رواية قاسي حتى الجحيم الفصل العشرون 20 - بقلم دعاء حبيب

الصفحة الرئيسية

  رواية قاسي حتى الجحيم سليم وجميلة البارت العشرون 20 بقلم دعاء حبيب

رواية قاسي حتى الجحيم كاملة

رواية قاسي حتى الجحيم الفصل العشرون 20

السائق/هي كويسة  انا مستني تحت لحد ما تجهزي  نفسك
نور/ماشي 
دخلت نور  الي غرفة  وغيرت  ملابسها  واتصالت  با امها  حتي تستأذن  منها  لي الذهب  لي جميلة  و وافقت 
نزلت نور وركبت  السيارة 

 
قد فات  أسبوع علي دخول  جميلة  المشفى  وقد خرجت  من المشفى  وفي تلك  الفترة  لم تراء  جميلة  سليم  كانت تفكر في قاطع  حبل أفكار  دخول  نور  وهي تصرخ  با اسم جميلة 
نور/جميلة  وحشتيني 

وكانت تحضن  نور جميلة 
جميلة/وانتي كمان وحشتيني اوي اوي اوي 
نور/وانتي  وحشتيني  اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي اوي 
ج بضحك/بس يا مجنونة 
نور/جميلة  قولي اي يلي حصل  معكي
جميلة/بعدين يا  نور  انا دلوقتي عايزة  أرجع  علي  المنهج  فاضل اقل من شهر  
نور/ماشي احنا النهاردة  نعمل جدول  ونبدا  نرجع  انجليزي  ونحل تمرين  كتير وبكرا  نبدأ الجد
جميلة/اشطا  يلا
بدأت جميلة  ونور الدراسة  حتي حل المساء  
نور/يا الوقت اخدنا انا لازم اروح 
جميلة/ماشي 

كان السائق  في  انتظار  نور
جميلة/اي رايك نقضي  معا بعضا  الفترة دي تعيشي  معيا لحد الامتحانات 
نور/انا هاخد  رأي بابا 
جميلة/ماشي وانا هاخد  رأي سليم بيا 
نور/اشطا  سلام بقا
جميلة/سلام
 ذهبت نور و بعد  دقائق كان  سليم بيا  يدخل القصر  وخلف اسطول  السيارات كانت جميلة  ماتزال  في الحديقة  تدراسة  لم تلاحظة  دخول سليم االقصر رأي  سليم  جميلة  في  الحديقة تدراسة   ظل ينظر  إليها 
سليم/بتعملي اي هنا
جميلة بخوف/با ب ا ذاكر 

سليم/في الوقت  دا هنا ذاكر ي في الجناح   و معديش تمشي  بشعرك الحراس في كل مكان
جميلة/حاضر
سليم/يلا أدخلي 
جميلة وهي على  وشك البكاء/حاضر
أخذت  أغراضها  ودخلت الي القصر  وهي تبكي  
سليم/استني
جميلة بخوف /نعم
وقف سليم أمام  جميلة وأخذ يمسح  دموعها  وكان علي وشك يفقض  السيطرة  علي نفسه 
سليم/مش تبكي تاني دموعك  غاليه عليا  ماشي
جميلة/ماشي

دخلت جميلة  الجناح ودخلت كي  تستحم  وخرجت وهي ترتدي  منام  قطني  تصل الي الركب الركبة  وتشبه  الاطفال  كثير  مع شعرها  المبلل أثناء  خروجة  من الحمام  دخل سليم بيا  جناح الخاص  وكانت يتحدث  في  التليفون  لم يراء  جميلة  ولكن عندم دخل قامت هي بصراخ وقام هو  با إغلاق  الهاتف 
نظرا إليها  سليم  وكان سليم  مغيب  تمامنا  
سليم/بتصرخي  لي
جميلة/انت بتعمل هنا اي
سليم وهو ينظر إليها بحب/دا الجناح  الخاص  بتعي 
جميلة/انا اسف فكرت  بتعي انا

سليم/الجناح  دا بتعي  وبتعك  
جميلة/عيب  انت ولد  وانا بنت عيب 
سليم  ابتسم/لا مش عيب احنا متجوزين  والمتجوزين  بيعيشو  سواء فاهمتي 
جميلة/اه
 جميلة/ممكن طلب 
سليم/طلب اي

جميلة/هو انا
سليم/قولي انتي عايزة  اي ومش تخافي 
جميلة/ممكن نور تيجي  تعيش معيا هنا لحد ما الامتحانات  تخلص
سليم/ليه
جميلة/عشان نذكر  سوء
سليم/موافق
جميلة/شكرا 
ذهبت جميلة  الي السرير  وذهب  سليم  الي الحمام  ليستحم  وبعد نصف ساعة  كان سليم  يذهب   لي النوم  بجانب  جميلة  قامت جميلة  مفزوعة 
جميلة/انت بتعمل  اي 
سليم ببرود/با نام
جميلة/من عارفة  انا قصدي  انت هتنام علي السرير  بس دا عيب 
سليم/وانا قالت ان اي حاجه  بين المتجوزين  مش عيب ماشي 
جميلة/ماشي بس انا الصبح  هسال  ماما ولحد الصبح انا هنام  علي الكنبة  
سليم بغضب/نامي مكانك  عشان مش ازعلك  نامي قال بصراخ 
نامت جميلة  وهي تبكي  وخلال  دقائق  كانت جميلة  في حضن سليم  كانت جميلة  علي و  شك التحدث 
سليم/اش  مش تتكلامي  نامي ومعدش  اشوف دموعك  نامت  جميلة  في  حضن سليم بيا  نام هو أيضا  
في الصباح  استيقظ سليم   وظل ينظر  الي جميلة  وق*بلها  بشغف  وبعدها قام وذهب  كي يركض لم تشعر  به  جميلة 
/////////////// ا
أثناء  ركض سليم  كان هناك أحد يرقب
المجهول  قام با اتصال  علي أحدهم/الهدف  قدمي
المجهول وهو أحد أعداء سليم/ امحي  من الوجود 
المجهول/تمام
//////
كان يركض سليم  وكان يتحدث 
سليم/الي اتهجام  علي القصر كان اتنين  من شركتي  في صفقة  وانا نهيت الصفقة  عشان كدا عايزين   ينتقاموا   قيصر  الإسهام  بتعتهم  تنزل الأرض   وقام با إغلاق  الهاتف  وفجأة  صوت ط*لاقات الرص*اص في مكان 

رواية قاسي حتى الجحيم الفصل العشرون 20 - بقلم دعاء حبيب
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent