رواية اسيرة جلادي الفصل الثامن عشر 18 - بقلم مريم حسني

الصفحة الرئيسية

   رواية اسيرة جلادي الفصل الثامن عشر 18 بقلم مريم حسني



رواية اسيرة جلادي الفصل الثامن عشر 18

ندي انا بحبك وعارفه اني المفروض مقولش كده عشان حرام انا متجوزه بس كان لازم اقولها انا بحبك يا شريف واسفه بجد
شريف بص ورها بقلق احم 
ندي عمضت عنيها هو ورايا صح 
شريف هز راسه بايوه 
ندي سمعني صح 

شريف هز راسه بايوه
ندي احم ولفت راسها وبصتله بخوف فادي بص اي حاجه انت هتعملها تمام انا موافقه عليها وقولتلك ده بس من فضلك متضربنيش دلوقتي انا تعبانه مش هستحمل 
فادي بلع ريقه بصعوبه هو انتي فعلا بتحبيه بتحبيه بجد 
ندي عياطت اي ه يا فادي بحبه
فادي طب اشمعنا انا محبتنيش اشمعنا حبتيه هو 
ندي هو انت بجد بتسال 
فادي اه بجد باسال 

ندي ابتسمت وهي بتعيط عشان من اول يوم دخلت فيه بيتك وانت مبتعملش حاجه غير انك تاذيني ضر*ب واه*انه واغت*صاب ونزل"تيلي طفلين  وانت عارف ده كويس بتن*تقم مني في حاجه انا معملتهاش هي اذ*يتك وماذ"تنبش ها ده انا عشت معها خرسا مبتكلمش ومتكلمتش الا لما انت جيت وكنت بحبك انت الوحيد اللي كنت بحبه كنت خايفه منك اه من اول يوم جواز عشان عارفه انك عصبي بس كان في جوايا حاجه مخلياني مبسوطه عشان انت الوحيد اللي حبيته بعد بابا 
فادي وكر*هتيني 
ندي انا عمري ما عرفت اك*ره حد ولا حتي انت بس مابقتش احبك والوحيد اللي حبيته بجد هو شريف عرفه انك مش هتسيبني بس انا مش عاوزك تاذيه 
انت عارف مشكلتك بجد ايه انك مش مقتنع انك عيان وانك لازم  تتعالج مش عيب انك تقول انك عيان كلنت مرضي نفسين محدش مش مريض نفسي كلنا محتاجين لدكتور نفسي في حياتنا حتي الداكتره نفسهم 
فادي مسكها من دراعها بعنف انا مش عيان 
ندي صوتت فيه دي المشكله 
فادي زقها عل شريف عاوزه تروحيله روحيله بس متحوليش تقنعيني اني مجنون انتي طالق وسابها ومشي 
ندي عيطت بفرحه وبصت لشريف هو بجد طلقني صح 
شريف ابتسم لها اه خلاص يا ندي
ندي بخوف بس هو ممكن يردني تاني 
شريف اهدي ان شاءالله مش هيردك اهدي تعالي ارجعي اوضتك عشان انتي لسه تعبانه 

شريف قاعد في المكتب لقي مريم داخله عليه هي وحسام 
شريف بعتاب كده يا مريم بقالك يومين مجتيش ولا بتردي عليا 
مريم انا اسفه يا دكتور والله
شريف ايه دكتور دي انا مش بكلمك عل الشغل عل فكره انا كنت قلقان عليكي
مريم عارفه والله بس حصلتلي شويه مشاكل
شريف هو انا اسه واخد بالي مين حضرتك
مريم احم حضره الضابط حسام عاوزك في موضوع
شريف افندم 
حسام انا عاوز اتجوز مريم
شريف تاني ظابط تاني لا 

ريم ايه يا حبيبي بقالك يومين معها في المستشفى في ايه هي ماتت ولا ايه 
فادي بجموود انا طلقتها 
ريم بفرحه بجد
فادي انا مش عارف انا ازاي عملت كده انا لازم اردها في اسرع وقت 
ريم بضيق ليه يا حبيبي طب بس احكيلي اللي حصل 
……………
سيف هند ماما عاوزه تشوفك عزماكي عندها في البيت 
هند لا مينفعش لو هي عاوزه تيجي تنور انا مينفعش اجي عندكوا البيت 
سيف ليه بس
هند هو كده 
سيف طيب انا هقولها 
…………
حسام ممكن افهم لا ليه 
شريف ظباط تاني اعزرني دي اختي وانا مش عاوزها تتبهدل 
حسام انا ايه اللي هيخليني ابهدلها وايه علاقه الظباط بالموضوع
شريف ابتسم اتفضل معايا ووده عند اوضه ندي شتيف ظي اتجوزت ظابط زي حضرتك مش عاوز اقولك اللي حصلها 
حسام ركز شويه هو حضرتك اسمك شريف هي اللي جوه دي اسمها ايه 
شريف باستغراب ندي
حسام بصدمه مرات فادي 
شريف ايوه كانت عشان هو طلقها انهاردة
حسام كمان 
شريف هو انت تعرفهم 
حسام فادي صاحبي 
شريف كمان لا معلش الجوازه دي مرفوضه 
حسام بس انا مش زي فادي انا غيره بص هو الموضوع طول ممكن نقعد نتكلم
شريف اتفضل
……………..
هند بابتسامة اتفضلي يا طنط
احلام دخلت البيت سيف استناني تحت في العربية
سيف تمام 
فايزه اتفضلي يا حبيبتي اهلا بيكي 
احلام اهلا كنت عاوزه اقعد مع العروسه شويه لوحدنت بعد اذنك
هند ابتدت تقلق 
احلام اقعدي يا عروسه جنبي عشان اشوف عروسه ابني المحر*وقه
هند بصتلها بصدمه وعنيها دمعت 
...........
ريم دخلت اوضه ندي في المستشفى وبصت لها بغل ومسكت حقنه الهوا وغرزتها في المحلول اللي متعلق لندي

google-playkhamsatmostaqltradent