رواية جحيم رحيم الفصل الثالث والعشرون 23 - بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

   رواية جحيم رحيم البارت الثالث والعشرون 23 بقلم ميرا ابو الخير

رواية جحيم رحيم كاملة

رواية جحيم رحيم الفصل الثالث والعشرون 23

الدكتور داخل ومعه اهله وقال في نفس اللحظه:  انا جاي طالب ايد الانسه ريناد. 
رقيه كان هيغمي عليها وحمزة مصدوم 😳 ودعاء بتتفرج مش فاهمه حاجه. 
رحيم بغضب: جاي تطلب مراتي يا بن 🐕 وحياة امي مش هس"يبك تعالي يا بن الجز*مه.
جري علي الدكتور فضل يضر*ب فيه وحمزة راح مسكه اخد لك'مه في مناخيره: اااه.
رقيه بخوف جريت عليه: حمزة. 

رعد مسك رحيم بالعافيه واهل الدكتور مرعوبين. 
حمزة بخنفان والم: يا خنارة نببي يا ددع ياخنارة يا متري (يا خسارة شبابي ياجدع يا خسارة يا مفتري). 
رقيه بضحك: معلش 😂. 
الدكتور بالم: والله ما اعرف انها مراتك اصلها مز"ة. 
رحيم بيحاول يفلت من رعد:  يااااااابننننن الككككككك'ببببب ددييييي مرررررررااااااتييييبيي.
الدكتور طلع يجري من قدمه وريناد فطسانه ضحك وعز وقف ببرود  . 
رحيم راح وشالها: بقت بتضحكي وفرحانه ليلة ا*مك سودة تعالي. 
عز بيشدها منه:  سابها. 
رحيم عينه اتحولت للاحمر:  ايدك لتوحشك اوي. 
عز تلقائي ساب ايده وهو شال ريناد بالعافيه وطلع اوضتهم. 
دعاء وقفه متغاظه منه بتوعد: ماشي يا رحيم. 
 رقيه بتسند حمزة: ااه يابا ياما. 

ضحكت رقيه:  شكله ايده تقيله. 
حمزة بيحط ايده علي وشه: لا يا نوحي فسر (لا ياروحي فشر). 
رعد جاله فون. 
كوثر بزعيق: انت فين يا بن الو*رمه. 
رعد بيبص علي الفون: مين معايا. 
كوثر بردح: اه ماهو من كترهم بقا. 
رعد مصدوم: انتي كوثر صح 🙂. 
كوثر: لا امها يا اخويا فين انت يالا. 
رعد:  هو انا متجوز صاحبي. 
كوثر: لا متجوز ظابط وانجز بدل ما احب"سك. 
رعد برفع حاجب: ماتيجي نتطلق اوفر 🙂

كوثر بغضب: اه عنيا خمس دقايق لو مكنتش قدمي يا رعد انت حر. 
قفلت في وشه. 
حمزة بضحك: ارت منيطر اوي اوي (انت مسيطر اوي اوي). 
رعد بشموخ: اومال استاذن انا عشان وريا مواعين 🙂.
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~. 
رحيم بغضب: بتضحكي علي ايه. 
ريناد بهدؤء: عادي. 
رحيم شدها من وسطها:  سمعيني كده تاني. 
ريناد بتوهن: ها. 

رحيم با*سها من شفايفها بغضب جابت د*م و ورمت بعد تاخد نفسها. 
ريناد بالم:  اي دا. 
رحيم بيبص علي شفايفها و لامسهم بحب: بتو*جعك.. 
ريناد بتدمع: لا. 
رحيم قر"ب وبا*سها بس بحب وهدؤء: تعويض. 
ريناد بعدت: روح لها. 
رحيم باستغراب: هي مين. 
ريناد: الست دعاء. 
رحيم فهم غيرتها:  طيب عن اذنك. 
ريناد مسكته:  ولاااه رايح فين. 
رحيم مسك ايديها وشالها حدفها علي السرير ونزل حضنها:  بتغيري. 
ريناد: لا. 
رحيم برفع حاجب: متاكدة. 
ريناد: اه متاكده. 
رحيم بيفك زراير بلوزتها وهي سرحانه في عينه:  بتغيري ولا لا. 
ريناد ساكته رحيم مشي ايده علي جس*مها وقرب منها و ابتسم قام تاني. 
ريناد استغربت: اي دا. 
رحيم:  افتكرت حاجه سلام. 
خرج من الاوضه وهي قعدت علي السرير. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~
في اوضه حمزة قاعد زعلان: رقيه انتي فين. 
رقيه خرجت مبسوطه من الحمام: احم حمزة. 
حمزة زعل ولسه هيقولها حاجه اتصدم: انا حامل. 
حمزة بصدمه: ح حامل م ازاي. 
رقيه بذهول: في ايه حامل عادي انت جوزي. 
حمزة بصدمه: انا مبخلفش. 

رقيه: ايهههه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~. 
دعاء بخبث: تمم تقدر تروح هي في اوضتها دلوقتي عايزة كام صورة كده حلوة ليكم. 
......: عنيا. 
دعاء قفلت وابتسمت بمكر: اما نشوف اخرتها. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~. 
رحيم قاعد بيفكر ريناد هتختار مين فيهم وجت دعاء لابسه قميص نو*م شفاف اوي يظهر اكثر ما يبطن مغر*ي لدرجه كبيرة واعدت علي رجله بدلع: اي رايك فيا. 
رحيم: اي يلي انتي عامله دا. 
بتحوط رقبته وبتقر*ب منه: ناسي اني مراتك. 
رحيم بيبعد ايديها وهي بردو ماسكه فيه: اوعي يا دعاء. 
دعاء فكرت في حاجه وعملت نفسها هيغمى عليها رحيم مسكها: مالك. 
دعاء بتمثيل: دايخه بس طلعني اوضتنا. 
رحيم في نفسه: اتدلعي براحتك اما اشوف اخرتها معاكي. 
رحيم ابتسم: حاضر يا حبيتي. 
طلعها الاوضة وهو ماشي سمع صوت في اوضه ريناد دعاء ابتسمت راح عشان يشوف في ايه دعاء مسكته و حطت ايده علي وسطها وبكل وقا*حه با*سته قدم الخدم وهما معديين مشيوا وهو........ 
بقلم ميرا ابوالخير. 

 
ريناد اعدة بتفكر ي تختار عز او رحيم قلبها مع رحيم  بس رحيم قاسي اوي عز حنين عليها بس طماع. 
اعدة والنور قطع في اوضتها حست بحركه غريبه في الاوضة. 
ريناد: رحيم انت هنا. 
حوطها بايده الاتنين في خصرها واتنفس في رقبتها. 
ريناد بتحسبه رحيم اتجوبت معه ولفت حضنته بحب. 
بيلمس شعرها وبيشمه حست انها عارفه الريحه دي ومقروفه منها شالت الفكرة دي بيفك التيشرت بتاعها وبيقل"عها و هي متجوابة معها بينزل ايده ويح"سس علي جس"مها بجراءة و.... 

رواية جحيم رحيم الفصل الثالث والعشرون 23  - بقلم ميرا ابو الخير
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent