رواية احببت صعيدي منفصم الشخصية الفصل التاسع عشر 19 - دعاء احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت صعيدي منفصم الشخصية البارت التاسع عشر 19 بقلم دعاء احمد

رواية احببت صعيدي منفصم الشخصية كاملة

رواية احببت صعيدي منفصم الشخصية الفصل التاسع عشر 19

جويريه صحيت من النوم لقيت صقر نايم جانبها ابتسمت وحضنته  اكتر. ب ح ب ك يا صقري بعشقك
صقر. وصقرك بيعشقك يا قطتي
جويريه. قطتك تعرف ان الاسم دا وحشني اوي وانت كنت وحشني اوي اوي
صقر بيحضنها اكتر. ايه رايك نسافر نقضي شهر عسل ونشوف ليله د"خلتنا اللي مش عايزه تيجي دي
جويريه بتلالاء دموع. صقر انت مش زعلان مني عشان اللي حصل وانك مش اول حد
صقر بمقاطع وعتاب. جوري انسى اللي حصل. عارفه لو كنتي حكيتلي من الاول كان حاجات كتير اوي كانت هتتغير بس انتي معندكيش ثقه فيا وحبك مش كفايه ولا تعرفي عني حاجه

جويريه بسرعه . صدقيني دي مش قله ثقه و لا قله حب بس انت متعرفش انا حسيت بايه انا كنت بمو"ت عارف يعني ايه. عارف انا مشوفتش اختي ولا اعرف عامله ازاي لكن دي اختي نفس الد"م حته من روحي كنت خايفه عليها جايز هي متعرفش عني حاجه ولا تعرف اني موجوده اصلا بس واللهي يا صقر قلبي لما بيدق بغمض عيني وافكر فيها انا اتحركت من عيلتي كلها حتى اسم جويريه مش اسمي عارف يعني ايه تبقى وحيد في عالم زي دا وحتى اسمك مزيف حياتك تبقى لعبه في ايد ناس تانيه ساعتها مش هتبقى قادر تتنفس انا كنت خايفه ولوحدي
صقر بحب. خالص يا جويريه اللي فات عد واحنا دلوقتي سوا متخافيش
جويريه بغيره. هي دارين فعلا حامل في ابنك
صقر. متفكريش في الموضوع دا يا جوري لأنك هتتعبي

جويريه. انت بتحبها
صقر. بتغيري
جويريه. من حقي اغير من حقي احس اني ملكه قلبك يا صقر من حقي ابقى سعيده من حق قلبي يفرح من حق طفولتي اللي ضاعت اني اقابل قلب يحتوي قلبي ويكتفي بيه
صقر بص لعيونها الزرقاء وافتكر حاجه. عارفه يا جوري كل ام ابص لعيونك افتكر يوم الحادثه القديمه بحس انك عيونك كانت  حمايه ليا ودلوقتي بحس انها احتواء كل يوم بيزيد احساسي اني شوفتك قبل كدا هنروح مكان سوا
جويريه. فين
صقر. الدوار القديم
جويريه بخوف. صقر انت بتتعب لما تفتكر اي حاجه بلاش لو سمحت
صقر بحنان. متخافيش عليا انا دلوقتي احسن بس اللي بفتكره بيقول ان امي اتق"تلت ومش لوحدها دلوقتي لازم افهم اللي حصل زمان
جويريه. شكل الماضي شايل ليك كتير
صقر بحب. نخلص من الحوار الكتير دي واخدك ونقضي شهر عسل ولا اروع
جويريه بابتسامه ساحره. المهم نكون سوا مش مهم اي حاجه تانيه
صقر بحب قب😘

مسعده. ست جويريه ي
شدت الباب وخرجت بسرعه
مسعده. صقر بيه عليه حركات الله يرحمك يا ست دينا لو كنتي موجودة كنتي هتفرحيله الله يرحمك
جويريه بكسوف. صقر كفايه ياله عشان مينفعش نبقى هنا. احنا في اوضه الخدم يعني اي وحده من البنات ممكن تدخل
صقر. شكل زي القمر وانتي مكسوفه
جويريه. تاب ياله بقى قوم
صقر. ياله يا قمر

عند عطر
أحمد. صباح الخير
عطر. صباح النور
أحمد. عطر عايز اتكلم معاكي
عطر. اكيد اتفضل
أحمد. عطر احنا طبيعه علاقتنا متجوزين على الورق انتي عايزه تكملي معايا ولا حاسه انك مش هتقدري تكملي. دلوقتي حالتك النفسية بقيت احسن بكتير وانا قدرت اساعدك وعملت اللي عليا
عطر بوجع ودموعها نزلت. يعني انت اتجوزتيني عشان نفسيتي  كانت ز"فت وكنت بفكر في الانت"حار ودلوقتي حاسس ان مهمتك انتهت وعايز تطلقني فعلا انا مش شبه العيله دي شوف امتى هتطلق وانا عندي استعداد
أحمد. عطر انا
عطر. بعد اذنك

عند يوسف
اتصل على حازم دراع صقر اليمين وطلب منه انه يجيله الثرايا
يوسف. حازم
حازم. يوسف بيه اومرني
يوسف بتفكير. عايزك تسافر مصر
حازم. ليه
يوسف. هتسال عن واحده اسمها ماريا ماركوس او زينه
حازم. مش دي مرات فارس بيه الله يرحمه وما"تت في الحر"يقه في الدوار القديم
يوسف. حازم عايزك تعرفي كل حاجه عن ماريا هي ملهاش اهل حاول تعرف أي حاجه عنها واعرف اذا كانت عندها ولاد ولالا
حازم. لا مش فاهم حضرتك تقصد ان فارس بيه عنده ولاد منها تاب ازاي دول ما"توا سوا في الدوار مع دينا هانم الله يرحمها
يوسف. فارس عاش مع ماريا تلات سنين يعني ممكن يكون حصل حمل ولو اخويا عنده ولاد واحنا مش عارفين عنهم حاجه هنفضل شايلين ذنبهم في رقبتنا
حازم. تاب ممكن اعرف ليه حضرتك فتحت الموضوع بعد ١٥سنه من الحادثه دي
يوسف. مش مهم المهم تعرف اذا كان فارس المحمدي عنده ولاد ولالاء
حازم. تمام هحاول اعرف اي حاجه عن مدام ماريا الله يرحمها. وفارس بيه بعد اذن حضرتك

عند روح
فهد قام من النوم اخد شاور وطلع لابس هدومه وخرج
روح واقفه في المطبخ وبتجهز فطار وطبعا بتدندن
فهد ابتسم. صباح الخير
روح بجديه. صباح النور
فهد. انا اسف
روح. ايه اسف تمام
فهد. يعني ايه
روح. انت اللي ايه يعني منتظر ايه
فهد. انتي صغيرة يا روح مش فاهمه انا مريت بايه
روح. وانا ذنبي ايه بالمريت بيه يعني ليه
فهد بحزن. لو عايزه الطلاق انا ممكن اديه لك حددي الوقت المناسب وانا موافق
روح بدموع. انا بكر"هك وسابته وراحت اوضتها وفضلت تعيط
فهد. صغيره ومش فاهمه وانا كمان غلط بس محدش معصوم من الخطأ ودلوقتي كفايه لحد كدا بدل ما تحبها وتتط"عن في قلبك منها هي كمان

عند المجهول
المجهول. نور فارس المحمدي. سلسبيل فارس المحمدي. صقر يوسف المحمدي ياترى نبدأ بمين
سلسبيل هههههههه صدمه عمرهم اللعب بدا يا عيله المحمدي انا اسف يا ماريا مكنش اصدي اقت"لك مع دينا بس انتي جيتي في طريقي وبناتك وقوعوا معايا اسف يا فارس مكنتش اتمنى اعمل كدا في بناتك بس كدا افضل من اني اقت"لهم معاك
ياترى لو رجعنا للدوار القديم ايه اللي هيحصل. دينا هترجع تعيش
ماريا وفارس كانوا هيبقوا سوا
جويريه وصقر كانوا هيتجوزوا القدر رجع وزي ما العشاق ما"توا زمان. هيمو"توا دلوقتي اسف يا فارس بيه بس بنتك دخلت مع صقر يوسف المحمدي في علاقه عشق

رواية احببت صعيدي منفصم الشخصية الفصل التاسع عشر 19 - دعاء احمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent