Ads by Google X

رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه ) الفصل الثالث 3 بقلم مي محمد

الصفحة الرئيسية

  رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه ) الفصل الثالث بقلم مي محمد

رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه ) الفصل الثالث 


وهي كمان لبست ونزلت من غير محد يشوفهاا 
بعد ساااااعة ف شركة اسر اتهامي......
اسر بيتكلم ف الفون بعصبية..يعني ايه مش قاعده راحت فين
نبيلة ببكاء.../ ٭٭٭٭٭٭
اسر هو وبيتلافه المفاتيح من ع المكتب...اخرسي انا جاي وحسابك بعدين
قفل منها ونزل جرياا لحد العربيه فتحها بخوف وللهفه علي حبيبته 
وساق علي اعلي سرعة عنده★
ف مكااان اخر يبدو عليه خالي من الناس 
ورد قاعدت بتعيط وضامه نفسها 
ورد...ليه ياربي كل دا يحصلي انا تعبانه اوي اووووي 
نفسي اكون لوحدي بعيد عنه
كرهتني فيك يا اسر 
وفضلت تعيط🥺😪
ومن الناحية التانيه وصل
اسر الفيلا ومش عارف فين 
ورد راحت 
قعد متعصب حتي فون مش معاهاا عشان يكلمها
.......... ......... ........... .......
وبعد وقت دخلت ورد 
اسر قام نحيتهاا ووقف وباين
عليها الارهاق وتعب وعيونها الحمرا زي 
البركان من العياط
اسر تجاهل كل دا وقاال ببرود...كنتي فييييين 
ورد ساكته ومردتش عليه
اسر قرب منهاا ولوا دراعها عليه وباصص ع شفايفها
وقال بعصبية...بقوول كنتي فين ياورد
ورد بصتله وقالت بتعب...كنت ف جنينة ★🏕★ عارفهاا 
اسر ومازال ماسكها من دراعها وهي متحمله الوجع وساكته
...وايه وداكي هنااك 
......... ............... ..........
ورد بلعت ريقهاا...كنت حابه اقعد لوحدي شويه
اسر.. وليه مقولتليش 
ورد بصت عليه بكسرة ...ع عشان عرفاك مش هتوافق يا 
ابيه
اسر بدون اي مقدمات قرب وطبع قبلة علي شفتيها حتي تورمت وبعدين سحبها من ايدهاا لفوق 
طلع علي اوضتهاا وسابها 
وقفل الباب عليه
وهي متكلمتش انكمشة علي السرير وقعدت لحد ماغلبها انوم 
وبعد ساعة ★★★
ف اوضة...ورد
ورد صحيت بس ملقتش اسر نزلت تدور عليه 
لقته بيتكلم ف الفون وكانت سامعه صوته لانو كان عالي
اسر ف الفون...اخرس خالص انا هشوفهاا 
//////////////
اسر...امممم خلاص هاجي وشوف
\\\\\\\\\\\\\\ 
اسر...اوكي خليهاا معاك واوعاا تفلت منك انا بدور عليهاا من زماااااان
ورد من ورا الحيطه..😳😪 
ورد ف سرهاا....يعني اغتص..بتني وبتخوني كمان ماشي يا اسر وريني هتروح ازاي 
وتقدمت لحد عنده 
اسر وهو باصص عليها ..خلاص اقفل وانا 
هشوف سلام
ورد بتبص عليه لحد محط الفون ف جيبه
اسر...اي ياروح مالك ليه واقفه كده 
ورد بتمثل التعب...ابيه انا صحيت وملقتكش وانا خايفه اوي
اسر تقدم وحضنها..من اي ياروحي 
ورد...مش عارفه بس خايفة يا ابيه لوحدي كده
اسر شالهاا واخدهاا لفوق ونيمها ع اسرير وفضل يملس ع شعرهاا وهي غمضت عنيهاا لحد اما نامت 
باس دماغها وسابهاا ونزل 
اسر ف سره...يعني انزل وسيبهاا لحالهاا 
و وهي بتقول خايفه
اوووووووف
ورجع تاني فوق وقعد قصادهاا ع الاريكة 
ورد هي وبتخترف ...لا لااا ي يا ابيه ا الحقني والنبي اه ااااااه
اتفزع اسر وقاام بتجاها
ورد ورد اصحي ياحببتي ورد
ورد بخضة...اي ابيه
ف ايه 
اسر بلع ريقه ...م مفيش بس ك كفايه نوم كده 
تعالي قرب منهااا وشالهاا
لحد اجنينه وقعد وخدهاا 
ف حضنو
ورد ببرائه..ابييييه
اسر باس دماغها...ايه ياروح الابيه
ورد..انت شكلك مخضوض هوا في حاجه
اسر...لا ياروحي عادي بس خفت عليكي من النوم الكتير
ورد...طيب اوعا عاوزه اقوم
اسر ...تروحي فين 
ورد...عاوزه اعمل سندوتش جعانه اوي 
اسر قام ومزال حاضنها ..انا هعملك تعالي
ورد...ماشي
دخل اسر المطبخ وبتدأ يعملها سندوتشات كتير 
وعصير 
ورد...كل داا ليااا 
اسر ساب اسلطه ال كان بيعمل فيها وقرب منها ومسكها
من وسطهاا
اسر ...ااه كل دا لوردتي ال هتسمع الكلام من غير اي عصبية
ورد...ابيه هونتا ليه بزعق
اسر بيحاول يكتم غضبه...ورد انا مش بزعق انا عايز اقولك انك لازم تسمعي كلامي 
ورد بدموع...مناا مش بعمل حاجه غير اني بسمع كلامك 
اسر حضنها ودفن راسه ف رقبتها يشم ريحتها ال بيعشقها..
وردتي انا عايزك متصرفيش من دماغك يعني انفرضاً كان حصلك حاجه
او حد عمل فيكي حاجه
انا وقتهاا ازاي هعيش هه
ورد بدموع...محدش يقدر يعملي حاجه غيرك انت يا ابيه
اسر بعد عنها بعصبية...انتي بتقولي اي ياورد
ورد بدون خوف ...ايوا ان انت الوحيد ال بتأذيني يا اسر
اسر مسكها من دراعها ...انتي اجننتي رسمي 
ورد...ليه هه عشان بقول الصح
مش انت ال اغتص*بتني هه وهونت عليك
اسر ...اخرسي بقي ياورد انتي مش فاهمه حاجه
ورد. بعنااد.. لاااا مش هخرس عشان لو انت كنت راجل مكنتش عملت كده معااي 
ضخخخخ 
اسر ضربهاا قل*م ... اخرسي خلاص
ومسكها من ايدهاا وطلع بيها علي فوق 
وهي حاطه ايدها علي خدها وساكته وبتعيط جامد😪
هتقعدي هنا ياورد ومفيش طلوع من اوضتك ولووو مسمعتيش كلامي كويس هعمل ال عملته تاني وتالت ورابع ياااااورد 
مفهووم
ورد...بصت عليه وفضلت ساكته 
اسر قرب وقال ...مسمعتش كلمة مفهووم ليه
ورد...برضه ساكته 
قاطع سكوتها قبلة من اسر علي شفا*يفها
وحاولت تبعد لاكن اسر ماسكها من وسطهاا 
ومقربها اكتر عليه
ورد. هي وبتنهج ونفسها طالع نازل...اوعااا بقي خلاص 
مش قاادرة 
اسر مزال عيونه علي شفا*يفها التي نز*فت من اثار قبلته ...برضه مسمعتش كلمت حاضر ياورد
ورد هي وبتعيط وقلب اسر هيقف ...حاضر حاضر يا اسر بيه مفهوم كل كلامك مش هخرج ومش هروح اي مكان ومش عاوزه حاجه وبتدأت تنهااار 
اسر خدها ف حضنه...اهدي خلاص ياورد 
ورد....ابعد عني انا بكرهك يااسر اوعاا
اسر...اهدي اهدي خلاص والله ورد ورد
طلعها من حضنها لقيها مغمي عليه

يتبع الفصل الرابع اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent