رواية زواج القاصرات والصعيد الفصل الثاني عشر 12

الصفحة الرئيسية

  رواية زواج القاصرات والصعيد البارت الثاني عشر 12 بقلم دعاء احمد

رواية زواج القاصرات والصعيد كاملة

رواية زواج القاصرات والصعيد الفصل الثاني عشر 12

زين مبقاش مستوعب انها تكون ما"تت فعلا قبل حتى ما يطلب منها انها تسامحه على عمله التليفون وقع من ايديه ودموعه نزلت نزل على ركبته وبقي يعيط زي الطفل اللي تايه من أمه قلبه فعلا مقبوض وجعه عارف انه غلط علي عمله كان لازم يفهم انها مجرد طفله لكن لو هو عنيد ومغرور فهي واخده العند بالوراثه والنهايه انها ما"تت وسابته بعقاب اكبر بكتير من انها تعاقبه وهي عايشه هيفضل عايش مع احساس الندم والوجع لانه ضيع حياه بنت مالهاش ذنب في الدنيا غير أنها وفقت تتجوزه
زين بدموع وقهر. زهره لا مش معقول اكيد دي كدبه عشان تعلميني الأدب على عملته معاكي انا اسف والله اسف ارجعي وانا هطلقك وهديكي حريتك مني لو دا اللي انتي عايزاه بس بلاش تمو"تي ارجوكي انا اسف بس ارجعي ززززهههههررررةةةة
كانت كلماته بصوت باكي حزين وعالي هزا أركان المكان
نجمه حست بقبضه قلبها بقوه ولما سمعت صوت زين جريت على تحت من غير حتى ما تلبس حجابها فتحت الباب وخرجت بسرعه جدا

شمس. نجمه استنيه
نجمه نزلت للدور اللي تحت شافت زين قاعد على ركبته بيعيط وحاطط ايديه على قلبه وشكله متغير الغرور مش موجود الندم موجود احساس انه السبب في مو"ته موجود عمال يضر"ب على قلبه بقوه وبينطق اسم زهره بصوت عالي
نجمه نزلت وهي بتجري على السلم ودموعها نزلت وشمس وراها
نزلت بسرعه مسكت زين من ياقه قميصه بغضب ودموع وانهيار. اختي فين يا زين؟ زهره فين!
اننننطططقققق عملت فيها ايه المره دي انا اللي غلطانه اني سيبتهاها معاك انت عملت فيها ايه اتكلم حرام عليك اختي فين
زين بصوت مد"بوح ودموع. ما"تت يا نجمه
نجمه هزت راسها بنفي وحطت ايديها على ودانها وبتعيط بهستريه. زهره عايشه ما"متش اكيد هي لسه عايشه انت بتكذب يا زين انا بكر"هك بكر"ههههكككك حرام عليك
شمس نزل لمستواها وحضنها وهي بتعيط ونصر"خ باسم زهره
نجمه بهستريه. مينفعش تمو"ت مش هينفع اعيش طول عمري لوحدي حتى كمان هي عايزه تسبني انتم انانين كد ليه حرام عليكم انا عملتلكم ايه انا بكر"هكم منكم لله
انا عايزه اشوفها عايزه اشوفها حرام عليك يا زين انت السبب من يوم ما اتجوزت وهي مش كويسه انت حيو"ان حق"ير منك لله منك لله
زين بدموع وجع قلبه. انا مكنتش اعرف ان الموضوع هيوصل لكل دا انا مكنتش اصد
نجمه قامت وزقت شمس بقوه ومسكته من ياقه قميصه. قسما بالله لاندمك على مو"تها يا زين هخليك تبكي بدل الدموع د"م لو فعلا ما"تت بسببك انا عايزه اشوفها وديني ليها
بعد مده

 في احد المستشفيات
نجمه دخلت وهي ماسكه في شمس بخوف ووجع وزين ماشي جانبهم
بدوا يسالوا لحد ما وصلوا أدام تلاجه الج"ثث
شمس للدكتور. ممكن اعرف ايه اللي حصل
الدكتور. واضح ان الحادثه حصلت امبارح بليل المرحومه بعد ما خرجت من الكومبوند في عربيه جيت بسرعه كبيره وخبطتها ودا عملها نز"يف في الد"ماغ اد الي الوفاه وواضح انها كانت بتجري لان المخ وقتها كان في حاله إجهاد شديد
زين وهو على وشك انه يقع من طوله. عايز اشوفها
الدكتور. اتفضلوا معايا
شمس بص على نجمه اللي واقفه وبتبكي بهستريه راح واقف جانبها وسندها.
نجمه.انا تعبانه اوي يا شمس حاسه ان روحي بتطلع مش قادره اتنفس
شمس. دا أمر الله يا نجمه ومحدش له انه يعترض دي امانه ورجعت لصاحبها
نجمه بوجع. انا عايزه اروحها حرام اللي بيحصل دا كلهم سابوني يا شمس كلهم
شمس شدها لحضنه وفضل يرتب على ضهرها بحنان
الدكتور. تفضلوا تشوفها قبل ما نعمل اجراءت الدفن
نجمه بعدت عن شمس وصر"خت بقوه بأعلى صوتها شمس بسرعه شدها تاني جوا حضنه وفضل يهديها
نجمه بصوت عالي منهار. انا تعبت يا شمس تعبت والله تعبت اوي
شمس. لازم تودعيها يا نجمه تعالي يا حببتي
مسك ايدها ودخل الاوضه الدكتور كشف الغطا عن وش زهره نجمه اول ما شافتها سكتت خالص وفقدت الوعي
شمس شالها بسرعه. نجمه فوقي
الدكتور. تعالي ورايا
اخذوها اوضه والدكتور بقى يعمل اللازم أداها حقنه مهدئه شمس فضل جانبها
زين واقف أدام جث"تها وهو مش مصدق لحد دلوقتى دموعه نزلت بصدمه قوه غضب وجع حاجات متلغبطه
مسك ايديها وبا"سها بحنان لأول مره. انا اسف انا والله مكنتش اعرف اني بغباءي ممكن اوصلك اللي حصل عمري ما هسامح نفسي يا زهره عمري
غطي وشها و خرج
قعد برا الاوضه وفضل يعيط بهستريه ويل"عن نفسه وغباءه
شمس اتصل على مصطفى اخوها وعلى اهله وفعلا هما جيهم واخدوا جث"تها ورجعوا الصعيد عشان يد"فنوها
بعد اسبوعين
مدحت. لازم استغل اللي حصل دا
شخص. هتعمل ايه يعني
مدحت. لازم نجمه تكر" ه شمس وانا ادخل في حياتهم
الشخص. تدخل ازاي يعني
مدحت. انت نسيت اني كنت في الصعيد الأسبوعين اللي فاتوا وهناك عملت طريقه اني ادخل حياه نجمه و شمس
الشخص. ايه هي
مدحت بضحكه سخريه . فيروز

 
في الاسبوعين
د"فنوا زهره
نجمه مبقتش تتكلم مع أي حد دايما ساكته
زين مرجعش الصعيد وفضل في اسكندريه وبقي شخص مختلف تمام دايما حزين وساكت بقى يسهر كتير ويشرب اكتر
شمس بيفكر يجيب دكتوره نفسيه لنجمه لأنها تقريبا مبقتش تتكلم ودايما تصحى تصر"خ كل يوم
بليل في اوضه شمس
نجمه قامت ودخلت الحمام لمده طويله
شمس دخل اوضته استغرب انه ملهاش سمع صوت المياه شغاله
راح ناحيه الحمام وخبطت
شمس بقلق. نجمه افتحي بدا الخوف ينه"ش قلبه وبيتكلم بحده وقلق. نجمه
بسرعه ك"سر الباب ودخل اتصدم
من اللي شافه
في سكندريه
على البحر في نفس المكان اللي زهره كانت بتقعد فيه
زين قاعد بيشرب وهو باصص للبحر وبيعيط ونفسه الزمن يرجع بيه ليوم جوازهم وهو هيغير كل اللي حصل لكن.. 
رواية زواج القاصرات والصعيد الفصل الثاني عشر 12
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent