رواية ملكت الاسد الفصل الثالث والثلاثون 33 - بقلم فاطمة حسن

الصفحة الرئيسية

   رواية ملكت الاسد البارت الثالث والثلاثون 33 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الاسد الفصل الثالث والثلاثون 33

أسد . عامله ايه دلوقتي ي ملاكي 

ملك بكسوف.ا.احس.احسن .ا.انا . عايزه أنام

أسد قرب منها بهدوء.نامي ي قلبي نامي 

ملك غمضه عينها وهي مش مركزه ومركزتش خالص مع أسد اللي بيتحرك ويعرف منها بسهولة اكتر من الاول

اسد فضل يبص عليها لحد ما راحت ف النوم 

أسد قرب منها وبسها.

أسد واخدها ف حضنه وناموا

...

عند ندي مشيت وراحت ع العياده علطول 

لاقت حازم هناك

حازم اول ما شافها . انتي كنتي فين ي هانم 

ندي بضيق وصوت واطي.ياربي بق أنا مش هخلص منكم ابن عمك الصباح وانت دلوقتي اي القرف اللي الواحد فيا دا

حازم .انتي بتقولي اي سمعني 

ندي .مش بقول .كنت ف شغل . حاجه تاني

حازم قرب منها.والشغل دا فين 


ندي بضيق.عند ملك كنت محتاجني .

حازم بفضول . ليه

ندي .مش هينفع دي أسرار

حازم مسكها مش شعرها.اخلصي ي روح امك

ندي بوجع.اه انت بتعمل ايي سبني 

حازم..اخلصي كنتي عندها بتعملي 

ندي بوجع .مش هينفع اقول 

حازم شدها اكتر ..اخلصي بدل ما اقسم بالله مش هقولك هعمل ايي

ندي بعيط.حاضر حاضر

ندي حكتلو كل حاجه

حازم بعصبية.يعني بقت مراته

ندي .أه

حازم بضيق.جهزي نفسك النهارده هنروح نجيب فستان الفرح

حازم سبها ومشي

حازم ركب العربيه.مش هخليك تعيش معها فتره طويله ي أسد 

فوق ف العياده

ندي. دا مالو دا ..لاا اكيد  مستحيل يكون كده 

..عند روح

كنت قاعده مستني يوسف

بعد شوي الباب خبطت

روح قامت بتوتر 

وفتحت لاقت يوسف 

يوسف بخبثه . عامله ايه يقلبي .أنا سمعت أن ماما تعبانه

روح بتوتر وحزن.هي بقت احسن.انا كنت عايزه اتكلم معك شويي 

يوسف .ع الباب ي روح

روح.ها.معلش اتفضل 

يوسف بعد ما اقعد .قولي يستي بق ف اي 

روح بحزن.احنامش هينفع نكمل مع بعض

يوسف بضيق.نعم .

روح .أنا اسفه أنا هتجوز قريب 

يوسف قام مشي من غير ما يتكلم تاني

روح أو ما يوسف مشي دخلت اوضتها وفضلت تعيط.

عند يوسف 

يوسف بخبثه.فاكرني هسبها والله ما هسيبك ي ست روح وهعلمك مين هو يوسف كويس اوى 

بليل ...

ملك قامت من النوم لاقته نفسها في حضن أسد

ملك قامت براحه و صعوبة ونزلت من ع السرير وخرجت وهي بتمشي براحه خالص 

ملك اول ما خرجت أسد فتح عينه وقام وراها

تحت ملك دخلت المطبخ وطلعت شيكولاته من التلاجه.وطلعت الاكل علشان تعملوا 

ملك فتحت الشيكولاته وفضلت تأكل فيها من كتر ما هي جعانه

أسد نزل وهو خايف 

ودخل المطبخ لما سمع صوت  بس ابتسم لما لاقها قاعده ع الأرض وبتاكل زي الاطفال 

أسد ف نفسه.هي مش زيها .هي بتاعتك انت بسس 

أسد .ملك انتي هنا 


ملك قامت بسرعه وقالت بتوتر.ا اه 

أسد.بتعملي اي

ملك سابت اللي ف أيدها .ا.ا.نا.بشرب عطشانه

أسد .طب يلاا نطلع 

ملك بصت ع الاكل.بس

أسد بخبثه.بس اي

ملك.هاا.لاا مفيش

أسد.اطلعي وأنا هعمل حاجه وهطلع وراكي 

ملك طلعت ودخلت الاوضه

ملك وهي بتقعد ع السرير. اعمل ايي دلوقتي

ملك مسكت بطنها .جعانه اوي 

أسد فضل تحت شوي 

وبعد شوي طلع وكان معا اكل 

أسد .أنا طلبت اكل علشان مفيش حد من الخدامين هنا . يلاا علشان تأكلي .لازم تاكل كويس الفتره دي وبعدين غمزلها

ملك اتكسفت .ا.انا مش جعانه

أسد بجمود مصتنع .تعالي هنا 

ملك.ا.ان 

أسد بصوت عالي .تعالي هنا 

ملك قربت بخوف راح أسد شدها وخلها تقعد ع رجله

أسد فضل يأكلها 

ملك فضلت تاكل وهي ساكته لأنها كنت جعانه

ملك .أنا شبعت كفايه

أسد سب الاكل وملك قامت  ورحت قاعده ع السرير

أسد قرب منها.شكلك كنتي جعانه اويي 

ملك اتكسفت ومعرفتش تقول اي لأنها كلت كتير فعلاا 

أسد قرب منها وحط شعرها ورا ودانها .ملك إحنا بقنا شخص واحد لوحدي والمفروض انك لما تكوني جعانه ي تعملي الاكل لوحدي أو تقوليلي مش تفضلي كده 

ملك بكسوف .ما انا اتكسفت.اقولك اني جعانه .

أسد .ليه فيها أي انك تكوني جعانه

وبعدين بص عليها برغبه.ما أنا كمان جعان 

ملك ببراءة.ما تاكل 

أسد قرب منها.متاكده 

ملك .ااه 

أسد قرب منها أكتر وفضل يبوسها ويتعمق معها وبعدين........

عندي ندي

روحت وجهزت وفضلت قاعده مستني حازم وهي بتفكر ف اللي حصل الصباح

بعد شوي حازم وصل 

ام ندي.تعال ي ابني اتفضل 

حازم . معلش احنا لازم نمشي دلوقتي

حازم اخد ندي ومشي وهو متعصب 

ف العربيه

حازم .هي ملك هتجي مش كده

ندي بشك .لسه معرفش .هي قالتي هتحاول 

حازم فضل ساكت لحد ما وصلو 

حازم وندي نزلوا ودخلوا يتفرجوا ع الفساتين


google-playkhamsatmostaqltradent