رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل الأخير بقلم الاء عوض

الصفحة الرئيسية

              رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل الأخير  بقلم الاء عوض


رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل الأخير  

الايام جريت والنهارده فرح ساره ومراد كانو كلهم محتاسين كلهم عايزين يجهزو بسرعه مديحه هي اللي كانت بتلبس أحمد وملك ونور كانت بتجهز نفسها وسيف كان بيشوف القاعه وكل حاجه جاهزه ولا لاء 
(كانت نور لابسه فستان بيبي بلو منفوش عشان بطنها متكنش باينه وكانت لابسه طرحه نفس لون الفستان وتاج رقيق يليق على الطرحه وميكب خفيف جدا) 
طبعا أحمد لابس بدله عشان يروح يشقط البنات 😂😂
وملك لابسه فستان منفوش قصير 
نور / يلا يا ماما عشان سيف جاي يأخذنا 
مديحه / انا وسعاد خلصنا يا نور 
جهزو كلهم وكانو في انتظار سيف 
دخل سيف وانبهر من جمال وحلاوه نور 
سيف بغمزه  / قوليلي بس يا ماما هما الحوامل بيحلوه ولا اي
سعاد بفرحه / هي طول عمرها حلوه يابني 
سيف / والنبي قمر 
نور / يلا يا عم روميو هنتاخر لولا أن رهف مع ساره انا كنت مشيت من بدري 
سيف / يلا يا قمر تعالو 
ركبو كلهم في اتجاهم للفندق اللي فيه الفرح 
طلعت نور لساره وكان ساره تشبه الملاك فستان الفرح عليها تحفه تحفه 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
كان واقف مراد جنب الاستيتج وكان صحابه جنبه ودخل سيف وفي ايده ساره الكل صقف ليهم 
سلم سيف ساره لمراد ووصاه عليها 
وبدأت الهيصه والرقص والصداااع 😂😂
ساره البت الشرشوحه الوقتي بقت مراته 
طبعا الفرح مش هيعدي من غير ما سيف يغني 
غني سيف اغنيه (عارف انت الحظ) لعمرو دياب 
عارف انت الحظ بعينه 💖✨
كان وشك حلو عليا 💖✨
كل اللي الناس شايفينه 💖✨
ميجيش واحد في الميه من اللي انا لسه مقلتوش 💖✨
انا لو تبقا معايا بيترج القلب ويتهز 💖✨
انا لو تاخد عيني يا نور عيني عيني ما تتعز 💖✨
دنا خايف من العين يا حبيبي 💖✨
اللي يغير واللي يجز يجز 💖✨
عارف انت الحظ 💖✨
كان سيف بيغني وهو باصص لنور ونور كانت مبسوطه جدا 
بعد الغني والهيصه وفرحه مراد وأصحابه وفرحت ساره مع عائلتها وكل الحاجات بتاعت الأفراح دي 
جيه ميعاد رمي بوكيه الورد 
وقف كل البنات اللي كانو في الفرح 
رمت ساره البوكيه ونور اللي اخدته 
نور بمرح / هيييييي هتجوز تاني ولا اي 
مسكها سيف من قفاها
سيف بغضب مصطنع / على بيتنا يا نور يلا
نور بمرح / اي ده سيف استنى دنا ممكن اتجوز تاني سيف سيف سيب قفايا برستيجي وقع باااي باااي معاكو المرحومه نور محمد المغربي اللي اللقاء يا جماعه 
✨✨✨✨✨✨✨✨
بعد ٧ شهور 
مديحه / مبروك يا حبيبتي  تتربى في عزك 
نور بفرحه / الله يبارك فيكي يا ماما 
سيف بفرحه / مبروك يا حبيبتي البنوته نسخه منك ودي اكتر حاجه مفرحاني 
سعاد / هتسمو البنوته اي 
نور بصت لسيف بفرحه 
نور بابتسامه / هنسميها ملك على اسم ملك اخت سيف الله يرحمها 
ساره / حبيبتي حمدلله على السلامه 
نور / الله يسلمك يا روحي عامله اي في الحمل بتاعك 
ساره / كويسه الحمد لله سميتو النونو اي 
سيف بفرحه / هنسميها ملك 
مراد بضحك /خلاص  احنا حاجزين ملك لايني لما يجي أن شاء الله 
سيف بهزار / لااااااااا و.. 
قاطع كلامهم صوت أحمد وهو بيتكلم في الفون كلهم بصو نحيته 
أحمد / ايوه يا كايلا وحشتيني 
كايلا/ 
أحمد / ايوه جابت ملك هي حلوه بس انت احلى 
كايلا /
أحمد /انت احسن بنت شوفتها 
سيف / قابل عم روميو اللي قارفنا طول اليوم ده 😂😂
نور بضحك / كل ما اخش عليه الاوضه الاقيه بيكلم كايلا بجد اخوكي يا ساره هيجنني 😂😂
أحمد / يقطع الحب وسنينه 
ضحك الكل على أحمد وكانو في جو عائلي جميل بعيد عن الحزن والمشاكل في جو كلو فرح وانبساط 

تمت الرواية كاملة عبر مدونة دليل الروايات
google-playkhamsatmostaqltradent