رواية لمضه الفصل الثامن والعشرون 28 - بقلم نورهان سليمان

الصفحة الرئيسية

    رواية لمضه الفصل الثامن والعشرون 28 - بقلم نورهان سليمان

رواية لمضه  - بقلم نورهان سليمان

رواية لمضه الفصل الثامن والعشرون 28 


شهد كانت أقعده فالمستشفي و
حنان _كلي كمان شويه
شهد _مش قادره ياماما خلاص هبقي بطه مربربه الله
حنان _هههه يبت بطلي لماضه
شهد _ده أنا عسل ياما بذمتكم تقدروا تستغنوا عني
ملك وخلود _عاوزه الصراحه ولا بنت عمها
شهد _الصراحه يابستاتي يلا ردوا وأنصفوا أختكوا
ملك _ياه علي كميه الهدوء اللي كنا فيها وإنتي مخطوفه
خلود _أه والله كنا مرتحين من جنانك
شهد حطت إيدها علي قلبها _أعاااااااا قلبي خونه أنداااال
الكل ضحك عليها وأقعدوا يهزروا كتير وفهد كان بيضحك عليهم وجاسر بينكشف فيها ويضايقها أما أحمد فكان سرحان فيها وفتفصيلها وسأل نفسه إزاي جاله قلب يرفضها إزاي رفض ملاك كده!!!!!!
شهد _ماكفايه بقا يااض
جاسر_إنتي لسه شوفتي حاجه بس نخرج من هنا بس
شهد_هههه إلعب بعيد ياشاطر
وشاورتله يقرب منها جامد
شهد بهمس _متنساش إن اللي هتكون خطيبتك أنتيمتي هاا هتحتاجني كتير فبلاش
جاسر_ شهد هو في زي شهد ورقه شهد وجمال شهد و
شهد _خلاص خلاص كلنا عرفين المديح ده ليه وبصت لملك اللي إتكسفت جامد والكل ضحك عليهم
هنا الباب إتفتح ودخلت بنوته أقل ما يقال عنها جميله بس باين عليها التعب بشرتها بيضه وعيونه زرقه متوسطه الطول ولبسه لبس المستشفه وحجاب
_السلام عليكم
الكل بإستغراب _وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
_إحم أنا فرح أخت مازن اللي...خبطك
شهد إرتاحتلها جدا وحست إنها شبها _أه أهلا بيكي يا قمر تعالي
فرح دخلت وعطيتها هديه صغيره كانت عباره عن روايه
فرح_أسفه جدا علي اللي حصل و
شهد بضحك _يستي أسفه ليه هو كل يوم الواحد بيتخبط وبيعش دراما وأكشن كده وبيشوف الدلع ده أنا لو أعرف إنهم هيعملوني ملكه كده كنت خلتهم خبطوني من زمان 😂😂
فرح _عندك حق هههه
شهد_أمااال ده أنا شهد


جاسر_شهد بنت رفاح الأسد أجيبلك عصير رفاح يا شهد متتكسفيش
شهد _ثقيل علي فكره نينييي
فرح _هههههه أي عصير رفاح ده
جاسر بضحك_أصل الأخت كان عندها لته فتاء فبدل ما تقول تفاح كانت بتقول رفاح 😂😂
شهد بإستنكار _يخربيت الظولم يا أخي معندكش ولايا ولا أي يا فضحتشييي
فرح_بجد ههههه هموت
شهد_لا يا حبيبتي إنتي مع شهد دايما هتنشكحي متقلقيش
فرح_بقولك أي أنا حبيتك أوي ممكن نبقي صحاب
شهد_إشطات يسطا
.........................................
عند أدم كان أقعد مع العروسه فالبلكونه بعد ما أهلهم سابوهم يتعرفوا
جاسر _أنتي إسمك أي
لوجي بسهوكه _لوجي
جاسر_.......


لوجي _بقولك أي أنا زهقانه أوي
أدم بملل _أيوه أعمل أي يعني أرقصلك
لوجي _لا معاك سجاير
أدم بصدمه _سجاير!!!!
لوجي_اه إنت مصدوم كده ليه
أدم _هو اللي إنتي قولتيه ده عادي
لوجي_أه عادي أقولك مش مهم
لوجي كانت بتمضغ فلبانه بطريقه مستفزه
لوجي _بقولك
أدم بضيق _نعم
لوجي_عندك إكس أو كراش
أدم _إستغفر الله العظيم يارب لا
لوجي_أنت مضايق ليه بس روق يا درش
أدم _درش!!!!!
لوجي_ أف أنت هتقف علي كل كلمه كده لغيها وأديها وكملت بدلع يا دومي


أدم وجاب أخره _أنا لا هلغيها ولا هديها أنا أبن ****إني مشيت ورا كلام حد وجيت بلا حب بلا بتنجان
أدم _ماماا يا ماماااا
_نعم يا حبيبي
أدم _هنمشي أسف بس كل شئ قسمه ونصيب
_بس
أدم بغضب _مابسش يلاااا
وخرج ووراه أمه و
_يبني هو أي اللي حصل بس دي أمها قالتلي إن بنتها مؤدبه ومفيش منها إتنين
أدم _يعني عاوزها تقولك بنتي بتشرب سجاير!!!!
_يا مصبتي سجاير!!!!!
أدم _والله ياما لو موضوع النيله الجواز ده إتفتح تاني مش هيحصل طيب وسابها وراح يركب العربيه
_أدم يا أدم
أدم _بلا أدم بلا زفت
(أدم بيعاني والله😂😂😂)
فواحده من أكبر الشركات كان مازن قاعد قدام مكتبه و
_مازن
مازن _...............
_مااااااااازن


مازن _عيل فصيل أي يا أخي يخربيت تقل دمك
_تسلم يابو الصحاب مين واخد عقلك
مازن بضحكه تخطف القلوب _ملاك يا زياد ملاك
زياد _أوباا مازن بجلاله قادره وقع
مازن بتحذير _زيااد
زياد _خلاص أعم متزقش بس ريناد راجعه النهارده متنساش هنجبها من المطار
مازن بفرحه _ريناد راجعه!!!!!
زياد_أيوه أمال بقول فأيه من الصبح
مازن _قولهم يلغوا كل المواعيد!!!!!

* يتـبـــــــــــــــــــــــع الفصل التاسع والعشرون
* الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية " رواية لمضه " اضغط على اسم الرواية

author-img
DoOoBy

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent