رواية احببت صعيدي منفصم الشخصية الفصل الواحد والعشرون 21 - دعاء احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت صعيدي منفصم الشخصية البارت الواحد والعشرون 21 بقلم دعاء احمد

رواية احببت صعيدي منفصم الشخصية كاملة

رواية احببت صعيدي منفصم الشخصية الفصل الواحد والعشرون 21

عند المجهول
المجهول. انا زهقت من اللعبه دي لازم تنتهي عايزك تجيبلي جويريه هنا في أسرع وقت عايز اخلص عليهم بس الاول خلينا نحكي لجويريه الحكايه من اول ما ابتدت من ١٥سنه
شخص. تاب وصقر
المجهول. عايزه هو كمان هنخلص عليهم سوا
الشخص. تمام
(انا كمان تعبت) 

 
عدنان. ازايك
فاتن في الموبيل. ازايك يا عدنان انا كويسه الحمد لله
عدنان. فاتن تتجوزيني
فاتن. ايه
عدنان. شوفي انا بحبك من غير تعقيد بحبك من غير مشاكل بحبك وبحب هدوئك واتزانك بحب كسوفك واهتمامك بدراستك بحب قريتك للكتب بحبك من غير اسباب ومش منتظر اني القى اسباب
فاتن بابتسامه جميله. عدنان
ما اراي للمتحابين غير الزواج
عدنان بسعاده. يعني موافقه
فاتن. هبعتلك رقم صقر مع السلامه
عدنان. الله يسلمك يا قمر

 
عند صقر
الاتنين وصلوا الثرايا
صقر طلع موبايله وكلم حد
صقر. عملتي ايه
فاتن. كله تمام يا كبير
صقر. ماشي يا قمر
جويريه. في حاجه يا صقر
صقر بغمزه. في اني بعشقك يا جويريه
جويريه بسعاده طفوليه. وانت روح جويريه وقلبها
صقر مسك ايديها وطلع اوضته الجديده بعيده عن دارين.
فتحها ودخل كانت متزينه بطريقه جميله جدا وفي نجوم فوسفوريه مزينه بطريقه ولا اشيك و ورد احمر وشموع وكل حاجة في غايه الاناقه
جويريه بسعاده. ايه دا كله
صقر. دا عشانك يا ملكه قلبي
جويريه. حلو اوي يا صقر انا بحبك اوي اوي اوي
صقر. وانا بعشقك ازاي معرفش ولا اعرفي امتى. بس بحب الطفوله اللي بعشها معاكي بحب ريحتك في المكان بحب ابتسامك. دموعك بتوجع قلبي انتي عشقي الأول والأخير وملكه قلبي
جويريه بسعاده حضنته وقلبها بيدق بسرعه. هتفضل تحبني على طول يا صقر
صقر مسك وشها بايديه وبحب . هتفضلي عشق لآخر العمر يا جويريه 
وقب"لها بشغف وحب وعشق سيدوم سنوات وسنوات
والان يمكننا القول انها جويريه صقر المحمدي قولا وفعلا

 
بعد شهر
علاقه الكل بتتحسن
جويريه وصقر
صافيه وزين
روح وفهد
فاتن وعدنان
ام عطر واحمد كل واحد مخبي مشاعره وساكت

 
عند جويريه
جويريه بفرحه. ياترى لما تعرف اني حامل هتعمل ايه يا صقر لازم احضر مفاجأه كبيره وازين المكان لازم نحتفل سوا
لكن
جالها اتصال
جويريه. نعم
شخص. مدام جويريه صقر بيه عمل حادثه وهو دلوقتي في المستشفي و محتاجين حضرتك فورا
جويريه بدموع. انت بتقول ايه صقر لسه رايح الشغل من ساعه لا يمكن يكون جراله حاجه هو كويسه انت اكيد غلطان
الشخص. انا اسف يا فندم بس هو حالته خطيره جدا ومحتاجين حضرتك
جويريه بسرعه خرجت من غير ما تفكر بتجري
جويريه لنفسها بدموع ووجع. لا يارب هو اكيد كويس محصلش حاجه
خرجت من الثرايا
 بعد شويه عربيه جات بسرعه وخبطتها فقدت الوعي واللي فيها اخدوا جويريه بسرعه وساقوا العربيه لمكان مجهول
بعد وقت محدش يعرف اد ايه
جويريه بتفتح عنيها وكانت الصوره مشوشه لكنها شافت صقر
جويريه بصوت واطي. صقر
بتحاول تتحرك
صقر بزعيق. متتحركيش يا جويريه
جويريه بدأت تبص تحتها لقيت في كرسي وايديها مربوطه وراء ضهرها وفي حبل مربوط في رقبتها
جويريه بدموع. صقر انت كويس
صقر كان واقف متكتف ومش عارف يتحرك بخوف. متتحركيش الكرسي على هزه واحده هيقع
جويريه. في ايه يا صقر

كمال. نور هانم المحمدي اهلا بيكي اه يا جوري متستغربيش انتي نور فارس المحمدي بنت عم صقر المحمدي
جويريه. نور. بعدم فهم وارتباك. انت بتقول ايه. دا بيقول ايه يا صقر
كمال. تحبي احكيلك من الاول قبل ١٥سنه اصل بصي انا اللي اتصلت بيكي وخليتهم يخطفو"كي وانا اللي خبطت صقر وجيبته هنا ليه بقى عشان اقت"لكم لأنكم بوظتولي شغلي
احب اعرفكم بنفسي
انا كمال المحمدي عمك يا نور انا ابو صافيه واحمد وعمار
صقر. انت ازاي كدا يا عمي ازاي قدرت تعمل كل دا من غير ضميرك ما يوجعك
كمال. امك هي السبب يا صقر امك
صقر. انت بتقول ايه
كمال. انا تاجر السلا"ح الحقيقي اللي بيدخل السلا"ح للصعيد العمري دا كان لعبه انا بحركها بين ايديا
نور بدموع. انا مش فاهمه حاجه ازاي انا بنت عمك يا صقر. وانت عمي ازاي
كمال. قبل ١٥سنه والدتك يا صقر عرفت اني بتاجر في السلا"ح المحاميه الأكثر شهره في الصعيد دينا النجعاوي امك كان معها ورق يوديني في ستين داهيه
دينا بخوف وبتبعد. كمال انت اتجننت بقى انت تاجر السلا"ح اخو جوزي يبقى تاجر سلا"ح
كمال. الورق فين
دينا بحده. الورق دا هسلمه للبوليس وانت هتتدخل السجن ود"م الناس اللي ما"تت في رقبتك تاب ولادك مفكرتش فيهم انت ليه عملت كدا عشان الفلوس ملعو"ن ابو الفلوس اللي تخلي الواحد يعمل كدا اوعدك اني هوصلك للبوليس بنفسي
كمال طلع سك"ينه ومشى ناحيتها بهدود مريب
دينا بخوف. انت هتعمل ايه
كمال بسرعه مسكها من شعرها
صقر بخوف. ابعد عنها عمي انت بتعمل ايه ابعد عن ماما
كمال مسك صقر ور"مه على الأرض بقوه بقى واقع حواليه بركه من الد"م
دينا جريت عليه بخوف ودموعها نزلت. صقر قوم يا حبيبي انت عملت ايه يا كمال بتق"تل ابن اخوك انت اتجننت
كمال مسك دينا وكتم صوتها وطع"نها في بطنها ضر"بات كتير وقعت جانب صقر
العمري. كمال الورق فين
كمال. اكيد في مكتبها لازم نلقيه بسرعه قبل ما يوسف يوصل
فجأه سمعوا صوت صز"خه
ماريا بصر"خه وتنادي على فارس اللي لسه وراهاوماسك ايد نور وسلسبيل . ف ار س
العمري كان وراها وبسرعه حط السك"ينه على رقبتها و د"بحها
جويريه (نور) كانت ماسكه بلوره وقعت من ايديها انك"سرت اول ما شافت امها بتقع اصادها
كمال بزعيق. انت عملت ايه يا حيوان
العمري. انت عايزها تكشفنا
فأرس جري على ماريا بدموع. ماريا لا لو سمحتي انتي مش هتسبيني
ماريا. خالي بالك على البنات
فارس. لا يا ماريا قومي انا كنت جايبة عشان اعرفك عليهم مش عشان تمو"تي بص لصقر ولدينا اللي حواليه د"م في كل مكان ورجع بص لكمال
رجع يبص لماريا لقها ما"تت بسرعه جري على دينا لقها هي كمان ما"تت
صقر كان مفتحه عنيه وشايف سلسبيل ونور جانب ماريا بيعيطوا
نور. م ا م ا
فارس بسرعه شال صقر وطلع برا الدوار ولسه  رايح ناحيه العربيه  انط"عن في ضهره وقع على ركبته وحط صقر في الأرض وبيدير لقى كمال اخوه الكبير ماسك السك"ينه
فارس بص لنور وسلسبيل. لي ه يا ك مال ليه لي ه كل دا
كمال. مش هتفهم مكنتش اتمنى تمو"ت لكن انت اللي وقفت في طريقي
فارس. بناتي لو جرال هم حاجه عمري ما هسامحك ياخوي ووقع أدام اخوه
رفعت. هنعمل ايه دلوقتي
العمري. لازم نو"لع فيهم كلهم جوا الدوار وتبان حر"يقه
ياله شيل معايا فارس هندخله ونو"لع في القصر بالورق اكيد جواه مفيش وقت ندور عليه يبقى نحر"ق كل حاجه ونمشي
كمال بص لفارس اخوه الصغير بحزن مكنش يتمنى يق"تل بايديه
العمري. كمال مش وقته لازم ننجز  شويه كمان ويوسف يرجع ويستعوق دينا يبقى نخلص قبل ما هو يخلص علينا
كمال. شيلوا فارش حطوه جوا جانبهم
وفعلا دخلوا فارس جانب ماريا ودينا وسلسبيل ماسكه في ماريا وبتشد في فستانها وبتعيط
العمري بقى ير"مي الج"از في كل مكان في الدوار
برا الدوار جويريه (نور) بصه لصقر الما"رمي على الأرض حطه ايديها على وشه وبتعيط طفله ٣ سنين ابوها وامها ما"توا اصد عنيها
العمري. خالص على البنتين يا كمال
كمال بحده. لا محدش هيقرب منهم
العمري ر"مي الكبر"يت والنا"ر مسكت في الدوار وفي ماريا وفارس ودينا
وسلسبيل
كمال بسرعه شد سلسبيل لكن النا"ر مسكت في جسمها
العمري. انت بتعمل ايه
كمال. اخلي المكان
العمري بصله بغ"ضب لكنهم خالوا الدوار من اي إثر ليهم
كمال شال نور و سلسبيل وخرج
باك
جويريه بصدمه وانهيار. وانا مين نور ولا سلسبيل
كمال. نور
انا خطتكم زمان في الملجأ يا بنت اخويا و نفذت وصيه ابوكي ومقت"لتكيش انتي واختك
نور. بو"جع وانهيار تام وجسمها بيسيب والحبل بيلف اكتر على رقبتها وبصر"يخ. انت شي"طان اززززززاااااييييي قدرت عملت كدا في اخوك وبناته
ودا معنه انك كنت بترقبنا الفتره اللي فاتت دي كلها يبقى عارف مكان سلسبيل هي فين دلوقتي اعمل حسنه وحيده في حياتك وقولي هي فين
صقر بيسمع بهدوء مريب وهو بيبص على جويريه وقلبه وجعه على شكلها
كمال. اختك في عداد الامو"ات مبقاش في غيرك من عيله فارس المحمدي
جويريه بصر"يخ. يعني ايه؟ ابويا واختي وامي ما"توا بسببك تاب ليه حرام عليك. تاب كنت اقت"ليني معهم احسن ليا من المرمطه اللي انت عملتها فيا حرام عليك انا بكر"هك بكر"هك
كمال. دلوقتي لازم تحصل امك يا صقر انتم الاتنين بوظتوا شغلي والشحن دي كنت حاطط فيها كل فلوسي ودلوقتي لازم تمو"توا وانا يعني اكيد مش هتاثر لاني عملتها  زمان
جويريه من الصدمه بتفقد الوعي وجسمها بيتقل والحبل بقى يشد اكتر على رقبتها
صقر بخوف. جويريه نور نورووووررررررر ارجوكي اتمسكي يا جويريه عشان خاطري
كمال. دلوقتي جيه دورك
صقر بحده. دا دورك انت يا عمي

رواية احببت صعيدي منفصم الشخصية الفصل الواحد والعشرون 21 - دعاء احمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent