رواية دموع زهرة الفصل العاشر 10 بقلم حورية مصطفى

الصفحة الرئيسية

   رواية دموع زهرة الفصل العاشر بقلم حورية مصطفى


رواية دموع زهرة الفصل العاشر

ليــل بدموع: انا اسف يــــا زهره.. بس ارجوكي ارجعي.. 
زهره بدموع: ليــل.. 
ليــل بسعاده: زهره انتي رجعتي.. 
زهره بابتسامة: مقدرتش اسيبك لوحدك.. واكملت بخجل وعشان بحبك ومش بقدر اعيش من غيرك.. 
ليــل شلها ودار بيها بسعاده.. وقال انا اسف يـــــا زهرتي علي كلامي اللي قولته الصبح.. 
زهره بابتسامة: عارفه انو كان وقت غضب يـــــا ليــل.. 
ليــل بحب: بحبك يــــا زهرتي.. 
زهره بضحك: و زهرتك بتحبك يـــــا ليل..
ليــل بابتسامة خبث: طب ايه.. 
زهره بدون فهم: ايه.. 
ليــل بضحك: ولا حاجه يـــــا طفلتي.. 
زهره بغيظ: انا مش طفله.. 
ليــل بضحك: لا انا متجوز طفله.. 
زهره بدموع: يعني انا طفله.. وانتي مش بتحبني.. 
ليــل بابتسامة: احلي واجمل طفله بحياتي.. وبعدين انا بحبك وممكن اثبت ده.. 
زهره بابتسامة: ازاي.. 
ليــل بابتسامة: شلها وقال تعالي وانا اقولك.. 
زهره بابتسامة: ليــل انا جعانه.. 
ليــل بحب: اميرتي عايزه تاكل ايه.. 
زهره بابتسامة حب: بيتزا يــــا اميري.. 
ليــل بحب: طالباتك امر يـــــا سمو الاميره.. 
زهره بضحك: شكرا يــــا اميري.. 
وفعلا ليــل طلب البتزا..
وهم بياكلوا.. ♡
زهره بتسال: امال فين داده سعاد يـــــا ليــل.. 
ليــل ببرود: طردتها.. 
زهره بصدمه: ايـــــــه.. 
ليــل بهدوء: يـــــا ريت معتيش تجيبي سيرتها عن هنا.. 
زهره بحزن : ليـه يـــــا ليــل.. 
ليــل بهدوء : من غير ليه يـــــا زهره.. 
زهره بغيظ: بس انا من حقي اعرف ليه طردتها.. 
ليــل بعصبيه: زهره قفلي علي الموضوع.. 
زهره بعصبيه وصراخ: لا مش هقفل يـــــا ليــل انا من حقي اعرف.. 
ليــل بعصبيه: عايزه تعرفي انها كانت عايزه تمو"تك بأمر من صاحب عمري.. 
زهره بصدمه ودموع: ايه.. 
ليل ببرود: زي ما سمعتي ده اللي عايزه تعرفيه.. 
الحارس بمقاطعه: ليــل بيه.. علي بيه عايز حضرتك.. 
ليــل بعصبيه: اطلعي فوق يـــــا زهره.. 
زهره بخوف من عصبيته طلعت بدون كلام.. 
ليــل لـ الحارس: خليه يدخل يـــــا سعد.. 
سعد بايماء: حاضر يـــــا ليــل بيه.. 
بعد وقت دخل علي.. 
علي بحزن: انـا اسف يــــا ليــل.. 
ليــل بضحك: اسف علي ايه يـــــا علي.. انت مفكر دي غلطه بسيطه.. انت بعملتك دي كنت هتمو"تني انا كمان لو زهره حصلها حاجه.. 
علي بدموع وحزن: صدقني انا عملت كده من خوفي عليك انا مفكرتش في حاجه غير انها ممكن تاذيك يـــــا ليــل.. انت عارف اني ماليش غيرك في الدنيا دي.. 
ليــل بحزن: وانا كنت بعتبرك كل حاجه ليا يـــــا علي بس انت خسرتني بسب عملتك دي.. 
علي بدموع وكسره: انا اسف يـــــا ليــل اتمني تسامحني بس ارجوك مش تنهي صداقتنا.. 
ليــل بابتسامة: انا هسامحك يـــــا علي لو زهره سامحتك.. 
زهره بمرح من ورا ليــل: وانا مسامحه علي.. 
علي وليــل وضحكوا.. 
ليــل بجديه: انا مش قولتلك تطلعي علي فوق.. 
زهره بضحك: كان عندي فضول اعرف هتتكلموا في ايه يـــــا ليــل.. 
ليــل بجديه مزيفه: مش تكرر تاني يـــــا زهره.. 
زهره بابتسامة: حاضر وبعدين قالت بحزن اتمني تكون اخويا يـــــا علي لاني مش عندي اخوات وتحبني.. و.. 
ليــل بعصبيه: نعم يــــا روح امك.. 
زهره بغيظ: ما انا روح امي فعلا يـــــا ليــل.. وبعدين هو هيحبني زي ما الاخوات بيحبوا بعض..صح يــــا علي.. 
علي بضحك: صح يــــا قلب اخوكي.. 
ليــل بعصبيه: علييييييييي... 
علي بغيظ: صح يــــا زهره.. 
 زهره بابتسامة: ليــل انا عايزه ازور ماما.. 
ليــل بابتسامة: من عيوني يـــــا زهرتي اطلعي البسي وانا هوديكي.. 
زهره بابتسامة: حاضر وطلعت عشان تلبس.. 
بعد ساعه من الانتظار زهره نزلت.. 
زهره بابتسامة: اسفه علي التاخير.
ليــل بحب: ولا يهمك يـــــا روحي.. 
زهره بابتسامة: ما تيجي معانا يــــا علي وتتعرف علي ماما.. 
علي بابتسامة: موافق.. 
ليــل بصله بشر وقال: بس علي مشغول.. 
علي بخوف: ايوه انا عندي شغل.. 
زهره بابتسامة: اوكي.. 
وفعلا ليــل وصل زهره عند بيت اهلها..💜 
ليــل بابتسامة: هعدي عليكي بليل عشان اخدك.. 
زهره بابتسامة: تماام.. 
ليــل بحب: هتوحشيني اوووي في الكام ساعه دول.. 
زهره بخجل: انت قليل الاد"ب
ليــل بضحك: قومي اطلعي وانا هستناكي لحد ما تطلعي.. 
زهره بابتسامة: طيب.. 
وفعلا زهره طلعت وليــل مشي.. 
✰ـــــــــــــــ✰
في منزل اهل زهره.. ♥️
سمر بتعب: كانت بتجهز الاكل وجرس الباب رن..
سمر بارهاق: حاضر يلي علي الباب..
سمر راحت فتحت .. 
سمر بدموع: زهره.. 
زهره بدموع هي الاخري: وحشتيني اووي يـــــا ماما.. 
سمر بحب حضنتها: وانتي كمان يـــــا قلب امك..
زهره بضحك: شامه ريحه اكلك الطيب.. 
سمر بحب: اقعدي لحد ما احط الاكل علي السفره.. 
زهره بحب: خليكي وانا هحطه وانتي ارتاحي.. شكلك تعبانه.. 
سمر بحب: انا كويسه يــــا حبيبتي.. اقعدي يلا لحد ما اجهزه.. 
زهره بابتسامة: حاضر.. 
سمر دخلت المطبخ عشان تجيب الاكل.. 
وفجاه سمعت زهره صوت ارتطام في المطبخ يليه وقوع الاطباق..
فذهبت سريعا الي المطبخ واتفجت بسمر واقعه علي الارض والاكل واقع جنبها 
زهره بصراخ: مامااااااا..  

يتبع الفصل الحادي عشر اضغط هنا
  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة :"رواية دموع زهرة" اضغط على اسم الرواية 
رواية دموع زهرة الفصل العاشر 10 بقلم حورية مصطفى
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent