رواية احببت ارملة الفصل الرابع عشر 14 بقلم حورية مصطفى

الصفحة الرئيسية

   رواية احببت ارملة الفصل الرابع عشر بقلم حورية مصطفى


 رواية احببت ارملة الفصل الرابع عشر

تقي: لان ببساطه شغل الروايات ده مش عليا ﯾا دكتور انا
 عارفه كويس انك لما جيت طلبتني مش حبا فيا مش كده ﯾا دكتور
يعقوب: لا مش كده ﯾا تقي يمكن احنا لينا مواقف مش ظريفه سوا ودي اللي خليكي تفكري كده بس صدقني انا لما جيت اتقدم ليكي جيت لانك شوفت فيكي شريكه حياتي وحبيت اسلوبك المرح مقدرش اقول ان ده حب بس اقدر اقول اني هعشقك
تقي بكسوف: عن اذنك لازم امشي وجيت تمشي مسك يعقوب ايديها 
يعقوب بحب: تقي انا مش هجبرك انك تحبني بس هطلب منك انك تديني فرصه واحده وصدقني مش هتندمي ابدا.. 
تقي: عن اذنك ﯾا دكتور عندي محاضره واه صحيح احنا فاضين علي الساعه 8 وطلعت تجري..
يعقوب ابتسم بخبث: هانت ﯾا تقي يــــا.. 
وذهب لكي يكمل عمله.. 
✰ــــــــــــــــــــ✰
في الجهاز.. 
في مكتب المقدم اليـاس.. 
كان الياس يتباع عمله لحد مـا دخل عليه جاسر بهجوم.. 
اليـاس بعصبيه: انت ازاي تدخل كده يــــا سياده المقدم.. 
جاسر باستفزاز: مالكش دعوه يــــا سياده المقدم.. انـا اعمل اللي يعجبني.. 
اليـاس بغضب: يعني ايه تعمل اللي تعمله.. ده مكان شغلي انت فاهم.. 
جاسر ببرود: لا مش فاهم.. وبعدين انا مش جيلك.. 
اليـاس بعصبيه: امال انت جاي لمين.. 
جاسر ببرود: لاخويا وصاحبي.. 
اليـاس بهدوء: انت ملكش اصحاب هنا يــــا سياده المقدم.. 
جاسر بإبتسامه: لا ليـا الياس اخويا وصحبي.. خلينا نرجع زي الاول يــــا اليـاس.. 
اليـاس بحزن: اخووك اللي اتهمته بالخا"ينه.. 
جاسر بحزن: حقك علي قلبي.. انا اسف يــــا اليـاس بس صدقني كان غصب عني.. 
اليـاس ابتسم بحب وقال مسامحك يــــا صحبي.. 
جاسر من سعادته حضن اليـاس وقال اخيرا يــــا اخي ده انت قلبك قا"سي اوووي.. 
اللوا سليم من وراهم بإبتسامة: اتمني تسامحني علي سوء ظني ليك يــــا عقرب.. 
اليـاس بإبتسامة: اكيد مسامحك يــــا سياده اللوا.. 
اللوا سليم بإبتسامة: حيث كده بقا الذئب والعقرب انتوا ليكوا مهمه جديده.. 
جاسر بإبتسامة: احنا تحت امرك يــــا فندم.. 
اللوا سليم بهدوء: تعالوا علي مكتبي عشان تناقش بهدوء.. 
جاسر واليـاس: تمام يــــا فندم... 
✰ـــــــــــــــــــــــ✰
في منزل نجمه..♥
نجمه بإبتسامة: شهرين بس وتنور الدنيا بوجودك يــــا روحي..♥"
فاطمه بحب: ربنا يقومك بالسلامه يــــا حبيبتي.. 
نجمه بإبتسامة: امين يارب العالمين.. 
تقي بإبتسامة بلهاء: فطوووم.. 
فاطمه بغيظ: عملتي مصيبه ايـه يــــا اخره صبري.. 
تقي بإبتسامة: انـا جايلي عريس.. 
فاطمه بغيظ: مين ده اللي اتحو"ل في عينه.. 
تقي بإبتسامة: الدكتور اللي رفضته.. 
نجمه بعصبيه: انتي بتقولي ايـه يــــا تقي.. هو ده لعب عيال.. 
تقي بحزن: لا مش لعب عيال يــــا نجمه بس حبيبت اديله فرصه تاني بعد ما اعتذر مني.. 
نجمه بغيظ: وانتي عرفك انو مش بيضحك عليكي.. 
تقي بمرح: احساسي.. 
فاطمه بغيظ شدتها من ودنها وقالت ما هو احساسك ده اللي مودينا في داهيه يــــا مصيبه.. 
تقي بإبتسامة: هو هيجي علي الساعه 8 يــا فطوم.. 
وفعلا مر الوقت لحد ما الساعه وصلت 8.. 
فاطمه بإبتسامة: منور يــــا بني.. 
يعقوب بإبتسامة: البيت منور باهله يــــا خالتي.. 
فاطمه بإبتسامة: تسلم يــــا حبيبي.. 
نجمه بإبتسامة: هقوم انادي لـ تقي.. 
في غرفه تقي كانت قاعده بتوتر لحد ما نجمه دخلت عليها.. 
نجمه بإبتسامة: يلا يــــا تقي عشان تقدمي العصير.. 
تقي بتوتر: شكلي حلو يــا نجمه.. 
نجمه بحب: زي القمر يــــا حبيبتى.. 
تقي بإبتسامة: تسلمي يــــا قلبي.. 
نجمه بإبتسامة: هخرج وانتي تعالي بالعصير.. 
بعد فتره تقي خرجت بالعصير.. 
فاطمه بإبتسامة: وانت فين اهلك يــــا بني.. 
يعقوب بحزن: انا اهلي متوفيين من وانا صغير ومعنديش غير اختي الكبيره وهي مسافره تبع شغلها.. 
فاطمه بإبتسامة: ربنا يديمها في حياتك يــــا حبيبي.. 
الكل امن علي دعائها.. 
وهم بيتكلموا جرس الباب رن.. 
نجمه بإبتسامة: هقوم اشوف مين.. 
نجمه فتحت الباب واتفاجت باليـاس و جاسر و حوريه.. 
حوريه بإبتسامة: ينفع كده يــا نجمه مش تقوليلي ان في عريس جاي لـ تقي.. 
نجمه بإبتسامة: كل حاجه جات بسرعه يــــا قلب نجمه.. 
اليـاس بإبتسامة: هنفضل واقفين علي الباب كتير كده يــــا عسل.. 
نجمه بضحك: اسفه يــــا سياده المقدم اتفضلوا ادخلوا.. 
حوريه بإبتسامة: لووووووولي الف مبروك يــــا حبيبتي.. 
تقي بإبتسامة: الله يبارك فيكى يــــا قلبي.. 
فاطمه بسعاده: منورين يــــا حبايبي.. 
جاسر بإبتسامة: اسف علي التاخير يــــا امي بس كان عندي شغل.. 
فاطمه بحب: ولا يهمك يــــا حبيبي.. 
جاسر بإبتسامة لـ يعقوب: معاك المقدم جاسر اخو تقي.. 
يعقوب بإبتسامة: تشرفت بحضرتك يــــا سياده المقدم.. 
جاسر بهدوء: الشرف ليـا طبعا.. 
اليـاس بإبتسامة: المقدم اليـاس.. اخو تقي وسندها في الحيـاه عشان لو في يوم فكرت تزعلها هتلقيني انـا و الذئب في وشك يــا بطل.. 
يعقوب بغيظ: اكيد مستحيل ازعلها.. 
جاسر بإبتسامة: مبدأيا كده مفيش موافقه مننا غير لما نسال عليك الاول يــــا دكتور.. 
يعقوب بإبتسامة: تماام يــــا سياده المقدم..
فاطمه: قوموا يا ولاد نسيبهم يقعدوا شويه سوا 
جاسر والياس: نعممممم يقعدوا لوحدهم لي يعني 
حوريه بغيظ: قوم ﯾا ابيه يلا 
الياس: تقدر تقوم ﯾا جاسر وانا هقعد معهم.. 
جاسر بغيظ: واشمعنا انت اللي تقعد معهم انا اخوها الكبير وانا اللي هقعد معهم.. 
فاطمه بعصبيه: اتفضلوا انتوا الاتنين محدش هيقعد معاهم.. 
وفعلا خرجوا.. 
اليـاس بغيظ: مر خمس دقايق كفايه عليهم كده.. 
جاسر ببرود: معاك حق.. 
فاطمه بغيظ: اهدي يــــا بني انت وهو مينفعش كده الراجل يقول علينا ايه.. 
جاسر بهدوء: يقول اللي يقوله يــا امي وسبها ودخل هو و الياس.. 
اليـاس بإبتسامة: مش كفايه كده يــــا كابتن ولا ايه.. 
يعقوب ابتسم بغيظ: استاذن انا وهستني موافقتكم.. 
جاسر بهدوء: شرفتنا.. 
يعقوب مردش عليه ومشي.. 
جاسر بغيظ: ابن *** مردش عليا ومشي.. 
فاطمه بغيظ: هيرد عليك ازاي بعد اللي عملته.. 
تقي بإبتسامةراحت عند اليـاس و جاسر.. 
تقي بإبتسامة: شكرا علي وجودكم معايا في يووم زي ده محستش اني يتميه.. 
جاسر بحب: ايه كلامك ده يــــا تقي احنا اخواتك و سندك وفي ضهرك ع طول مينفعش كلامك ده.. 
اليـاس بإبتسامة: حبيبت اخوها الف مبروك ليكي.. وزي ما جاسر قالك احنا سندك وفي ضهرك ع طول.. 
حوريه بمرح:  وانا برضو في ضهرك يــا بت تقي ع طول.. ونجمه برضو بس مش اوووي عشان عندها بطيخه.. 
نجمه بغيظ: مش هرد عليكي يــــا حيو"انه.. 
تقي بإبتسامة: حبيبه قلبي يــــا حور.. وبعدين قالت نجمه عندها احلي بطيخه يــــا بت.. 
نجمه بغيظ:  هو التحفيل عليا ولا ايه.. 
تقي و حوريه بإبتسامة: ايوه.. 
نجمه بوجع: اااه.. 


يتبع الفصل الخامس عشر اضغط هنا
رواية احببت ارملة الفصل الرابع عشر 14 بقلم حورية مصطفى
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent