رواية جحيم رحيم الفصل الخامس والعشرون 25 - بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

   رواية جحيم رحيم البارت الخامس والعشرون 25 بقلم ميرا ابو الخير

رواية جحيم رحيم كاملة

رواية جحيم رحيم الفصل الخامس والعشرون 25

بتصحا من النوم بتلاقي نفسها علي سرير في نص البحر. 
......:  اتمنى تكون المفاجأة عاجبتك. 
رينلد شهقت وصوتت:  لاااا ياامااا. 
عز بضحك علي منظرها: جبانة. 
ريناد بخوف:  احنا فين. 
عز بيمسك ايديها: بصي كده هناك دي جزيزة العشاق. 
ريناد بذهول: واو حلوة جدا. 
عز: تعالي. 
ريناد راحت معه كان في طربيزة عليها اجمل انواع الاكل و تانيه عليها شوكولاته كتيرة. 
ريناد بفرحه جريت واعدت تاكل:  جميلة اوووي شكرا يا عز. 
عز بإبتسامة: لا لسه في مفاجأة احلى. 
ريناد والاكل في بوقها: اي. 
عز بحب:  غمضي عينك. 

 
ريناد غمضت عينها عز سقف في مغني ظهر ريناد بتحبه وائل جسار. 
ريناد: اعااااااا... جريت علي عز حضنته... اجمل مفاجأة. 
وائل بيغني ليهم... انا عشقي ليك عشق القمر ❤🌹. 
للنجمة والليل والسهر 🌹
                     وشوقي ليك فوق الخيال واحتمال كل البشر من يوم لوقك حلوة الحيااااة 
اتحدى العالم كله

 وانا وياااك 🌹❤. 
عز حط ايده علي وسط ريناد وبيرقصوا وهي فرحانه اوي.(هنزل الاغنيه في فديو). 
خلصت الاغنيه و هما روحوا ريناد اتبستط جدا وعز كان فرحان. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~. 
نايم بيفوق يلاقي نفسه في حضن دعاء وعا*ري الصدر وهي جنبه عا*رينه وفي بقعة د*م علي السرير. 
رحيم بصدع: حصل ايه. 
دعاء بكسوف:  محصلش غير انه بقيت مراتك قدم الناس وقدم ربنا يا حبيبي. 
رحيم بصدمه:  قصدك ايه. 
دعاء بتشد الملايا:  خلاص بقا قوم عايزة البس هدومي. 
رحيم مش فاهم حاجه قام لابس وخرج من الاوضه راح اوضة ريناد. 
رحيم: ريناد انتي فين. 
..... 
رحيم باستغراب نزل تحت بيسال الخدم:  فين ريناد. 
احدهم:  منعرفش يا بيه. 
اتفجا بدخول عز وريناد ماسكه في ايده بفرحه اتعصب راح شدها. 
رحيم بغضب: اي يلي انا شايفو دا. 

ريناد بهدؤء:  كنا برا. 
رحيم بغضب لسه هيتكلم قاطعه دعاء:  حبيبي تعالا ساعدني امشي. 
ريناد برفع حاجب: لي جالك شلل. 
دعاء بخبث:  لا ياروح قلبي.... حضنت رحيم... اصل النهارده صبحيتنا. 
ريناد بصدمه:  ايهه. 
رحيم كور ايده بزعل. 
دعاء بغيظ: اه ايه جوزي والكل عارف كده. 
ريناد طلعت تجري علي اوضتها ودموعها علي خدها عز ابتسم الامور في صالحه. 
دعاء بمكر:  حبيبي يلا نخرج النهارده. 
رحيم مش قادر يستحمل: دعااءء كفايه زفت لحد كده. 

دعاء بتوتر: قصدك اي. 
رحيم تجاهلها وخرج راح لرعد. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~
حمزة:  يعني هبقا اب. 
الدكتور بابتسامة: ايوا التحاليل ايجابي انك ابو البيبي. 
رقيه بفرحه:  صدقتني. 
حمزة حضنها ولف بيها: اخيرا مش مصدق. 
رقيه بحب:  نزلني هدوخ. 
حمزة نزلها: سلامتك يا قلب حمزة من الدوخه. 
اتكسفت وهو خدها ومشيوا راحو مطعم. 
حمزة:  نفسك في ايه. 
رقيه: نفسي افضل معاك علي طول. 
حمزة بحب:  هو انا بحبك من شويه. 
رقيه ابتسمت قعدوا ياكلوا ويهزروا. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~. 
عز:  وبعدين. 
علي بمكر:  تخطفها و تهربوا برا مصر. 
عز: وهي هتوافق. 
علي بخبث:  اه هتوافق ولو مش وافقت تقدر تعمل كتير تاخدها غصب عنها. 
عز بمكر: فهمت وهو دا يلي هيحصل. 
علي بيشاور علي بنت ليل جات له. 
عز بص ليها: مين دي. 
البنت بدلع:  انا يلي هد"لعك يا بيبي. 
عز قام شدها من وسطها جامد:  تعالي. 
اخدها الاوضه وعلي قاعد بيسكر. 
عز بيخرج وبيعدل هدومه: ابقا خالي حد ير*ميها قدم اي مستشفى 🏥. 
علي بمكر:  هههههه اوك. 
خرج وبيعدل لابسه و مشي وفي دماغه حاجه. 
بقلم ميرا ابوالخير . 
~~~««««~~~~~~~~~
في اوضة ريناد اعدة قلبها وجعها:  خلاص اخترها هي يبقا انا هختار عز هو باعني كده. 
رحيم من وراها:  عمري ما اقدر ابيع روحي. 
ريناد لسه هتجري تحضنه وقفت في مكانها:  جاي لي. 
رحيم بهدؤء:  عشان هحكي ليكي علي كل حاجه بتحصل. 
ريناد باستغراب:  قصدك اي. 
رحيم بهدؤء قعد وخدها علي رجله:  اسمعي يلي هقولك عليه عشان اللعبة كبيرة اوي وانا خايف عليكي. 
ريناد بخوف وبتلمس وشه:  في ايه. 
رحيم *****************. 
ريناد مصدومه من كلامه:  كل دا يا رحيم ومخبي عني. 

رحيم حضنها بحب:  عشان بحبك اعمل اي حاجه عشانك و خاليت سيف يروح لبن عمي امان عليه اكتر. 
ريناد بدموع في حضنه:  انا اسفه يا رحيم بجد. 
رحيم بهدؤء:  تخلص كل حاجه واوعدك هطلقك زي مانتي عايزه. 
ريناد بحزن: تمم. 
رحيم سابها وخرج من الاوضه وهي ضمت رجليها. 
رقيه خبطت وداخلت:  بتعملي ايه. 
ريناد حضنتها: هيطلقني يا رقيه انا بحبه اوى. 
رقيه بحنان:  اهدي اومال ليه بتختاري. 
ريناد:  عشان غبيه. 
رقيه بهدؤء:  طب اي رايك نشوف الحرباية يلي تحت دي مالها. 
ريناد بكر"ه:  البت دي حسابها تقل معايا. 
رقيه بخبث: تعالي نتسلى شويه. 
ريناد: يلا. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~
دعاء:  بقولك ايه هقت"لها ونخلص. 
علي:  لا انا اتصرفت وكلها كام ساعه وتبقا تحت ايدي بس المرة دي رحيم هيكون مي'ت. 
دعاء بخوف: كله ايلا رحيم انت اتجننت. 
علي بمكر:  خلاص تتصرفي تبعديهم ياما انا هعمل كده. 
دعاء بخوف: لو فكرت تا*ذيه هخلص عليك. 
علي بخبث: احبك وانت شرس. 
دعاء قفلت لاقت ريناد ورقيه وراها:  اي. 
ريناد:  كنا جايين نقعد معاكي شويه. 
دعاء ببرود:  عن اذنكم وريا حاجه مهمه. 
ريناد شدتها من شعرها:  لا ياحلوة مش بالسهولة دي دا انا هو*لع في ا*مك. 
دعاء زقت ايديها:  انتي مجنو*نة. 
ريناد بغضب:  هوريكي الجنان دلوقتي. 
بتشدها من شعرها وبتضر*بها بالاقلام والخدم اتجمعوا:  يا خا*طفه الر*جالة يا بنت 🐕. 
رقيه ببرود: الله براحه عليها شويه مش كده. 
دعاء بصويت: اوعااا يا زبا*لة هقت"لك. 
ريناد بتضر*بها: تعالي يا روح ا*مك. 
دعاء شافت السك*ينه علي الفاكهة:  وانا هاخد رو*حك. 
مسكت السك*ينه و رقيه صوتت دعاء: هاخد رو"حك يا ريناد . 
لااااااااااااااااااا. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~
علي قاعد بيفكر في اليوم يلي اغت*صب فيه ريناد وابتسم:  هكرره تاني يعني هكرره البت داخلت دماغي وحياة امي للازم اخدك تاني يا ريناد جس*مك هيكون متا*عتي هسيب عز ورحيم و هجيبك حتي لو حصل ايه هاخد مزا"جي منك واعيشك تحت رجلي. 
بقلم ميرا ابوالخير 
~~~~~~~~~~. 
رحيم وقف بيشرب سجاير في الجنينه. 
رعد:  هتطلقها بجد. 
رحيم بحزن:  دا اختيرها مقدرش اجبرها. 
رعد: انت بتحبها مش هتقدر. 
رحيم قعد علي البيسين بهدؤء:  مقدرش اجبرها افهم يا رعد. 
رعد قعد جنبه:  خلاص لما نخلص من كل دا اكيد هتتحل. 
حمزة من وراهم: خدوني معاكو. 
راح قعد جنبهم:  هبقا اب 🙂. 
رحيم بفرح: الف مبروك يا بطل. 
رعد:  يتربي في عزك يا حمزة. 
حمزة: عقبالك يا رحيم انت وريناد. 
رحيم بص قدمه:  انا طلقت ريناد رسمي ونخلص من كل دا وكل واحد يشوف حاله. 
رعد و حمزة: ايههه.
سامعوا صوت صويت جاي طلعوا يجروا اتصدموا من الد*م و...
رواية جحيم رحيم الفصل الخامس والعشرون 25  - بقلم ميرا ابو الخير
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent