رواية جحيم عشق صعيدي الفصل التاسع 9 - بقلم دعاء احمد

الصفحة الرئيسية

رواية جحيم عشق صعيدي البارت التاسع 9 بقلم دعاء احمد

رواية جحيم عشق صعيدي كاملة

رواية جحيم عشق صعيدي الفصل التاسع 9

لم أدرك معنا الحب إلا معك
ولو خيروني بين حبك وكنوز الأرض كلها لخترت حبك
سألوني لماذا فقلت بسهولة لأنك روحي ونزعك مني يعني موتي

 
زينه بصوت عالي ودموع. جببببللل
جبل بقى يوقف العربيه وعيونه بتغمض وبيبص لإزينه وهو مبتسم
زينه. جبل لا متغمضش عيونك انت لسه وعدني انك متسبنيش انت كمان هتسبني زيهم
جبل بتعب حطت صابعه على شفايفها. هشششش انا عمري ماهسيبك
وبقي يملس على ملامح وشها بهدوء وهي مسكت ايده وبتبكي
لحد ما جبل فقد"الوعي"

زينه فتحت العربية وخرجت وراحت ناحية جبل لقيته اخد رصا"صه في جانبه
راحت فتحت شنطتها وخرجت خمار دايما بتخليه معها احتياطي عشان لو خمارها اتبهدل وراحت ناحيه جبل وحاولت توقف النز"يف وساعدته ينتقل على الكرسي التاني وللأسف كانت المنطقة مفيهاش حد
ركبت مكانه وبقيت تسوق العربية بسرعه جدا وهي أعصابها سايبه وبتبكي لحد ما وصلت للمستشفى
زينه. حد يساعدني جوزي في ناس ضر"بوا عليه نار دكتور
ليأتي الممرضين وياخذوا جبل علي ترولي وسريعا لغرفة العمليات
زينه بدموع. ارجوك يا دكتور ادخل معاكم انا في كليه الطب ممكن اساعدكم مش هقدر أقف هنا واسيبه ارجوك
الدكتور. مينفعش يا دكتوره
زينه. ارجوك ارجوك مش هينفع اسيبه دا جوزي ارجوك
بعد إصرار وعند زينه وفق الدكتور
الدكتور. بسرعه على اوضه التعقيم
زينه جريت بالهفه دخلت غيرت واتعقمت ودخلت مع الدكتور العمليات
زينه شايفه الدكاتره والممرضين حولين جبل وفي نقل" د"م و نبضه بيقل حست بالدنيا بتلف حواليها
ممرضة. لو سمحتي لازم تخرجي

وفعلا اخدت زينه وخرجت
زينه اول ما خرجت وقعت على الأرض ومدرتش بحاجه حواليها
في قصر الزهراوي
شخص. اللحق يا سعادت البيه
جبل بيه العزايزي في المستشفى
في ناس ضر"بوا عليه" نار" هو والست زينه
مالك. انت بتقول ايه وزينه كويسه

الشخص. ايوه يا بيه
مالك. لازم اروح لثرايا العزايزي اكيد أهله قلقنين عليه
بعد نص ساعه في قصر العزايزي
نور بصدمة. بتقول ايه مين اللي انضر"ب بالنار جبل جبل اخويا
مالك. اهدي يا انسه مينفعش كدا
نور بقيت تعيط  ونهي دخلت على الخبر وحسيت من جواها بفرح أن جبل ممكن يمو"ت وتورث فيه بس طبعا مثلت الحزن
نور بصوت مدبوح. انا عايز اروح لخويا
مالك. اتفضلي معايا وانتي يا نهى هانم اتفضلي ولا مش ناويه تروحي لجوزك
نهى. هروح بعربيتي اتفضل حضرتك
مالك بصلها باشمئزاز ومشى هو ونور
في المستشفى
دخلت نور وهي بتجري وبتسال اي حد عن مكان جبل وصلت أدام العمليات ولولا مالك كانت اقت"حمت اوضه العمليات
مالك مسك ايد نور وهي بتعيط. مينفعش تدخلي لازم نستنهم
نور وقعت على الأرض ومالك نزل قعد جانبها وهي بدون وعي ماسكه في قميصه جامد وبتبكي هو حس بالاحراج بس دا مش وقته
مالك. اهدي يا انسه نور اكيد هيبقى كويس
نور بانهيار. انا ماليش غيره ماليش غيره
مالك. اهدي بس هو هيكون كويس متخافش انا معاكي ومش هنسيبه ولا هسيبك متقلقيش
نور بانتباه بعدت عن مالك. انا اسفه مش اصدي
مالك. احم عادي مش وقته المهم نطمن عليهم الأول وبعدين فين زينه
بعد شويه 

ممرضة خرجت من العمليات
مالك ونور في نفس اللحظة. جبل كويس
الممرضة. احنا خرجنا الر"صا"صة
الحمد لله
نور. وفين زينه هي كويسه
الممرضة. المدام اغ"مي عليها مقدرتش تستحمل وهي دلوقتي في اوضه ١١٥
نهى وصلت بعد شويه
وهي لابسه اسود
نهى. جبل ما" ت لا حبيبي متسبنيش لا لا يمكن يمو"ت ويسبني
الممرضة. يا مدام جبل بيه الحمدلله خرجنا الرصا"صه وهو هيتنقل اوضه عاديه
نهى بخيبة امل. ليه اصدي الحمد لله
نهى في نفسها. طول عمرك بسبع ترواح يا ابن عمي بس ملحوقه عايش أو مي"ت هستغلك برضه
في اوضه زينه
زينه بهلوسه. لا يا جبل انت وعدتني لا متسبنيش لا يا جبل
يدخل سامر غرفتها ويجدها نائمه
سامر بجنون قعد جانبها ومسك ايديها بقوه. مبقاش في مانع بينا يا زينه انتي ليا وجبل هيم"وت
زينه. جبل متغمضش عينك انت وعدتني
سامر الغض"ب اتملك منه 
. انتي ليا افهمي بقى مش هسيبك له ولو عاش النهاردة هق"تله بكرا عشان يوفق بينا 
من هنا تبدأ المشاكل وبدايه جديده لحياه زينه ومصير ملتوي للحب والحياه
حاجه على السريع لما ارجع من الكليه هكتب بارت جديد ودا فعلا هيبقى بدايه مختلفه لحياه كل الابطال

google-playkhamsatmostaqltradent