Ads by Google X

رواية مجنونة سكنت قلبي الفصل التاسع 9 والأخير - بقلم بسملة بدوي

الصفحة الرئيسية

رواية مجنونة سكنت قلبي البارت التاسع 9 والأخير بقلم بسملة بدوي

رواية مجنونة سكنت قلبي كاملة

رواية مجنونة سكنت قلبي الفصل التاسع 9 والأخير

فيروز لسا هتتكلم دخل زين بعصبيه:  انت بتعمل اي هنا يالا
كريم باستفزاز ومتجاهله......  هاا قولتي اي يافيروز
زين بعصبيه ضر'به بالبوكس في وشه ومسكه من تلابيب قميصه  ..... متنطقش اسمها فاااهم ولسا هيضر'به تاني فيروز ادخلت بسرعه وخوف..... زين سيبه زين ارجوك سيبه 
كريم بابتسامه خبيثه واستفزاز....... خايفه عليا اهو دا بقا اكبر دليل على انك لسا بتحبيني 
زين بصلها بغضب 

فيروز بصراخ:  بحبك ههه ضحكتي قال احبك قال انا مابحبش غير زييين فاااهم انت ليك عين تجيلي يا شيخ
بقلمي بسمله بدوي
زين في عالم تاني خالص وفي نفسه..... بتحبي زي ما بحبها وكلامتها بترن في ودانه "انااا مابحبش غير زبين فاااهم" 
كريم بعصبيه...... يعني دا اخر كلام عندك يافيروز 

فيروز راحت مسكت ايد زين ودخلت في حضنه.... ايوا ولو سمحت ابعد عن حياتي بقا عشان انا بقيت ست متجوزه وبحب جوزي 
كريم مشا وهو شايط،  فيروز واقفه بتفرك في ايديها بكسوف ازاي جتلها الجرأ'ه تقول كدا 
زين بمشاكسه.......  اي دا اي دا الفرواله طلعت تاني اهو بقولك اي ايه الكلام الي قولتيه دا 

فيروز بكسوف....  ك كلام اي وبتحاول بتهرب من. الموضوع.... احم زين ممكن افهم انت كنت بتتكلم على مين في الجنينه الي ورا القصر واول ما شوفتني اتعصبت
زين بحزن..... انا هقولك عشان دا من حقك تعرفي انا كنت بحب بنت زميلتي اوي وكنت عامل لها المكان الي في الجنينه دا واعترفت لها بحبي وهي كمان او بمعني اصح كانت مفهماني كدا وطلعت مش بتحب غير الفلوس بس، فيروز واقفه وريأكشنات وشها بِدل على غيرتها وفجأه زين 
قرب منها ومسك وشها بين ايده بحب وقال بهمس..... ب ح ب ك يا فيروزه قلبي 

فيروز: 😳
في الجهه الاخري 
راحه فين يا استاذه 

بسمله ببرود عكس الفرحه الغامره الي جواها.......  ملكش دعوه انا استأذنت من جدو 
يوسف بعصبيه..... يعني اي استأذنتي من جدو وبعدين من امتا وانت بتستأذني من جدو علطول بتستأذني مني انا 
قاطعته برقه.......  دا كان زمان يا جو ..  جود باي بقا
يوسف مزهول من طريقتها ولبسها اتغيرت 180درجه وفجأه فاق وراح شدها من دراعها ليه بغضب....... خدي هناا راحه فين وبعدين شيلي الي في وشك دا ومفيش خروج بالفستان دا ولمي شعرك احسن لك 
قاطعته بعصبيه..... سيب ايدي سييييبني بقوولك انت ملكش حُكم عليا خلاص وفجأه قعدت تعيط جامد 
رق قلبه على منظرها....... طب بتعيطي لي الوقتي 
عشان انت بارد وعديم مشاعر يايوسف 
يوسف رفع حاجبه باستنكار...... لا والله 
_اه والله وبعدين ملكش دعوه بيا واهو ياسيدي سمعت كلامك وبقيت بهتم بنفسي عشان مبقاش عانس 

يوسف بغيره..... لا خلاص غيرت رأيي
_ماهو مش بمزاجك يايوسف وبعدين احنا خلاص .. 
قاطعها وهو بيمسك ايدها..... بحبك 
لا يا يو وفجأه برقت وقالت بلهفه ماعرفتش تخفيها.....  ااانت قولت اي
ب ح ب ك  
دموعها نزلت قاطعها وهو بيمسح دموعها...... آسف آسف انا معرفتش قيمتك الا اما بعدتي عني وفعلا الجمال جمال الروح مش الشكل وانا  مش عايزه بسمله بتاعت الوقتي انا عايز ام نظاره وضفاير 
ابتسمت من بين دموعها 
اي مش هتقوليها بقا المرادي 
لا 
طب بحبك بحبك بحباااااك 
هههه مجنون وانا كمان  .... ب ح ب ك
عند فيروز واقفه مبلمه وشكلها يضحك. 
زين بضحك..... هههه في اي يمجنونه كل دا عشان بقولك بحبك
فيروز بصدمه مضحكه........ هو انت بقا بتحب زينا وكدا يعني ماطلعتش عديم الاحساس ههه 
رد بضيق....... لا والله هو دا ردك على بحبك 
هههه احم وانا كمان 
وانتِ كمان اي 
بحبك يازين 
اشتالها فرح ودار بيها.... واناااا بعشقك يااااافيروووووز 
فيروز وهي بتتشبت فيه بحب وخوف..... هقع ياا زين 
بعشقكك ياااامجنوونه.. مجنووونه سكنت قلبي يناااااس
النهااايه 

تمت النهاية.. اقرا ايضا رواية طفلة اخرجته من ظلامه كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
google-playkhamsatmostaqltradent