رواية جحيم عشق صعيدي الفصل السابع والعشرون 27 - بقلم دعاء احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية جحيم عشق صعيدي البارت السابع والعشرون 27 بقلم دعاء احمد

رواية جحيم عشق صعيدي كاملة

رواية جحيم عشق صعيدي الفصل السابع والعشرون 27

تبدا الحياه عندما نحب بصدق
ويبدأ الحب عندم نكون صادقين
في المانيا
تفتح زينه عينيها ببط تجد نفسها نائمه على صدر جبل وهو يحتضنها بحب ويلعب في خصلات شعرها
زينه بنعاس. جبل
جبل.  صباحيه مباركه يا قمر
زينه بابتسامه رقيقه. الله يباركلي فيك

جبل. انا اسف يا زينه اسف على كل دمعه نزلت من عينيك على كل وجع اتسببتلك فيه انا اكتر واحد غبي في الكون ياريت كل الوجع اللي حسيتي بيه كنت انا اللي احس بيه وانتي ولاتتالمي لحظه
زينه. سيب الماضي للماضي وخلينا نبدأ من اول وجديد لأن لو فتحنا كشكول الماضي انا وانت لايمكن نكون سوا
جبل. بحبك اوي يازينه معرفش حصل امتى ولا ازاي بس بحبك
زينه. هتفضل تحبني
جبل. كل يوم هيزيد حبي عن اليوم اللي قبله
زينه. ونهى
جبل. ياه دا انتي فايتك نص عمرك حصل حاجات كتير اوي في الصعيد من يوم ما بعدتي وانا تايه حسيت ان روحي اتاخدت مني ولما رجعتلك كان الحياه اترديتلي

زينه. انا دلوقتي هصوم تلات تيام
عشان اخدت قسم على نفس اني اند"مك بس اعمل ايه بقي قلبي ابن 👞
جبل. ومين قالك انك مندمتنيش انتي فعلا وفيتي بقسمك من اليوم اللي غبتي عني وانا الحياه وقفت بالنسبالي
زينه. بحبك قوم بقى عشان عايزه اخد دش
جبل. متقومي وانا مسكك
زينه بتلالا الدموع في عنيها. جبل
جبل. خالص اهدي وانتي عامله زي الطماطم كدا وتخليني اعمل حاجه همو"ت واعملها
زينه. جبببلل قوم ياله
جبل. ماشي يا زينه
 دخل اخد دش وخرج وواقف يلبس قميص ازرق و بنطلون جينز

جبل. زينه البسي الفستان اللي على السرير وانزلي هستناكي تحت
زينه. ماشي بس على الله يطلع زي فستان امبارح
جبل. أجمل ياله انجزي بدل ما اتهور وادخل
زينه. بطل سا"فله يا جبل
جبل. انجزي ياله
وسابها ونزل
بعد شويه خرجت لقيت فستان احمر على السرير شيك جدا
لابست وجهزت نفسها ونزلت
جبل بانبهر. ايه الجمال دا
زينه. هنعمل ايه
جبل. مش انتي واثقه فيا
زينه بنص عين. ربنا يستر
مسك ايديها وشدها وخرج من الفيلا ركب ع بيته واخدها للمينا
زينه. انا هخرج ازاي بالفستان دا وبشعري
جبل. متخافيش المكان مفهوش حد تفتكر اني ممكن اسمح لحد يشوفك كدا غيري
نزلوا وكان في يخت في قمه الجمال والشياكه
زينه. في ايه

جبل. ياله
زينه. فين
جبل. اليخت يا بنتي
زينه بصت بانبهر. دا بتاعك
جبل. ياله
اخدها وركبوا واتحرك بيها 
زينه. الله المكان تحفه اوي
جبل. انا من عشاق البحر اشتريت اليخت دا من سنتين
زينه. انا جعانه
جبل. انتي فصيله
زينه بدلع. جبل
جبل. ها
بحبك
شدها له وعلى وشه ابتسامه خبيثه. بتحبيني
زينه وهي بتلف ايديها حوالين رقبته. اه
جبل شالها واخدها اوضتهم
زينه. نزلني يا مجنون

جبل. هشششش سيبي نفسك ليا ومش هتندمي
وتسكت شهر زاد عن الكلام الغير مباح

في مصر
بريق نزلت وكانت لابسه بلوه كات لونها ابيض وجاكت جلد بني وبنطلون جينز اسود ورافعه شعرها ديل حصان
بريق. هو مالك فين
الخدامه. مالك بيه خرج من بدري وراح المصنع
بريق تمام اتفضلي انتي
ولا اقولك انا هخرج اتفرج على البلد لو سأل عليا قوليله بتاخد جوله
البنت. ماشي ياستي
خرجت واعجبت جدا بالأراضي والزرع والناس ولبسهم
حتى اعترض شخص طريقها
الشاب. ايه الجمال دا هو في كدا
بريق. اه في
الشاب. تاب ما تيجي افسحك
بريق. وماله
الشاب. موافقه
بريق. المهم انت توافق على هيحصل
الشاب. هيحصل ايه
بريق. ولاحاجه
وضر"بته بو"كس 
الشاب بسرعه قام وطلع مط"وه
وضر"ب بريق في بطنها بقيت عينيها بتقفل وبتغيب عن الوعي
الشاب بيسيبها ويجري بسرعه جدا الناس بتتلم بعد كدا ويخدوها المستشفي
في شركه مالك
قاعد بيشتغل وجاله اتصال
مالك. الوا ايوه يا بريق عايزه ايه مش فاضيلك
شخص. صاحبت التليفون دا في المستشفي في حد طع"نها بمط"وه
مالك يفزع وقلبه انقبض. انت بتقول ايه انا جاي حالا
بعد نص ساعه
يدخل مالك إلى المستشفى وهو بيجري
مالك. بريق المنشاوي اللي جايت من شويه فين
موظف الاستقبال. البنت اللي جاي بط"عنه
مالك. ايوه هي
الموظف. في اوضه العمليات
مالك بقى يجري وقلبه مقبوض خايف عليها هي اه عملت فيه مقالب وهي مغروره بس هي فعلا ساعدته يتخطى وجع قلبه بعد خبر خطوبه نور
مالك للممرضه. البنت أخبارها ايه
الممرضه. محتاجين نقل د"م فورا
مالك. انا هتبرعلها
الممرضه. اتفضل معانا
مالك دخل واتبرع لبريق ونقلوه اوضه تانيه
بعد ساعات
مالك. بقيت كويسه
الدكتور. الحمد لله بقيت احسن نقلنها اوضه عاديه كلها كم ساعه وتفوق
مالك. الحمد الله شكرا يا دكتور
انا عايز اشوفها
الدكتور. تمام روح اوضه التعقيم وبعد كدا تقدر تشوفها
راح مع الممرض وجهز
دخل اوضه بريق لقها في عالم تاني وشها شاحب وباين عليها الارهاق
مالك. شكلي حبيتك ولا ايه بس الاكيد انك مليتي عليا حياتي بكل حاجه فيكي غرورك ثقتك بنفسك مقالبك الر"خيصه جمالك مميزه اوي يا بريق 
تاني يوم
مالك ماسك ايديها ونايم على الكرسي جانب السرير
بريق بتفتح عينيها بالراحه لقيت جانبها انبسطت اوي. انت ياض
مالك وهو بيقوم. حمدالله على سلامتك يا عمري
بريق بتضحك بصوت واطي. عمرك جات أصف عمرك
مالك. لسانك طويل حتى وانتي كدا
بريق. وانا مالي كدا
مالك. زي الفل وحشتيني اوي
بريق مسكت الجرح. اه
مالك. انتي كويسه انادي الدكتور
بريق. لا مفيش داعي انا كويسه
مالك. كنت خايف عليكي اوي
بريق. متخافيش انا كويسه وبعدين بطل نحنه
مالك. جايز اتعلمت منك الجراءه عشان كدا انا معجب بيكي
بريق. ههههه اه بس اسكت يابني الضحك غلط عليا
مالك. أفضل اضحكي على طول ومش هتندمي ضحكتك فيها سحر غريب
بريق. الواد ابن 🐕اللي ضر"بني لقتوه
مالك. متخافيش هجيبلك حقك منه وعد

 
مر شهر كامل على أبطالنا ما بين الحب والدلع والسعاده
الكل منتظرين رجوع جبل وزينه
عند جبل جاله اتصال من رعد
رعد. ايه ياعم ما تنجز ياله عشان تحضر كتب كتابي انت هتبقى شاهد على جوازي وعلى انا ماخره بسببك
جبل. الف مبروك يا رعد متقلقش انا وزينه هننزل مصر بكرا
رعد. متتاخروش عايز اخش دنيا
جبل. ما تتقل شويه يا بني
رعد. بذمتك انت يا شيخ لو حد بعدك عن زينه دلوقتي هتعمل فيه ايه
جبل. هجيب" أجل" اللي خلفوه
رعد. وتقولي اتقل اقفل يا جبل
جبل. سلام
زينه. بتكلم مين يا جبل
جبل. دا رعد عايزنا ننزل بقى عشان يكتب كتابه على ساره ونور على رائد
زينه. افراحنا كتير
جبل وهو يشدها لحضنه. فرحتي بيكي تساوي العالم كله
هنزل اعمل مشوار وارجعلك على طول
زينه. هتروح فين
جبل. ليا دين عند حد هوفيه وارجعلك واهو احجز تذكرتين للسفر
زينه. تمام يا حبيبي متتاخرش
جبل. خالي بالك على نفسك
وطبع بو"سه خفيفه على شايفها ومشي
بعد ساعه
جالها اتصال
زينه. الوا مين معايا
مجهول. استاذ جبل عمل حادثه وهو دلوقتي في المستشفي
زينه بزعر. مين اللي عمل حادثه جبل كويس انت بتهزر صح
المجهول. العنوان....
بسرعه لابست وخرجت
وأول ما خرجت

رواية جحيم عشق صعيدي الفصل السابع والعشرون 27 - بقلم دعاء احمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent