رواية لمضه الفصل السادس والثلاثون 36 - بقلم نورهان سليمان

الصفحة الرئيسية

   رواية لمضه الفصل السادس والثلاثون 36 - بقلم نورهان سليمان

رواية لمضه  - بقلم نورهان سليمان

رواية لمضه الفصل السادس والثلاثون 36 



بدأ يوم جديد وفأكبر قاعات الأفراح بالقاهره كانت التجهزات تمت تقريباً جاسر راح بدري يجيب والده ملك من المستشفى وبعد إصرار منه وفقت إنها تعيش معاهم فنفس العماره معاهم وجاسر رن علي مازن وعزمه هو وأخته وقريبه وفالبيت عند شهد كانت خلود وملك وشهد فالأوضه بيتجهزوا وبيحطوا ماسكات وفالخلفيه أغنيه جنات
رايقه....
أقولك علي حاجه حلوه..تعالي نرقص عالغنوة
وننسي الهم ده كله..وننسي الدنيا والله ما تسوي
أقولك على حاجه جامده...خدنا أيه من الكلام ده
تعالي نفضي دماغنا...رقص ومغني الليله يا عمده
***********
أنا رايقه وأنت رايق.....ياللي ضحكتك بضايق
أيوه والله بتسبب حرايق...للي كارهنا وحاسدنا
نوجع دماغنا على أي يا عم...بلا ناس غريبه بلا تقل دم
ركز معايا متشيلش هم....خلينا ف اللي يفيدنا
**********
تعالي نفضي دماغنا...رقص ومغني الليله يا عمده
أنا رايقه وأنت رايق.....ياللي ضحكتك بضايق
أيوه والله بتسبب حرايق...للي كارهنا وحاسدنا


نوجع دماغنا على أي يا عم...بلا ناس غريبه بلا تقل دم
ركز معايا متشيلش هم....خلينا ف اللي يفيدنا

طب إسمع مني مفاجأه...كله هيخلص علي فجأه
وبكره ده كله يعدي...وأكتر من كده بكتير عدي
يا جبل مين هيهزك....ده أحنا عايشين من عزك
ربي يا حبيبي يعزك....وتخليني أسعد واحده
.............
شهد _قومي إلبسي الفستان يا ملك
ملك دخلت لبسته و
شهد صفرت _الله المز حجي
خلود_بسم الله ما شاء الله جميل أوي جاسر أكيد إتسحر لما شافك صح
شهد وملك ضحكوا جامد وملك أقعدت عسرير جنبهم
خلود بصدمه _ما شافهوش
ملك_ههههه لا حبيت أخليها مفاجأه
خلود_ههههه حرام عليكي اللي بتعملي فالواد والله
ملك_هو انا لسه عملت حاجه ده أنا ناويه علي كل خير عشان يبقي يبو...........
ملك أخدت بالها بس شهد أفشتها


شهد_أوباااااا
وش ملك جاب ألوان ومعدتش قادره تنطق
خلود_ههههه سيبي البت فحالها بكره تكوني مكانها
شهد بسرحان فاللي سرق قلبها _ياما نفسي
خلود_ههههههه أوبااااا إنتي وقعتي
شهد_بس ابه قال وقعت قال فشر يلا قومي خلينا نتنيل نلبس احنا كومان
خلود_هههههه يلا
وبره فصالون كان عصام وحنان قعدين سوا لوحدهم
عصام_حنون
حنان_نعم
عصام بمكر _هو النهارده اي


حنان بإستغراب _الخميس
عصام _طب ما يلا
(بذمتك ده وقت غزل 🙂😂😂😂)
حنان بكسوف _عيب يا راجل ده النهارده كتب كتاب ابنك
عصام _قصدك اني كبرت ولا اي لا ده أنا فعز شبابي وكمل بغيظ واي يعني كتب كتاب المحروس
حنان_ههههههه ياااه فاكر يا عصام لما كنت توقف تحت بيتي زمان وتغنيلي
عصام قرب جنبها جامد _إلا فاكر....بحبك يا حنه قلبي انتي
حنان بكسوف _عصام البنات فالأوضه يشوفونا
عصام_يشوفونا
حنان_عص.......
مكملتش جرس الباب رن قامت وهدت نفسها وفتحت الباب كانوا بنات الميكب أرتست دخلتهم وبصتله بعتاب ودخلت الأوضه للبنات وهو بيضحك................
عند مازن مازن أخد فرح وروحوا من المستشفى إمبارح وعملوا حفله لفرح وكانت جميله....... فالفيلا وتحديدا فأوضه مازن كان مازن بيلبس ولبس قميص إسود وبنطلون إسود وبرفيوم وسرح شعره لورا ونضاره وكلم زياد عشان يجي معاه هو وفرح وطبعا ريناد.........
مازن _إنت فين ياعم
زياد_البار
مازن بضيق _مش هتبطل القرف ده بقا



زياد_ليه
مازن_عشان لازم تنسي اللي حصلك زمان وعشان مش كل البنات زي ما أنت فاهم يا زياد عشان تحافظ علي قلبك اللي هتحبك
زياد_ههههه حب؟!!مفيش حاجه إسمها حب المهم في حاجه مهمه
مازن_براحتك بس هتندم يا صاحبي النهارده كتب كتاب جاسر وفهد واحنا معزومين
زياد_تمام ساعه وهكون عندك
مازن_ متتأخرش
زياد _متقلقش سلام
قفل الخط وبص للبنت اللي جنبه بشهوه
زياد_ نكمل يا قمر................
عند فرح إختارت فستان جميل لونه أزرق فاتح وطرحه بيبي بلو يوافق لون عيونها اللي فيها من البحر وميك أب خفيف
فكانت أيه من أيات الجمال..................


* يتـبـــــــــــــــــــــــع الفصل السابع والثلاثون اضغــــــــط هنا
* الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية " رواية لمضه " اضغط على اسم الرواية





author-img
DoOoBy

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent