رواية دموع زهرة الفصل الثاني عشر 12 بقلم حورية مصطفى

الصفحة الرئيسية

   رواية دموع زهرة الفصل الثاني عشر بقلم حورية مصطفى


رواية دموع زهرة الفصل الثاني عشر


امجد بابتسامة: انا طالب القرب منك في اختك زهره.. 
علي بخبث: يــا حلاوه دي هتحلو اوووي.. 
ليـل بعصبيه: نعااااام يــا روح امك.. 
امجد بخوف: انا قولت حاجه غلط يــا ليل بيه.. انا بطلب ايدها في الحلال.. 
ليـل بغضب قام من علي مكتبه.. ومسكه من تلاتيب هدومه.. اللي بتتكلم عليها دي بتكون مراتي يــا***.. 
امجد بخوف: بس المدام اللي كانت في المستشفى انت بتقولها يــا امي وكمان الانسه زهـره.. 
ليـل بعصبيه: انت مال اهلك يــا وس*خ.. 
امجد بخوف: انا اسف يــا باشا.. 
ليـل بعصبيه: بره يــا حيو*ان.. 
امجد من خوفه طلع يجري.. 
علي بضحك: هههههههه تصدق حلوووه جاي يطلب ايد مراتك هههه.. 
ليـل بغضب: عليييييي.. 
علي بخوف: اسف.. هقوم اشوف شغلي اناااا وخرج.. 
ليـل بدء يكمل شغله تاااني.. 
في قصر الشرقاوي..♡


زهره كانت قاعده مع مامتها.. 
سمر بتعب: خلاص يــا زهره معتش قادره اكل اكتر من كده.. 
زهره بحزن: عشان خاطري يــا ماما دي اخر معلقه.. 
سمر بحب: عشان خاطرك بس يــا بنتي.. 
زهره بحب: حبيبتي يــا ماما.. 
سمر بحزن: متعرفيش حاجه عن ابوكي يــا زهره.. 
زهره بحزن: لا يــا ماما من وقت ما اتجوزت ليـل معرفش عنه حاجه ومش عاوزه اعرف.. 
سمر بحزن: متقوليش كده يــا بنتي مهما كان ده ابوكي.. 
زهره بدموع: عمري ما حسيت بحنانه عليا يــا ماما.. كنت يتيمه الاب مع انه عايش.. 
سمر بدموع: ربنا يهديه يــا حبيبتي.. 
زهره بدموع: يارب.. 
في المســــــاء ليـل رجع من الشغل.. 
ليـل بإبتسامة: عامله ايه دلوقتى يــا امي.. 
سمر بحب: بخير الحمدلله يــا بني.. 
ليـل بإبتسامة: ديما يارب.. 
علي بإبتسامة: انا علي صاحب ليـل.. 
سمر بحنان: اهلا يــا بني.. 


علي بدموع: ممكن اقولك يــا امي زي ليـل.. نفسي اجرب الشعور ده.. 
سمر بدموع: ممكن يــــا حبيبي.. 
علي بدموع حضنها شكرا اوووي يــا امي.. 
سمر بضحك: في حد بيشكر امه طيب.. 
علي ابتسم وقال: لا.. 
زهره بإبتسامة: مبسوطه اوووي بقا عندي اخ زي علييي يكون سند ليا.. 
ليـل بغيره: انا سندك هنا يــا زهرتي.. محدش غيري فاهمه.. 
زهره بحب: فاهمه.. 
علي بحب: طيب استاذن انا لازم امشي عشان الوقت اتاخر.. 
ليـل بإبتسامة: نااام في اوضتك اللي هنا مش لازم تروح النهارده.. 
علي بإبتسامة: طيب تصبحوا علي خير.. 
الجميع: وانت من اهل الخير.. 
✰ـــــــــــــــــــــ✰
في جناح ليـل و زهره.. 
زهره بحب: ليـل انا عاوزه اكمل تعليم... 
ليـل ببرود: لا يــــا زهره..
زهره بعيون دامعه: بس انت وعدتني يــــا ليل.. 
ليل بعصبيه: قولت لا يــــا زهره.. 
زهره بعيون دامعه ودت وشها الناحيه التانيه ونامت.. 
ليـل بغضب: زهره تعالي نااامي في حضني زي ما انتي متعوده.. 
زهره بدموع: مش عايزه.. 
ليـل بعصبيه: زهره انا قولت ايه.. 
زهره بتكشيره راحت نامت في حضنه..
ليـل حضنها جامد وقال موافق يــــا زهره.. 
زهره بسعاده: بجد يــــا ليل.. 
ليـل بضحك: بجد يــــا قلب ليـل.. 
زهره بحب: بحبك اووووي يــــا ليل.. 
ليل بحب: وليل بيحبك اوووي يــــا زهرتي.. 
زهره بنعناس: تصبح علي خير يـا حبيبي.. 
ليـل بصدمه: هااا.. 
زهره بنوم: حبيبي ونامت.. 
ليـل ابتسم بسعاده وحضنها وناام.. 
✰ــــــــــــــــــــــــ✰
في صباح يوم جديد..♡
علي طاوله الطعااام.. ♥
ليـل بإبتسامه: هدقملك في كليه فنون جميله زي ما انتي عاوزه يــا زهره.. 
زهره بسعاده: بجد يــــا ليـل.. 
ليـل بإبتسامة: بجد يــــا روح ليـل.. 
زهره ابتسمت بخجل..
علي بإبتسامة: خلاص ياعم الحبيب احنا قاعدين.. 
ليـل بإبتسامة: اللي متغاظ مننا يعمل زينا.. 
ليـل بإبتسامة: بعيد الشر عني يــــا عم انا كده كويس اوووي.. 
بعد وقت انتهوا من تناول الطعام.. 
ليـل بإبتسامة: يلا يــــا علي عشان نروح الشركه.. 
علي بإبتسامة: يلا.. 
مر اسبوع وليل قدم لـ زهره في كليه فنون.. ♥
في الشركه عند ليـل.. 
في المكتب عند ليـل.. 
ليـل بإبتسامة: وبعدين معاك يــــا علي ما تقووم تشوف شغلك.. 
علي بإبتسامة: مش ليـا مزااج الصراحه.. 
ليـل بغيظ: يــــا حلاوه يــــا ولاد الشغل ببقا بمزاج.. 
علي بإبتسامة: ايووه.. 
وهم بيتكلموا ليـل جاله اتصال من رقم مجهول.. 
ليـل بهدوء: الووو.. 
مجهول بخبث: ليك وحشه يــــا بطل.. 
ليـل بصدمه: بووس.
مجهول بضحك: كويس انك عرفتني.. 
ليـل ببرود: عاوز ايه.. 
البووس بخبث: عايزك ترجع تشتغل معانا تاني انت وعلي.. 
ليـل ببرود: مستحيل ارجع للوسا"خه دي تاني.. 
البووس بخبث: يبقا اتر''حم علي السنيوره مراتك.

يتبع الفصل الثالث عشر اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية دموع زهرة" اضغط على اسم الرواية 
رواية دموع زهرة الفصل الثاني عشر 12 بقلم حورية مصطفى
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent