Ads by Google X

رواية احببت فاقد الذاكره الفصل العشرون 20 - بقلم يارا عبدالسلام

الصفحة الرئيسية

     رواية احببت فاقد الذاكره الفصل العشرون 20 بقلم  يارا عبدالسلام    

رواية احببت فاقد الذاكره الفصل - بقلم  يارا عدالسلام


رواية احببت فاقد الذاكره الفصل العشرون 20

_مش دا بيت يارا
_ايوا حضرتك مين
_انا عمر ابن عمك
_اي مش فاهمه
_انا عمر ابن عمك كنت في حوارات كدا وكنت عاوز اجيلك واعزيكي واكلمك بس محصلش نصيب ومنصور سبقني بالش*ر فاستنيت لحد مانهي اي حاجه حاجز بينا وجيتلك ومعايا كل خير وكمان علشان ابقى معاكي يوم فرحك ويكون حد من أهلك حواليكي ومنصور ربنا انت*قم منو واتس*جن وعمك رجع وقال هيديكي حقك
_بص انا مش فاهمه انا معرفتش اني عندي أهل الا يوم وفاة ماما
_انا عارف علشان المشاكل اللي كانت بينهم وكدا انا كنت شايف كل حاجه وعاوز اقولك اني كنت بحب عمى منصور جدا وهوا اللي مربيني وللأسف كان مربي منصور بس عي*اره فل*ت

المهم انا عاوزك تسامحي عمك وتاخدي حقك وتعتبرينا اهلك 
_كنتو فين زمان 
_كنا موجودين بس الزمن بيفرق اقرب الناس
حاولت الثبات بس انهارت ووقعت عالارض تعيط
*بابا تعب في حياته اووي شغل شغل شغل علشان يوفرلنا كل حاجه كنت فخورة بيه لانه كان حنين اوووي كنت عوزاه يفضل معايا لحد اليوم دا بس هوا ما*ت وسابني وانا لسه صغيره مش فاهمه حاجه وماما كملت مسيرته وجه اليوم اللي انا أشيل فيه البيت واشتغل دخلت تمريض وكنت بتعلم ويشتغل لحد ما ماما هى كمان سابتني  وانا راضيه بس تعبانه حسيت اني.وحيده مليش اهل وبعد مو*تها يوم معرف الاقي واحد جاي يش*تم ويقل اد*به مكنتش عارفه اعمل اي طر*دته هوا وعمي اللي حسيت لوهله انو شبه بابا بس مشي ومرجعش تاني كنت خايفه أحضر فرحي وانا مش حواليا أهل هوا احمد كل حاجه ليا بس طعم انك يكون عندك أهل في ضهرك دا بالدنيا..
_ياااااه انتي تعبانه اوووي يا يارا بس اوعدك انك مش هتحسي الاحساس دا تاني وانا معاكي ومش هسيبك وعمك كمان وخلود ومرات عمك

_هم فين
سمعت صوت جاي من ورا
_احنا هنا يا بنتي
عمى قرب عليا وقعد چنبي وخدني في حضنه وفضلت ابكي
_متعيطيش يا بنتي انا معاكى وكلنا معاكي 
_شكرا يا عمى
_اللله حلوة عمى دي بس مش حلوة شكرا
_حاضر
قربت عليا مراته اللي تقريبا انا اول مرة أشوفها
_الله يا بنتي انتي قمر زي امك الله يرحمها 
يارا:_شكرا يا طنط
ام عمر بحنيه:_طنط اي قوليلي ماما 

يارا:_حاضر يا ماما
الام بحنيه:الله حلو اوووي يلا قومي يا عروسه علشان تجهزي 
يلا يا خلود تعالي نظبطها
خلود:حاضر يا ماما 
وبدأت خلود تعرف نفسها
خلود بمرح:انا يستي ابقى خلود مرات الراجل القمر  اللي واقف هناك دا
يارا وهى تتصنع الصدمه:الحق يا عمر بتقولي اي
عمر:اي 
يارا بضحك:بتقولي انا مرات الراجل القمر دا
كلهم ضحكوا وخلود مطرت الي الأرض من الخجل وبصت ليارا كانت عوزا تضربها
خلود:طيب يا يارا
_ههههههههههه بهزر معاكي يا خوخه انتي قمر يلا بقى علشان انا عروسه وعوزا اتجوز 
*النهارده فرحي يجدعان عاوز كلو يبقى تمام ولولولولولولولوي
_هبله
_ميرسي اصلي فرحانه اوووي خلاص هتجوز احمد بقى ويبقى قرة عيني
_يشيخه للدرجادي بتحبيه
_بموت فيه يا خلود دا عوضني عن كل حاجه وبيحبني بجد 
_ربنا يخليكم لبعض يارب ويجعل بينكم ذريه صالحه
_تسلميلي يارب
_يلا علشان تبداي تجهزي 
بدأت اجهز وسلمي جت 
_عامله اي يا يارا
_اي اللي جابك
_,جايه اعتذر عن اي حاجه صدرت مني انا كنت مع*ميه كنت تحت سيطرته واتعالجت وخلاص وحبيت ولقيت الشخص اللي هيسعدني وجيتلك وعوزاكي تسامحيني
_الكلام دا حقيقي
_اه والله 
_خلاص مسامحاكي
قامت سلمي حضنتها ودخلت معاها تجهزها هي وخلود وكمان نور جت ..
في المساء كان يوجد اربع اميرات باختلاف الوان الفساتين
-فيارا العروس كان الفستان ابيض وحجاب ابيض يعني(مش هفتى انا😂😂)
-نور كانت ترتدي فستان باللون الذهبي مع حجاب دهبي وشوذ ذهبي أيضا
:خلود فكانت ترتدي فستان باللون الزهري وطرحه بيضاء وشوذ ابيض
:سلمي فكانت ترتدي فستان اسود وتركت لشعرها العنان وشوذ اسود
فكانت الأربع اميرات ينتظرون الأربع ملوك 
كانت يارا تقف وتعطي ظهرها للباب وهذا ما يقولون عليه الfrist look
دخل احمد فكان يرتدي الحليه السوداء وكان ينظر علي من أسرته وجعلته يحبها علي الرغم بالاشياء التي مر بها
قرب منها 
_يارا
......
_يارا 
لسه هيلمسها
لفت وشها وخبت نفسها في حضنه
وبدأت تعيط
_طيب بتعيطي ليه دلوقتى
_علشان فرحانه اني بقيت معاك وليك واني لابسه الفستان دا وعلي اسمك بحبك اووي يا احمد 
_وانا كمان بحبك يا قلب احمد 
بس متعيطيش بقى علشان الميكب دا هيبوظ وشكلك هيبقى مش حلو في الصور عيالك يقولو عليكي اي بعد كدا
_وسع كدا
فتحولت يارا من الطفل الوديع الي الست المصريه😎😂
_يارب اقدر علي هرموناتها دي أصلها كل ساعه بحاله
_عاوز تقول اني مجنونه مثلا
_ابدا انتي قلبي
وخدها ومشي
فكان يقف بالخارج يحيي وعمر
يحيي شاف نور 
قرب عليها
_احم اي القمر دا 
_ها 
_ها اي 
_قولت اي
_قولت عامله اي
_رخم وسابته ومشيت 
وهوا ابتسم 
_طيب يا نور. 
كدا كدا محضرلك مفاجاه النهارده
عمر قرب من خلود
_اي القمر دا
_منا عارفه اي الجديد
_لا ولسانك طويل عادي
_امال يا ابني
_ابنك 
طيب تستلقي وعدك النهارده
_اي هتضر*بني لو هتضر*بني همشي مع بابا وماما
_ابقى قابليني لو حد خدك مني النهارده
_مش فاهمه
_هتفهمي لما نروح يا مزه
_قليل الادب ومشيت وسابته
حسن قرب من سلمي
_اي اللي انتي عملاه دا
_اي
_ينفع كدا
_اي
كانت سلمي هتعيط
_ينفع كدا تخطفي قلبي وتجيبي القمر من السما وتحطيه الأرض 
_انت رخم
_لي بس
_كنت بحسب أن شكلي وح*ش🥺
_لا انتي قمر طبعا 
بحبك
،_اي
_اي 
طلبت ايدك من يحيي علي فكره
_بجد
_بجد 
عاوزا اقولك حاجه
_اي
_بحبك
ومشيت وسابته
وحسن فرح جدا
وصلو القصر الذي كان يتزين بافخم الزينه وكان يوجد اعداد كبيرة من الناس الي جانب الصحفيين فاليوم سيتزوج صاحب القصر الفرعوني فدخولهم القصر يعتبر لهم كأنه انجاز عظيم فليس اي احد يدخله .....
دخلو ويارا وأحمد مع بعض وكل كابلز يمثل عائله فلاول مره تتجمع العائله وكذالك يارا كانت فرحه جدا ان أهلها بجانبها وأصبح لديها أصدقاء نور وسلمي وخلود ...
بداو يرقصوا سلو والجميع يصورهم ويرون مدي الفرحه لكلاهما ومدي السعاده في عيونهم ومدي جمالهم....
كانت نور واقفه وفرحانه جدا
يحيي قرب منها
_اي رايك تتجوزي النهارده يا عروسه
_ازاي والعده
_هوا انا مقولتلكيش
_لا
_عماد ما*ت
_اي
_اه والله 
_بس كان طلقك قبلها 
علشان كدا هنستني لما العده تخلص ونتجوز 
_امممم ماشي
ذهب حسن الي يحيي
_يحيي بيه
_اي
_عاوز اتجوز
_طب وانا مالي
_وافق اني اكتب الكتاب
_لا 
_لي
_لما انا اتجوز هجوزكوا معايا
_طب وانا مالي
_نصيبك 
_دا ظلم
_قولت اي
_ربنا يخليك يا يحيي بيه
يحيي مشي
_يادي النيله بقى
_مالك يا حسن
_اخوكي يختي مش راضي يجوزنا 
_لي
_مستني نور تخلص العده ونتجوز سوا
_اللله طيب كويس هتجوز مع يحيي
_علي اساس اني رجل كورسي
_استني نتجوز معاهم منا مش هسيب يحيي وكريم لوحدهم
_طيب يختي لما نشوف اخرتها
نروح للعروسين الجمال دول😉
_مبسوطه
_جدا
_نفسك في اي
_بقاش نفسي في حاجه كل اللي كان نفسي فيه لتحقق
_ازاي
_كفايه انت معايا انت حلمي 
_بحبك
_بموت فيك .
_انتي اكبر فوز ليا
_انت احسن زوج ليا مش عارفه انا لو كنت اتجوزت غيرك كنت هبقى مبسوطه كدا
_لا طبعا لاني مفيش زيي😎
_دا غرور
_لا ثقه وانتي السبب
_احمد
_نعم
_انا مبسوطه اوووي
_وانا كمان 
وفجاه شالها ولف بيها والكل سقف وصفر والكل كان فرحان ليهم من قلبه 
وأحمد ركع علي ركبته وطلع الخاتم من جيبه فكان خاتم من الالماس وهذا ما يقول عليه خاتم الزواج
لبسها الخاتم وباس أيدها
_مبروك عليكي انا يا حبيبتي
_بحبك اووي يا احمد وعنيها دمعت
_لا بلاش عياط انتي النهارده تضحكي بس 
بصي وراكي كدا
بصت لقت راجل عجوز  فهوا نسخه طبق الاصل من والدها
_مين دا
_دا جدك
_اي
_اه والله 
قربت منو وكان قلبي بيدق كاني شايفه بابا 

_تعالي يا بنتي تعالي يا يارا في حضن جدك
_انت جدوا فعلا
_ايوا يا حبيبتي انا كنت عاوز اجيلك من زمان بس المرض 

ربنا كان بياخد حق ابوكي وامك علشان كانو مظلومين
_قربت منو بوست أيده وحضنته 
متقولش كدا يا جدي ربنا يرحمهم اهم حاجه صحتك وربنا عوضني بيكوا بس 
_ربنا يحميكي يا بنتي انتي متجوزه واحد ونعم الرجال ربنا يخليكم لبعض
_يارب
والفرح كمل وانا جنبي عيلتي الحقيقيه اوقات عوض ربنا بيبقى كبير اوووي ويتبقى نعمه لا تعد ولا تحصى
بصيت للسما
وشوفت بابا وماما وهم واقفين ايدهم في ايد بعض وبيبصولي برضا انبسط عرفت أن ربنا جمعهم في الآخرة في الجنه عقبالي لما تتجمع مع احمد في الجنه
ربنا يرحمك يا بابا انت وماما ...
"ابتسامتي لا تفارقني فالله لم يخذل عبده ابدا فقل الحمد لله فقط وسيأتي عوض الله ما دمت تحمده"
انتظروا مني بارت جديد ينهي هذه القصه واتمني أن تكون القصه نالت اعجابكم وكنت أنا خفيفه علي قلوبكم ولا تتسبب في إزعاج أحد واتمني منكم الدعاء بالتوفيق والنجاح..
google-playkhamsatmostaqltradent