رواية جحيم رحيم الفصل الثلاثون 30 - بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

   رواية جحيم رحيم البارت الثلاثون 30 بقلم ميرا ابو الخير

رواية جحيم رحيم كاملة

رواية جحيم رحيم الفصل الثلاثون 30

وبا*س شفيفها بكل غل وغضب وبتح"سس جس*مها بكل جر*اءة وهي بتحاول تبعد عنه ولكن عمل حاجه صدمتها..... 
ريناد بصدمه:  انت اتجننت 😳😳. 
رحيم ببرود: حظك بقا. 

 
ريناد بغضب: ماشي يا رحيم براحتك خالص. 
رحيم نزل علي ر*قبتها قب"لها بحب:  براحتي انتي حلالي. 
ريناد زقته بايديها:  وانا مش عايزاك اي مبتفهمش. 
رحيم تملك غضبه:  ياريناااااد بلاش تتحديني. 
ريناد ببرود:  مش بتحدك بس انا مش عايزك. 
رحيم بخبث:  دا اخر كلام عندك. 
ريناد بخوف: احم اه. 
رحيم شدها لحضنه: طب تعالي بقا. 
ريناد لسه هتصوت كتم صوتها بقب"له حنان. 
ششششش عيب نسبهم لوحدهم 😑
بقلم ميرا ابوالخير. 

 
حمزة بغضب: نعممم ياررررو ح امككككككك. 
رقيه بحزن: لي خبت عليا. 
حمزة بزعل:  كنت هقولك بس في الوقت المناسب. 
رقيه بتشيل شنطتها:  طلقني يا حمزة. 
حمزة شدها لحضنه:  حقك عليا يا حبيبي انا اتغيرت كنت بتاع نسو*ان لكن لما قبلتك حياتي كلها اتغيرت. 
رقيه بدموع:  يعني مش بتكدب عليا. 
حمزة بحب وبيلمس خدودها:  لا مش بكدب ودي نور كانت طايش ساعتها. 
نور بصت ببراءة: بابا هي طنط بتعيط لي. 
حمزة شالها: قولي ليها يا ماما. 
نور ببراءة: حاضر ماما حلوة اوي يا بابا. 
رقيه خدتها منه:  وانتي كمان يا روحي حلوة خالص.
نور باست رقيه من خدها. 
حمزة بحب:  خلاص كده. 
رقيه بصت بحب:  يلي بيحب بيسامح وانا بحبك . 
حمزة شدها لحضنه هو ونور: وانا بعشقك. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~. 

في صباح يوم جديد. 
بتصحا وبتبسم بحب له وهو بيكون عامل نفسه نايم:  شكلك حلو وانت نايم. 
رحيم بابتسامة:  مكنتش اعرف اني حلو كده. 
ريناد اتخضت: مين قال كده اتفضل قوم عايزة اغير هدومي. 
رحيم بخبث: والله علي اساس اي دا. 
ريناد بكسوف: خلاص يا رحيم قوم بقا. 
رحيم:  حاضر.
خرج من الاوضه وهي مبسوطه اوي وجات ليها رسالة قلبت فرحتها( لسه بتمثلي انك ملاك قدمهم وانتي اكبر شيطا*نه في حياتهم مو*تك علي ايدي قريب يا بنت اخويا). 
ريناد وقع منها الفون وعيطت:  كان غصب عني هبدء من جديد مع رحيم وهننسا كل حاجه. 
لسه بتقوم حست انا دماغها دايخه مقدرتش تقوم من مكانها نامت. 
بعد ساعتين بتصحا بتلاقي نفسها في جزيرة غريبه وشكلهل جميل اوي. 
......:  صحيتي. 
ريناد بخضه: يخربيتك اي دا. 
رحيم بحب:  دي جزيرة ريناد وبس. 
ريناد بتقوم: شكلها جميل اووي. 
رحيم شالها بين ايده: تعالي افرجك عليها. 
ريناد: رحيم انت سامحتني. 
رحيم بابتسامة:  محدش بيزعل من روحه وانتي روحي. 
ريناد حضنته: اسفه علي كل حاجه حصلت مني. 
رحيم بغمز:  لا انا بتصالح كده قبلها بحب عاشق. 
ريناد بكسوف: عايزة انسي كل حاجه حصلت. 
رحيم بحب: اوعدك هنرتاح قريب. 
ريناد بتفكير: عندي حل. 
رحيم برفع حاجب: قولي. 
ريناد:  ********. 
رحيم: نعمممم لي متجوزه سوسن. 
ريناد بضحكه: هو دا الحل عشان نرتاح. 
رحيم بتفكير:  اممم بقا كده طيب تعالي نلعب شويه. 
اخدها وقضوا اجمل الاوقات مع بعض لمدة شهر. 
عز هيتجنن هما فين و دعاء خطتهم وقفه ومش عارفين يعملوا ايه رقيه بتربي نور وقربت تولد. 
معتز قالب الدنيا عليهم رحيم عايش اجمل ايامه مع ريناد ونسيوا كل حاجه حصلت. 
في يوم بليل. 
رحيم رجع ومعه ريناد وكان قاعد معتز يلي بص عليه رحيم ببرود و دعاء ابتسمت بس اتغاظت من ريناد. 
رحيم ببرود: مالكم. 
معتز بتعب: جاي اكشف الشيطا*نه دي. 
ريناد لسه هتتكلم قاطعها رحيم: مش شايف شيا"طين غيركم. 
معتز:  للدرجه دي مش شايف العابها. 
رحيم بص علي ريناد: دي مراتي حبيبتي. 
دعاء بغيظ: وانا وابننا. 
رحيم بضحك: تصدقي مكنتش اعرف انك مش حامل اصلا. 
دعاء بتوتر:  لا حامل انت قربت م.. 
رحيم مقاطعا: تؤ يا حلوة دي لعبه مني انا العصير ساعتها رميته وكل دي كانت تمثليه مننا. 
دعاء بخوف: ايي. 
رحيم لرعد: هات عززز. 
رعد: مش موجود خالص. 
رحيم بغضب: تقلبووو الدنيا عليه انتو فاهميييييينن يا بهايمممم. 
رعد والحراس: اؤمرك. 
رحيم بص ليهم ببرود:  شرفتونا البوليس جاي عشان ياخدكم. 
معتز بصدمه: هتحبسني. 
رحيم: انت يلي بدءت. 
داخل البوليس و اخدوا دعاء و معتز زعل اوي مكنش يتوقع انه ابنه يعمل كده. 
رحيم بحزن:  هطلع ارتاح. 
ريناد: احم رحيم. 
رحيم بص بعيون دمعه: انا حامل. 
رحيم شالها ولف بيها: احلفي. 
ريناد بحب بتلمس بطنها: اه والله. 
رحيم خدها في حضنه:  اخيرا هيبقا لي ولاد منك. 
ريناد بكسوف:  يلا نرتاح شويه. 
طلعوا يناموا. 
رحيم حلم حلم. 
ريناد ماسكه مسد*س: اه لاعبت عليك يا رحيم وهروح مع عز وانت هتفضل كده. 
عز لرحيم: قولتلك هتختارني. 
رحيم بصراخ: لاااا انتو اكيد مجانين. 
وشاف ريناد وقفه في مريا. 
ريناد بتلمس بطنها المنتفخه:  شكلي وحش يا حبيبي صح رحيم وحشني اوي وزعلانه اني لعبت عليه في كل دا يلا عمري ما حبته. 
رحيم طلع مسد*سه: وانا مش هسيبك علي الوجع داااا مش هرحمكككككككككككك. 
طخخخخخخخ. 
رحيم قام من النوم مفزوع: رينااااااااددددد. 
ريناد قامت من جنبه: في ايه مالك. 
رحيم بيمسح عرقه بص ليها وحضنها: كابوس وحش اوي. 
ريناد بتديه مياه: بس خلاص اهدا خلاص. 
رحيم خدها في حضنه: هديت وانتي معايا. 
نام وخدها في حضنه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~««««. 
في تاني يوم. 
رحيم والكل قاعد بياكل وبيضحكوا مع بعض. 
ريناد حست بحاجه غريبه في بطنها حطت ايديها:  هروح الحمام. 
طلعت تجري علي الحمام انصدمت بيلي قفل الباب وراها. 
ريناد بخوف: عز. 
عز قلع الكاب: اومال فاكرة هسيبك. 
ريناد لسه هتصوت خبطها في دماغها فقدت واعيها شالها واخدها علي الجبل. 
رحيم طلع يشوف ريناد ملاقش حد ولاقي رسالة:  اخدتها برضك غصب عنك اخدتها. 
طبق الورقه بعصبيه:  رعدددددد. 
رعد جاه له:'في اي. 
رحيم بغضب:  اخر مكان كان في عز كان فين. 
رعد: علي جبل في بيت له هناك. 
رحيم بغضب: تمم اوي يلا. 

عز بيحضر الحاجه للسفر. 
ريناد بتعيط: سابني يا عز انا بحب رحيم مش بحبك انت. 
عز بهوس: وانا بعشقك انتي. 
ريناد بتوسل: ابوس ايدك سابني افضل مع رحيم. 
عز فتح الباب داخل 3 دكاترة ومعهم معدات: اي دا انتو مين. 
عز بخبث:  دول اشطر دكاترة اجها*ض في مصر عشان نرتاح من يلي في بطنك. 
ريناد رجعت لورا وحطت ايديها علي بطنها بخوف: ايههه. 
عز شالها غصب والدكاترة ساعدوه: هبدا العملية. 
ريناد بصويت: لاااااااااااااا رحييييمممممم فجاءة حصل حاجه غير متوقع بتغمض عينها لاقت د*م نازل منها و شافت طيف رحيم و.... 

رواية جحيم رحيم الفصل الثلاثون 30 - بقلم ميرا ابو الخير
روايات حصرية

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent