Ads by Google X

رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه ) الجزء الثاني 2 الفصل الخامس بقلم مي محمد

الصفحة الرئيسية

  رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه )  الجزء الثاني 2 الفصل الخامس بقلم مي محمد

رواية اغتصبني وأجبرني علي الزواج ( اسيرة حبه )  الجزء الثاني 2 الفصل الخامس 


يضرب ادريكسون بغضب ويلعنها ف سره ومقدرش يروح الشغل ب الشكل دا وقف عند البحر وشااف 
اتنين بيحبو بعض وبياكلو ضره وبيضحكو ابتسم
وقعد ع الرمله ودموعه بدأت تنزل لوحدهاا😭
سيف ف سره.. ليه ليه كده ياحوري انتي عارفه اني مبعرفش اعدي يومي من غير ماشوف ضحكتك ليه ياحور وجعتيلي قلبي💔 انهردا كده
ماشي براحتك ياحور براحتك وقااام عشان يمشي ركب عربيته بزهق 
روح فاقت وبقت كويسه وعرفت من حور ال عمله اخوهاا سيف انه منع صخر يقرب منهاا ويفضل معاها♠
روح ببكاء.. مليش دعوة انا عاوزه ابيه 
حور... بعد كل ال قولتهولك 
روح بتعيط ع سيف... اصل ابيه سيف عمل كده عشان كان اكيد مخضوض علياا اوي 
حور بزهق.. ايوا يعني عاوزه اي دلوقتي انتي
روح بتمسح دموعها بطفوله فهي تريد ان حور تكلم سيف كي ترجعله روحه فهي تعرف اخوها جيدا يعشق حوره ... كلميه وبعدين ادهوني اكلمه يلا
حور بتسرع... لا لالا مستحيل مليش دعوة انا
روح.. عشان خاطري ياحور انا تعبانه.. وقامت بتمثيل 
خلاص ياحور امشي مش عايزه منك حاجه♣
حور بعد تفكير.. طيب خلاص قوليلي عايزه اي
روح بخبث.. مفيش تكلمي ابيه سيف وبعدين تدهوني اكلمه🌞
حور.. طيب متكلميه انتي من الاول ليه عيزاني اكلمه انا ياروح 
روح بكدب.. اص اصل مش هيرد عليااا من اول مكالمه لاكن اما يلاقيكي انتي هيرد
وطمن عليه وبس
بتقول كده ببرائه⭐🌟
حور بقتناع .. ماشي 
وبتدأت ترن 
سيف كان وصل المكتب ولما شااف فونه بيرن تجاهلو ومشفش الاتصال 
مرة وتنين وتلاته🔹🔸
حور بزهق وخوف عليه.. شفتي اهو مش رادي يرد علياا
روح بقلق... طيب ه هو اكيد مشافش الاتصال 
حور بتحاول تطمنها.. امممم يمكن ارتاحي انتي وهو هياجي ويطمنك ان شاء الله
روح بتعب.. ان شاء الله 
وتمددت لتنام وحور خايفه ومتوتره عليه اووي 
فضلت ف اوضتها رايحه جايا بعد كل العائله مانامت وبعد وقت سمعت صوت عربيته تحت هي وبتبص من الشباك ابتسمت ونزلت تجري لتحت اول مادخل من باب البيت كانت هتقع ع السلم هو مسكها من وسطهاا بتملك وقال وهو باصص ف عنيهاا... وحشاني وهم ليقبلهااا لاكن اوقفهاا صوتها وغضبها لاول مرة عليه ..كنت فين وليه تتاخر كل داا هه رد
سيف كاان مصدوم فطفلته تغضب عليه .. اهدي ياحور انا
حور بزعيق وعياط.. انا ات اتخضيت عليك جامد ياابيه وترمت ف حضنه وهو ابتسم بس مهلا ياصغيرة انكي تريدي ان تلعبي ب مشاعري ابتسم وبعدها عن حضنه وقال يمثل الزعل .. ابعدي ياحور عني انا جاي تعبان ومش حمل مناهدا
حور بعياط.. انا معملتش حاجه ياابيه والله
ثم وطت راسها وقالت بين شهقاتهاا.. اسفه ع الحصل
ياابيه مش هعمل كده تاني
سيف بيحاول يثبت لنفسه انها يقدر يستغنه عنها ون هي ولا حاجه بنسباله وقال بجمود ولا يبالي بتلك الحور التي تبكي وتعلو صوت شهقاتها... ولا حاجه حلصت ياحور انتي حرا وبراحتك ومن هنا ورايح مش هوديكي كليتك ثم قرب لدرجة الانفاس وقال بجمود.. خلي اخوكي يوديكي بقي عن اذنك عايز اناااام 
قال كده وهو يتجه للسلم وهي تنظر اليه بكل برائه مسحت دموعهاا ودخلت اوضتهاا وبعد وقت 
خبط ع باب اوضتها قامت فتحته وشافت 
سخر بابتسامه حضنهاا.. مالك ياروحي قافله ع نفسك ليه 
حور بابتسامه فاول مرة اخاها يقرب منهاا وهي سدقت مالقيت حضنه اتشعبطط فيه بكل وجع وقالت هي وبتعيط .. تعبانه اوي ياسخر تعبانه
وفضلت تعيط سخر شالها وحطها ع السرير وحضنها وقال بضحك ومشاكسه .. ايه كل دا عشان تنامي ف حضني يابطتي هههههههه
حور بضحك... ههههههه اصل اول مرة تحضني ياسخر
سخر قبل رأسها وقال والايام ال جايا كلها احضاان وبوس وكل حاجه هههههههه
حور بضحك... بس بقي هههههه
سخر.. احنا هنقديهاا كلام عاوز انام اناممممم 
حور.. ونا يلا ونام سخر وحضن اخته وملس ع شعرها 
وعيونه مثل البركان من شدة الغضب
فلاش باااك♦
سخر كان داخل البيت ولما سمع سيف وحور اخته بيتكلمه وقف وسمع كل حاجه واكتر حاجه وجعته ان عارف اخته بتحب سيف وانه هو بيوجعها طول الوقت بتصرفاته گأنه سلعه شويه يحبها ويهتم بيها وشويه يكسرها فاق من شروده ع رعشة حور داخل حضنه 
سخر اتخض عليه و
هو يعلم اخته انها تتألم وان سلمت قلبها لشخص غبي 
سخر ف سره بجحيم.. ماشي ياسيف ماشي هوريك وشي اتاني عشان انت ال بدأت ودخل ف نوووم عميق و 

يتبع الفصل السادس اضغط هنا 
google-playkhamsatmostaqltradent