رواية دموع زهرة الفصل الرابع عشر 14 بقلم حورية مصطفى

الصفحة الرئيسية

  رواية دموع زهرة الفصل الرابع عشر بقلم حورية مصطفى


رواية دموع زهرة الفصل الرابع عشر

ليـل بهدوء: مش فاهم قصدك ايه.. 
الضابط بجديه: الج"ثه بتكون ج"ثه حماك والد مراتك.. 
ليـل بصدمه: انت بتقول ايه يــــا سياده الضابط.. 
الضابط بجديه: زي ما بقول لحضرتك يــــا ليـل.. 
زهره بضحك وصراخ: ههههههه بيقولك ما"ت خلاص.. شوفت بيقولك ايه يــــا ليـل ما"ت.. 
ليـل بعيون دامعه: اهدي يــــا زهره ادعوله بالرحمه يــا حبيبتي.. 
الضابط بحزن: يــــا ريت تيجوا تستلموا جث"ته عشان مراسم الدفن.. ومشي.. 
زهره بدموع وصراخ: شوفتي يــــا ماما ما"ت من غير ما سامحه علي اي حاجه عملها معايا.. 
سمر بدموع: ربنا يرحمه يــا حبيبتي.. ادعيله بالرحمه يــــا زهره.. 
زهره بدموع: ما"ت من غير ما يخدني حضنه يــــا ماما.. ما"ت وانا محستيش بحنانه عليـا.. 
سمر بدموع: استهدي بالله يــــا بنتي..  
علي بحزن: ربنا يرحمه يــا زهره..
ليـل بحزن اخد زهره في حضنه: خليكي قويه يــــا زهرتي عشان خاطر مامتك.. 
زهره بدموع: حـاضر يــــا ليـل..  
مر اليو9م في حزن الجميع.. 
✰ـــــــــــــــــــــــ✰
في صباح يوم جديد.. 🖤"
ليـل بحزن: زهره انا دلوقتي هروح انا وعلي عشان نجيب والدك وندفنه.. 
زهره بحزن: تماام يــا ليـل.. 
ليـل ابتسم بحزن ومشي.. 
ليـل وعلي روحوا جابوا ج"ثه والد زهره من المستشفى وتمت مراسم الدفن.. 
بعد مرور اسبوع..♥"
في صباح يوم جديد..♡"
ليـل بإبتسامة: انا هروح الشركه يــا زهره مش عايزه حاجه.. 
زهره بإبتسامة: لا عايزه سلامتك.. 
علي بمقاطعه: ما تنجز يــــا عم ليـل مش كل يوم كده... 
زهره بضحك: انت مصيبه يــــا علي.. 
علي بإبتسامة: ضحكتك حلووه اوووي يــــا زهره.. 
زهره بإبتسامة: شكرا يــا علي.. 
ليـل بغيظ شد علي من هدومه.. 
ليـل بغيره: بتعاكس مراتي قدامي يــــا حيو"ان.. 
علي بغيظ: مش احسن ما اعاكسها من وراك يــــا ليل.. 
ليـل بسخريه: لا تيجي ازاي دي وضر"به بالقفا.. 
علي بغيظ: ايدك تقليه يــــا عم.. 
زهره بإبتسامة: خلاص يــا ليل هو كان بيهزر.. 
علي بإبتسامة: حبيبه اخوها خدي بو"سه.. 
ليـل بغيره: علييييي.. 
علي بخوف: بهزر والله.. عن اذنك يــا امي اتاخرت علي الشغل.. 
سمر بإبتسامة: خلي بالك من نفسك يــا حبيبي.. 
علي بإبتسامة: من عيوني يــا ست الكل.. 
سمر بحب: وانت كمان يــا ليـل خلي بالك من نفسك ومش تنسي وقت الصلاه يــــا حبيبي.. 
ليـل بإبتسامة: حاضر يــا امي.. 
وذهبوا الي عملهم..💜"
✰ــــــــــــــــــــــــــــــ✰
في شركه الشرقاوي جروب.. ♥"
علي بجديه: متأكد انك عاوز تاخد الثفقه دي.. 
ليـل بإبتسامة: ايوه يــــا علي الثفقه دي هتنقلنا في مستوي تاني خالص في السوق.. 
علي بإبتسامة: تمام يــا ليـل.. 
باب المكتب خبط.. 
ليـل بجديه: اتفضل.. 
السكرتيره دخلت وقالت: في شخص عاوز يدخل لحضرتك ضروري.. 
ليـل بجديه: مقالش مين.. 
السكرتيره مني بعمليه: لا يــــا فندم.. 
ليـل بجديه: خليه يتفضل.. 
مني بعمليه: تمام يــا فندم.. 
مني خرجت ودخل شخص.. 
_ انا جيت بنفسي ابدا معاك صفحه جديده يــا ليـل.. 
علي بصدمه: البوووس... 
البوس بإبتسامة: منور يــا علي.. 
علي بقرف: ما انا اكيد منور.. اكيد ده مش نورك انت.. 
البوس ابتسم بغيظ وقال هسامحك علي غلطتك فيا لاني عاوز ابدا معاكم صفحه جديده ونرجع زي الاول.. 
ليـل ببرود: وانا سبق وقولت قبل كده اني مش هرجع لـ مستنقع الوسا"خه ده تـاني.. 
البوووس بغيظ: بقا دلوقتى شغلنا وسا"خه هااا.. 
ليـل ببرود: قصدك شغلك انت.. 
البوس بغضب: تمام يــا ليـل فتحت عليك ابواب الجح"يم.. 
ليـل ببرود: اتفضل بره.. المقابله انتهت.. 
البوس خرج بعصبيه وهو بيتوعد لـ ليل.. 
علي بهدوء: انا خايف من اللي هيحصل يــا ليـل.. 
ليـل ببرود: مش ده اللي يخوفك يــــا علي انت فاهم.. 
علي ابتسم لكن من قلبه خايف من البوس هيعمله.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰
في المساء ليـل و علي رجعوا القصر واتصدموا ان 
الحراس مقتو"لين بطريقه بش"عه.. 
ليـل وعلي دخلوا القصر بسرعه لقوا سمر وسعاد مر"مين علي الارض وفاقدين الوعي.. 
ليـل  بخوف حاول يفوق سمر و سعاد لحد ما سمر فاقت.. 
سمر بدموع: زهـره يــــا ليـل.. 
علي بخوف: مالها زهره.. 
سمر بدموع: خطف''وا زهره بنتي يــــا ليـل... 
ليـل بحزن: زهره هترجع يــــا امي متقلقيش.. 
صوت مسدج اتعبت علي فون ليـل.. 
وكان عباره عن فيديو لـ زهره وهي فاقده الوعي.. كان مكتوب تحت محتوي الفيديو.. 
مش خساره الجمال ده يكون ليك لوحدك..انت فتحت عليك ابواب الجح"يم يبقا تستحمل.. ياريت ترجع في قرارك تاني يــــا ليل والا الجمال ده كله هيروح وهيد"فن تحت التراب.. 
ليـل بغضب ورحمه امي ما هرحمك وهتكون نهايتك علي ايدي انا.. 

يتبع الفصل الخامس عشر اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية دموع زهرة" اضغط على اسم الرواية 
رواية دموع زهرة الفصل الرابع عشر 14 بقلم حورية مصطفى
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent