رواية طفلتي المجنونة الفصل الرابع 4 بقلم زهراء السعيد

الصفحة الرئيسية

   رواية طفلتي المجنونة الفصل الرابع بقلم زهراء السعيد


رواية طفلتي المجنونة الفصل الرابع 

مازن بصدمه /انتي 
ريما  بحب /ازيك يا  أبيه  
مازن  /الحمدلله وانتي اخبارك ايه يا ريما 
ريما بابتسامة جميله /انا  بقيت كويسه ساعه  مشوفتك يا أبيه 
مازن /يارب دايما بخير 
يوسف باستغراب /انت  تعرف انسه ريما منين يا مازن
مازن /ريما بنت عمي الصغير محمود اللى حكيتلك  عنه 
يوسف /اااه  فهمت 
مازن باستغراب برضو /انت  تعرف ريما منين يا يوسف 
يوسف ببرود /اختها زميلت زياد 
مازن /ااه ماشي.... بيكلم ريما تعالي اوصلك البيت 
ريما بابتسامة /لا شكرا يا أبيه انا هروح في تكسي 
مازن /ازاى مينفعش تروحي لوحدك انتي وساره هي  صحيح صرصور فين 
من ورا مازن.. لا كده كتير عليا مش كفايه صرصار مالك كده يا أبيه الله 😑😒
كلهم ضحكو على هذه  المشاغبه الصغيره
مازن  بحب /عامله اية يا صرصور 
ساره /😒😒
مازن /😂😂 خلاص خلاص يا ستي هقولك يا سوسو حلو كده ولا ايه يا قمر انتي ❤
ساره /ماشي يا معلم مازن 😊👌
مازن بصدمه /ايه ده انتي طفله متاكد من ده يا ريما 🙁
ريما بضحك /ههههه 😂مش عارفه والله يا أبيه هههه 
يوسف في سره /يخرب*يت ضحكت ام*ك يا شيخه
ايه ده بس ياربي هوا انا ناقص 🙄
رحمه /  يووووسف 
يوسف /هاا بتقولي حاجه يا رحمه 
رحمه  بمكر/مين واخد عقلك يا يويو 😏
يوسف /😑😑 عايزة ايه يا رحمه 
رحمه/ يلا هنمشي 
مازن / يلا انا هوصل ريما وساره للبيت 
يوسف بسرع /لا روح انت رواحه رحمه وانا ومراد هنروح ريما وساره البيت 
مازن  فرح اوى /هاا ماشي يا يوسف 
ريما حاست ان مازن فرحان عشان هيروح رحمه وزعلت اوى
يوسف /اه  روح انت يلاا 
مازن بنظر الي رحمه /يلا نمشي 
..... ماشى باى يا ريما انا فرحانه جدا عشان بقينا صحاب واخوات باى 
ريما بابتسامة حزينه /انا اكتر يا روحي باى
يوسف بابتسامة /يلا يا انسه ريما يلا يا سوسو يا قمر 
ساره بمرح /والله العظيم انت عسل يا سكر زياده انت 😏😏😂😂
يوسف  بضحك/ههههههه ماشي يا انسه سوسو هههه يلا نمشي عشان مراد واقف برا وهيم*وتنا
مراد كان واقف هيولع/ هوا فين الجز*مه ده
..... مالك يا عم  متعصب ليه كده
مراد بغضب / والله مالي لا مفيش حاجه تستاهل انى اتعصب  انا غلطان انى جيت معاك اساسا
يوسف ببرود/يا عم بقا يلا نمشي
مراد لسه هيتكلم بس واقف متنح من القمر اللى دخل عليهم😯
ريما بمزح/ مالك يا قمر انت متنح كده ليه😂
مراد بضحك /هههههههه لا مفيش بس حد يشوف القمر بنهار ومى تنحش  لا ده يبقا حرام عليكي 😊
ريما بضحك/ هههههه لا ازاى كده عيب لازم تعاكس 😹
يوسف اللى وافق مو*لع نا"ر جه*نم من مراد وريما
.....مش يلاا ولا لسه كمان ضحك وهزار😠
مراد عارف انه غيران عليها منو فحب يستفز يوسف اوى/مالك بس يا يويو كده 
يوسف بغضب شديد/انا كام مره قولت معتش تقولي يا يويو دى😠
ريما بضحك/هههه لا مش قادره خلاص اى يويو ده هههههه
يوسف ببرود/هههه ظروف اوى😒😒
مراد /طيب  يلا نمشي عشان ورايا شغل مهم جدا
يوسف / ابو د*م ام*ك عيل غل"س اوى
مراد/😑😑
ريما وساره وزياد/🤣،، 😹،، 😂
******************************************
مازن بغضب/انتى ازاى تحضني مراد كده
رحمه بخوف/ عادي مش مراد اخويا ولا ايه يامازن
مازن بغضب شديد/لا مش اخوكي اخوكي يوسف بس اخوكي ازاى
رحمه بغضب/ اخويا زيك انت ويوسف
 مازن بغضب جحيمى/انااا اخوكي ياا رحمه
رحمه بثقه مزيفه/ اه اخويا 
مازن بعصبيه/ رحمه ااااااخرسي  خااااالص مش  عايز  اسمع  صوتك  خاااالص  😠😠
*****************************************
محمود بحزن/ في عريس طالب ايد ريما 
رشا بصدمه/ايييييه

يتبع الفصل الخامس اضغط هنا
رواية طفلتي المجنونة الفصل الرابع 4 بقلم زهراء السعيد
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent