رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل السادس 6 بقلم الاء عوض

الصفحة الرئيسية

   رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل السادس بقلم الاء عوض


رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل السادس 

صحيت تاني يوم وانا مبسوطه جدا دخلت عليا ماما
مديحه بفرحه / خدي يا بنتي دول هاتيلك بيهم كام فستان
نور / جبتي الفلوس دي منين يا ماما
مديحه / سيف ربنا يصلح حالو جالي النهارده وايداني الفلوس دي وقالي أن كل شهر هيديني فلوس باين عليه طيب اوي يا بنتي ربنا يخليكو لبعض
فرحت جدا أن سيف عمل كده هو كبر في نظري جدا
فكرت اننا نخرج النهارده كمان
كلمت سيف وقولتلو اننا نتغدا مع بعض ووافق علطول
✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بساعه نزلنا و رحنا مطعم تاني
نور / متشكره جدا يا سيف علي اللي عملته
سيف / احنا بقينا أهل يا نور وبعدين في حد بيشكر خطيبه
نور بحزن  / سبحان الله حياتنا اتغيرت ١٨٠ درجه عن الاول
سيف / ازاي 
نور بحزن/ بابا كان رجل أعمال كبير وكنا أغنياء جدا بس اخر صفقه ليه خسر فيها كل فلوسه ومات وبعدها اطريت اني انزل اشتغل مكنتش اتوقع ان حياتي توصل للدرجه دي 
سيف / ربنا يرحمه ربنا يقضرني واقضر اعوضك عن اللي فات 
فضلت نحكي شويه كتار كنا بنتعرف علي بعض فيهم  كده بس كنت مستريحه جدا 
✨✨✨✨✨✨✨✨✨
بعدها بشهر 
النهارده كان كتب الكتاب الايام جريت بسرعه واتعودت على شيف وعلى خروجتنا سوا كنت مبسوطه جدا كان كتب الكتاب في كافيه كبير وساره كانت نايمه عندي بتودعني وكده 
نور / اي رايك 
ساره / قمرررر يا نور والله عروسه قمر 
كان نور لابسه ابيض منفوش شويه وعليه طرحه بيضه وتاج هادي كده وجميل وميكب جميل اوي كانت قمر 
مديحه بغرحه / يلا يا بنتي عشان نمشي 
ساره / يلا يا عروسه 
كنت مبسوطه جدا والله 
نزلت لقيت سيف مستنيني كان قمر الصراحه كان لابس بدله رمادي وقميص ابيض حاجه كده قمر الصراحه 
سيف بمرح  / هتجوز قمر يا ناس 
نور بكسوف / شكرا 
✨✨✨✨✨✨✨✨
سمعت الجمله المشهور "بارك الله لكما وبارك عليكما وجمعا بينكما في خير" 
كنت مبسوطه هو اه كان نفسي اتعرف على سيف في ظروف تانيه بس يلا ده نصيبي وانا راضيه بيه
بعد كتب الكتاب ودعت ماما وساره وروحت مع سيف الفيلا وكان معانا سعاد
وصلنا القصر
سعاد بفرحه / اطلع جناحك انت ومراتك يا حبيبي وانا هروح عند بنتي النهارده
سيف / ماشي يا ماما
دخلنا الاوضه كنت محرجه جدا اول ما قفل الباب
لقيته بيبصلي كده بصه غريبه وبعدين لقيته ضربني قلم قوي لدرجه أن انا وقعت علي الارض من شدته بصتله بصدمه 
نور بصدمه  / في أي يا سيف 
سيف/ اسمي ميتنطقش على لسانك يا رخي*يصه
اتصدمت جدا من كلامه مكنتش فاهمه في أي 
سيف بعصبيه / اخيييرا هجيب حق اهلي أن ما و*ريتك النجوم في عز الضهر مبقاش انا سيف آلدمنهوري
نور بصدمه / سيف مالك في أي
سيف / عايزه تعرفي في أي هعرفك 
 راح شدني من أيدي جامد واخدني وراه كنت مصدومه مش عارفه اي التغير المفاجئ ده راح  مشغل فيديو في الاب توب وأول ما شوفته مصدقتش نفسي اتفرجت عليه اتصدمت اكتر مستحييييييل 
نور بصدمه / انت ازاي تعمل كده يا حيوان
سيف ببرود / استنى اسمعي الأقوى انا اغت*صبتك وانا في كامل عقلي وكنت واعي ميه في الميه 
نور بدموع  / ازاي انت كده  ازاي 
سيف / عملت كل ده عشان اشوف دموعك دي واذ*لك كده وهفضل اذ*لك  لآخر يوم في عمري يا رخي*صه 
نور بدموع / انا عملت اي لكل ده حرام عليك 
سيف بصريخ / عملتي ايييي متعرفيش  عملتي اي ابوكي ابوكي كان السبب في إني افقد أهلي موتهم وسابهم وجري وفضل هو عايش معاكو وانا اللي اتحرمت من اهلي هو موتهم وجيه عزاهم وعمل نفسه البريئ جيه العزاء وعمل نفسه مش عارف حاجه  وعدت نفسي اني انتقم منه كان لازم اخربله حياته دي ما خربلي حياتي موته ايوه انا اللي خسرته الصفقه وخليته يموت بس بردو مستريحتش فضلت اراقبك لحد ما عرفت عنك كل حاجه استنيتك اليوم اللي هتطلعي فيه متأخر ونفذت خطتي يا زخيي'يصه ولسه كمان الحكايه مخلصتش دنا هخليكي انت وامك تشحتو يا بنت الك** وضربني بالقلم وفضل يضرب فيا مكنتش حسه بجسمي حاولت ابعده عني لأنه كان بيضربني جامد بس هو الغضب عماه مكنش سامع توسلاتي ليه عشان يسبني فضل يضرب فيا اتمنيت الموت ارحم من الضرب والإها*نة دي بوقي وانفي نزلو د*م من كتر  الضرب مكنتش حسه بجسمي بس مكنتش بتالم بصوت عالي عشان ميزودش في ضربه ليا فضل يضربني في بطني كنت حسه أن خلاص روحي بتتسحب مني ضربني برجله في جنبي جامد مقدرتش امنع صوتي وصرخت بكل قوتي 
نور / اااااااااااااه 
سيف بشر / انت لسه مشفتيش حاجه يا بنت محمد المغربي 
مسكني مش شعري ورفعني ليه جامد 
سيف بوعيد  / تعرفي لو حد عرف حاجه من اللي بقولهالك دي اي إللي هيحصل الفيديو بتاعك هيتنشر يا حلوه وانا مش  باين في الفيديو يعني كده كده انت بس اللي هت*تفضحي فاهمه 
هزيت راسي بالإيجاب عشان يسبني راح هو رماني على الأرض جامد وسابني ومشى مكنتش قادره اقوم من على الأرض كنت حاسه ان جسمي اتكسر  حطيت ايدي على راسي لقتها بتنزل د*م محستش بنفسي لقيت كل حاجه سوده قدامي فقدت الوعي وحستش بحاجه بعدها 


يتبع الفصل السابع اضغط هنا
رواية احببتها رغم انتقامي لها الفصل السادس 6 بقلم الاء عوض
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent