رواية مازلت انتظر الفصل الثالث 3 - بقلم نور احمد

الصفحة الرئيسية

رواية مازلت انتظر البارت الثالث 3 بقلم نور احمد

رواية مازلت انتظر كاملة

رواية مازلت انتظر الفصل الثالث 3

مسكت ايديها  وهي بتحاول تبعد - بس يا ليلي دا انا اهدي في اييييه!! 
صوتي العالي خضها اكتر بعدت وانكمشت في ركن سمعت صوت خالتو وامي جاين
- زين في ايه!! 
= يجماعه سبوها دلوقتي هي كويسة بس امشوا عشان مش عايزه حد
مشيوا فعلا ورجعت بصتلها
 - فيكي اية ! انا مشتهم لو مقلتليش مالك هخرج وخليهم يدخلوا 

فضلت تعيط ومكنتش عارف اتصرف حاولت اقرب واهديها بس بتبعد! 
- طب في اية خليني اقرب بس 
كانت بتترعش
حاولت احط ايدي على ايديها تاني وقربت براحه فا سكتت وبدأت تهدي طبطبت على ضهرها لحد ما بقت طبيعيه نوعا ما
- حصل اية 
مردتش عليا 
- اوعدك محدش هيعرف بس احكيلي 


- ليلي انتي قلقتيني والله العظيم طب فيكي اية حد عملك حاجه
عينيها دمعت وكأنها بتتكلم جسمي سخن واتخضيت!
 - حد عملك حاجه .؟؟ 
هزت راسها وودموعها بتنزل 
اعصابي سابت ومكنتش عارف اسيطر عليها 
- طب اهدي براحه لازم تقوليلي حصل اية ومين دا الي خلاكي كدا
= كك...ك..ك
وشي اتقلب وقلبي فضل يدق بسرعه  وكملت - كريم ؟!
هزت راسها 
قومت من مكاني وانا خلاص جبت اخري - حاول يقرب منك ؟ 
وطت راسها وعيطت = ايوا ايوا 
 مسكتها بغضب وقومتها 
-  عمل كدا ازاى وليه بتقابليه لوحدك! 
= كنا .. كنا فالعربية وحاول ي.. 
رجعت تعيط

- طب اهدي اهدي وقوليلي عملتي اية قربلك؟
بعياط = لاء ان...انا.. ضربته وجريت 
 خت نفسي بأرتياح وحضنتها براحه - طب اهدي ومتقوليش اي حاجه ليهم قعدتها على السرير 
وجيت امشي مسكت ايدي - هتعمل اية!
= ولا حاجه هعلمه درس مش هينساه 
وطت راسها فا رفعتها = راسك دي تفضل فوق طول مانا عايش فاهمه
- فاهمه 
= انا هقولهم انك اتخانقتي مع دكتور فى الجامعه
- زين متسبنيش
= عمري ما هسيبك هرجعلك
خرجت وماما وخالتو قاعدين برا

خالتو - حصل اية طمني 
ماما - جرالها اية يا زين مش عايزة تتكلم ليه !
- مفيش حاجه يجماعه هي شدت مع دكتور فالجامعه جامد شوية بس انا قولتبها هحاول اكلمه وهي دلوقتي كويسة
خالتو - يعني خلاص ادخلها 
- هي كويسة بس سبوها  ترتاح احسن 
ماما - رايح فين
- مشوار مهم 
نزلت وانا كل تفكيري اني احاول ما اموتوش بس كلمت  واحد صحبي يعرفه وجبت عنوانه وروحلته 
خبط..
- مين 
=...
فتح الباب واول ما شافني اتكهرب 
بلع ريقه بخوف - زز زين..!
= ازيك يا كيمو؟ اية مش هتدخلني 
زقيته ودخلت ومكنش فيه حد فالشقه 
فضل واقف عند الباب وخايف- خير ؟ 
= معقول هنتكلم واحنا واقفين اقفل الباب وتعالي 
قفله بخوف وقرب ناحيتي - ان..انا..انا.
قومت ومسكت رقبته ولزقته فى الحيطه ومكنش عارف يتحرك = انت او..سخ بني ادم على الارض
بترجي - والله ما كان قصدي سبني وانا هصلح غلطتي
حاولت امسك نفسي ومقدرتش ضربته بالبوكس = تصلح اية؟؟
- اهههه طب براحه نتفاهم انا مستعد اعمل اي حاجه حتي اتجوزها انا  بحبها والله صدقني 
دمي فار ونزلت على وشه ضر  ب لحد ما كان فيه د *م من كل حته 

بعدت عنه وانا بنهج  فا وقع على الارض 
نزلت لمستواه = اوعي تكون فاكر اني هسلمها لواحد ****** زيك
انا جي عشان اعلمك درس متنسهوش عشان لو فكرت بس تبصلها مش تقرب منها ساعتها نفسك دا مش هيطلع 
قومت ومشيت ناحيه الباب لاقيته قام وبيبصلي بغل 
 - صحيح يا كيمو عرفت ان عندك اخت زي القمر خاف عليها وغمزتله
مشيت وانا حاسس اني احسن ناري بردت نوعا ما ..
روحت البيت وخبطت عليها فا خالتو فتحتلي - نامت؟
= لاء دي قامت طلعت فوق زين انت متأكد انها مجرد خناقه ولا مخبي علي حاجه 
اتنهدت - متخافيش طول مانا جمبنا
= ربنا يخليكوا لبعض ياحبيبي
طلعت السطح براحه وبصيت لقتها واقفه سرحانه
- بخ.
= هااااااه زين!! 
رواية مازلت انتظر الفصل الثالث 3 - بقلم نور احمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent