللي كانت علي وشة راحت
مالك بصدمة/لية يا عشق
عشق بتوتر/مالك أنا مش عايزة اخلف
مالك/لية وقرب منها/ولا مش عايزة تخلفي مني يا عشق
عشق/مش عايزة يا مالك
مالك/طب بصي يا عشق بنتي أو أبني هتحافظي عليها وتولديه وانا هاخده بعيد عنك
عشق بغضب/يعني أية هتح*بسني لحد ما أولد أنت أية يا مالك
مالك/أنت اللي أنا*نية يا عشق
عشق مسكت الس*كينة وحطتها علي أيدها بس مالك مسكها وضر*بها كف/أنت أية قلبك أية هتمو*تة لية أنا مش هسمحلك يا عشق وخرج من الاوضة وهي قامت غيرت وكانت هتخرج لقيتة في وشها
مالك/علي فين
عشق/هروح للدكتور عشان انزلة
مالك شالها وهي بقت تر*فص/نزلني يا مالك
مالك حطها علي السرير ومسك أيدها وبدأ ير*بطهم بالحبل
عشق بعياط/هتخليني اكر*هك تاني بعد ما كنت خلاص
مالك بدموع/وأنت عايزة تمو*تي أبني اللي مجاش علي الدنيا ومش هسمحلك بدة يا عشق
عشق/بكر*هك يا مالك
مالك ر*بطها وقام وهي فضلت تعيط
مالك خرج ودخل بالليل وعشق عينيها كانت حمرا
مالك بو*جع عليها/كفاية عياط يا عشق
عشق بسخرية/ودية هتمنعها ازاي يا مالك
مالك/اسكتي ويلا كلي
عشق/مش جعانة
مالك/بس أبني أو بنتي جعانين
عشق/مش هاكل يا مالك وهمو*تهم
مالك لأول مرة مسك شعرها وشده جامد ناحيتة بغضب/روحك قصاد روحهم يا عشق
عشق دموعها نزلت/روحي قصادهم هو دة اللي أنت كنت عايزوا مني صح
مالك/اة يا عشق لو دة هيريحك اة ولو اذ*يتيهم يا عشق زي ما شفتي حبي هتشوفي كر*هي وغضبي وفكها وقفل عليها وخرج
بتعدي الا يام والشهور ومالك حا*بس عشق
عدي حوالي خمس شهور
عشق حست بحاجة وبقت تعيط
مالك بخوف/مالك يا عشق
عشق بدموع/بطني هما بيتحركوا
مالك ميل علي بطنها وحط أيدة وكان حاسس بحركتة البيبي
مالك بابتسامة/بيتحرك
عشق دموعها نزلوا/مالك
مالك بصلها
عشق/أنا أسفة يا مالك أنت كان عندك حق أنا فعلا أنا*نية وقامت ناحيتة وحضنتة/سامحني
عشق كانت بتعيط وهو مستحملش/مسامحك يا عشق وبعدين أنت وحشتيني
عشق ضحكت وهو شالها و🙈
في مكان أخر
يلا نفذ
عشق صحيت ومالك كان جنبها باستة /بحبك يا مالك⁦♥️⁩⁦♥️⁩ أنا عشقتك مش حبيتك وقامت غيرت ونزلت قعدت في الجنينة وفجأة حد جة من وراها وخد*رها وخدها
مالك صحي ولقي ورقة جنبة/أنا هنزلة يا مالك أنا مش عوزاة
مالك اتج*نن بعد ما قرا الرسالة وبقي يك*سر كل حاجة حوالية
بعد شهرين
عشق كانت بتعيط من الو*جع اللي جالها وهما ربط*ينها من وقت ما خط*فوها بيفكوها وقت يدخلولها الاكل وكدة
عشق/مالك يا مالك فينك اعااااااااااااا مااااااااااالك
مالك حس بنغزة وساب الاجتماع وخرج برة وفجأة
/مالك بية أحنا اكتشفنا أن عشق مرات حضرتك مخط*وفة
مالك بصدمة/مخ*طوفة
عند عشق
دخلوا عليها ٢ ستات فكو*ها وخدوها
لاوضة فيها سرير ومعدات ونيموها علي السرير ومسكوها قوي
عشق/ابعدوا عني محدش يقرب مني
قرب منها وهي بتعيط وعطها ح*قنة بن*ج و
بعد اكتر من ساعة
عشق بتفتح عينيها لقيت مالك واقف قدمها وحاطط مسد*سة علي رأس الدكتور نفسة والبيبي جنبها
عشق بو*جع/مالك
مالك بصلها وساب الدكتور وقرب منها/أنت بخير يا عشق
أدهم جة من ورا مالك وحط المسد*س علي راسة/هي بخير وأنت لاء الا صحيح معرفتش انها كانت بتحطلك مخد**رات
مالك بص لعشق بصدمة/المرة دية همو*تك علي وجعي علي عشق وبنتي يا أدهم وأنت يا عشق أنت طالق
عشق حاولت تقوم وشالت بنتها
مالك ضر*ب أدهم لحد ما أدهم تعب وسابة
مالك قرب من عشق وأخد بنتة وهي واقفة دموعها نازلة
مالك/مش هحر*مك منها أنا هطلقك وكل حاجة هتنتهي واداها لعشق 
أدهم مسك المسد*س/هو*جع قلبك يا مالك
عشق كانت عطيا ضهرها ل أدهم ومالك لمحة
أدهم ضر"ب ط*لقة ومالك زق عشق
عشق كانت حاضنة بنتها وبدموع/مالك لاء أنت عملت أية
البنت الصغيرة بدأت تعيط
عشق قربت من مالك
مالك بتعب/بحبك يا عشق
عشق بدموع/وانا بحبك وبمو*ت فيك قوم
مالك بابتسامة مليانة و*جع/اتاخرتي عشان تقوليها يا عشق اتاخرتي قوي بحبك وغمض عينية
عشق بصريخ/قوم يا مالك أنا بحبك متسيبنيش قوم قوم لاء يا مالك
رواية عشقت المالك الفصل السادس عشر 16 - بقلم شهد علي
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent