رواية ملكت الاسد الفصل السادس والعشرون 26 - بقلم فاطمة حسن

الصفحة الرئيسية

 رواية ملكت الاسد الفصل السادس والعشرون 26 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الاسد الفصل السادس والعشرون 26

بعد شوي هشام طلع هو والدكتوره

الدكتوره.اتفضلوا برااا 

أسد خرج هو وهشام

الدكتوره جوا كشفت ع ملك وبعده فتره خرجت

هشام.مالها هي كويسه

الدكتوره.اطمن هي كويسه بس شكلها الفتره اللي فاتتت مكنتش بتاكل وهي جسمها ضعيف مش أكتر دول مقويات وفيتامينات لازم تخدهم باستمرار

.بعد اذنكم

هشام .اتفضلي .

أسد كان هيدخل رح هشام مسك أيده

هشام.عايزك تحت ف المكتب  اتفضل

هشام نزل واسد نزل ورا 

هشام .كنت فين شهرين محدش يعرف عنك حاجة لييه.مستفد اي . دلوقتي حالا هبعت اجيب ماذون وطلق ملك انت فاهم

أسد .خلصت.بعد اذنك انا طلع استريح شوي

هشام بغضب.اسسسسد .اللي قولتو هحيصل انت فاهم

أسد بغضب.ملك مش هتخرج من هنا غير ع قبرها ياريت انت اللي تفهم .انت اللي دخلتها عريني متجيش دلوقتي وتحاول تتطلعها منه لاني ساعتها مش هسمحلك

هشام.وطالما انت عايزها  اويي كده  كنت فين لمده شهرين

أسد .كنت بعمل الحاجه اللي انت جبتها علشانها

هشام فضل وقف مصدوم.

أسد قرب منه ووقف قدامه وهو بيبص ف عينه.اي ي بابا لدرجه دي الموضوع صدمك

هشام.انت.انت

أسد.اه رجعت اشوف تاني 

هشام حضن أسد بفرحه . أنت رجعت تشوف تاني .

ازاي مقوليش ع حاجه زي ديي ازاي

أسد .كنت عايز اكون لوحدي .

هشام.لازم نقول لي ملك دي هتفرح اويي

أسد بهدوء.بس أنا مش عايزه تعرف دلوقتي

هشام.ليه كده 

أسد .بابا بعد اذنك انا حر مش عايزها تعرف وخلاص 

هشام.ي أسد افهم هي مش

أسد بغضب.متكملش قولتلك مليون مره مش عايز اسمع سرتها هنا

هشام.خلاص اهداا اطلع ارتح شوي وأنا هبلغ مراد  وهرجع الفيلا بتاعتي 

أسد هز رأسه بهدوء وطلع

أسد دخل الاوضه وقلع القميص وقرب من ملك ونام جانبها بعد ما اخدها ف حضنه.مش هسمحلك تعملي زيها ابداا

أسد فضل يحرك أيده ع ملامح وشها بهدوء

وبعدين رح ف النوم

تحت

هشام اتصل ع مراد

مراد بتعب.ايوه يعمي

هشام.اسد رجع ي مراد

مراد قام وقف.اي رجع.انا جي حالنا

هشام.لاا روح انت استريح كفايه اوي الفتره اللي فاتتت

مراد.بس

هشام .مفيش بس ع بيتك ي مراد وأنا كمان هرجع الفيلاا دلوقتي

مراد . ماشي ي عميي 

عند روح

روح  .احم أنا جيت اتفضل قول كنت عايز ايي 

يوسف بخبثه.اول حاجه انتي وحشتني اويي حتي لما بشوفك كل يوم

روح بكسوف .وتاني حاجه

يوسف.اني خلاص هجي اطلبك من مامتك .اي رأيك

روح بحب.بجد هتجي . قصديي يعني 

يوسف . اهدي كده يقلبي اه هجي النهارده بليل

روح بصدمه.بليل .أنا لازم امشي.

يوسف .طب يلاا

يوسف وروح روحوا 

روح طلعت بسرعه ع البيت وهي هتموت من الفرحه

روح .ماما ي .ماما

وفاء.اي ي بت ف ايي

روح.احم يوسف جارنا طلب يشوفك النهارده

وفاء بضيق .ليه خير

روح.ف اي يماما.هيكون ليه يعني .

وفاء بضيق اكبر.وانا مش فاضيه اقبل حد

روح وعينها اتملت دموع.بس أنا موافقه

وفاء.انتي مش عارفه مصلحتك 

روح بغضب.انا مش صغيره وعرفه الصح من الغلط.ثم أكملت.ونبي شوفي النهارده ونبي قولي اه 

وفاء بهدوء.ماشي لما نشوف اخرتها اي معكي ي بنت بطني 

روح طلعت تجري ع الاوضه وهي بتقول.اخرتها خير 

روح دخلت الاوضه ب فرحه.اخيرااا.

روح فضلت تجهز وهي مش فاكره اهم حد مراد.. 

عند مراد 

خرج من الشركه بتعب وطلع ع الفيلاا

مراد طلع اخد دش ونام علطول بعد ما قفل تلفونه

بليل

 ملك صحيت من النوم بتعب

 لاقت نفسها في حضن أسد

ملك بهمسه.اسد

ملك حطه أيدها ع وشه .

أسد حرك ملامحه ب انزعج

ملك سحبت أيدها بسرعه وفضلت تبص عليه بهدوء 

بعد شوي أسد فتح عينه

ملك فضلت زي ما هي من غير ما تتكلم وبردك أسد

أسد .اي مش هتتكلمي 

ملك اتوتر.ا.ان.انا

أسد وهو بيركز ف تفاصيل وشها. اهدي

ملك حاولت تقوم.

أسد .انتي رايحه فين.

ملك .هقوم . هشوف بابا

أسد وهو بيقرب اكتر .مشي مفيش غير أنا وانتي هنتاي

ملك نزلت عينها بكسوف لاقت اسد عريان اتكسفت أكتر

أسد بضحك حاول يخفيها.قومي يلاا علشان تأكلي

أسد .أنا هنزل اطلب من صفيه تعمل الاكل .وانتي خدي دش كده علشان تفوقي

أسد نزل فعلاا وملك دخلت الحمام تاخد دش 

تحت .

أسد . صفيه جهزي الاكل وطلعي ع فوق 

صفيه.اهلا بيك ي أسد باشا

أسد.بسرعه عايز الاكل يكون جهز 

أسد طلع ف الوقت داا ملك كنت خرجه من الحمام وهي لافه فوطه ع جسمها

أسد أو ما دخل فضل وقف مصدوم وملك كمان اتوترت 

أسد بهدوء.ملك 

ملك بتوتر..ا.. اي.

أسد .خلصتي 

ملك وهي بتجيب هدومها.ا.ه

ملك دخلت الحمام بسرعه

واسد  فضل يضحك 

عند روح

يوسف وأهله وصلو 

وفاء.اهلاا اتفضوا

محمود.اهلاا بيكي .

ام يوسف. .طب حضرتك عرفه. إحنا جايين ليه

يوسف. ..أنا يشرفني اطلب ايد الانسه. روح


google-playkhamsatmostaqltradent