رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل الخامس 5 بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 "انتقام الابناء" البارت الخامس 5 بقلم ميرا ابو الخير

رواية جحيم رحيم كاملة

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل الخامس 5

سيف بغضب وشدها من شعرها: بتقولي ايه ياروح امكككك. 
السكرتيرة: في ايه دي خدامه ولو مش مصدق اخرج هتلاقيها راكبه العربيه مع حد. 
سيف زقها علي الارض وخرج
السكرتيره طلعت فونها وعملت مكالمة وابتسمت بمكر 
سيف خرج  وكله غضب وانصدم شافها بتجري بسرعه و في عربية جاية عليها فضل وقاف ببرود والعربية بتذمر وهي مش عارفة تروح فين وفجاءة ايد شدتها. 
شروق برعب: ك ك.. اغمي عليها. 
سيف شالها ببرود وداخلها الفيلة. 
السكرتيرة بصدمه:  انت جبتها تاني لي. 
سيف ببرود:  ناهي انا مش فايقلك انتي فاهمة. 
ناهي بغضب: بس.. 
بص ليها بصة اسكتتها. 
ناهي بتوعد: ماشي يا سيف اما وريتك عشان العامية دي. 
بيطلع بيحطها علي السرير وبيبص ليها لاول مرة يتامل ملامحها هاديه وجميلة لسه هيحط ايدع علي وشها جاب مياه كبها عليها قامت مخضوضه: اعااااا في اي. 
سيف ببرود: كنتي رايحه فين. 
شروق:  مش رايحه. 
سيف قرب بصوت كفحيح الافعي: انطقي خرجتي ليهه هاا مفيش خروج من هنا ايلا علي مو"تك او مو"تي انتي فاهمةةةة. 
شروق بغضب: لا مش فاهمه هتعمل ايه يعني ها رد عليا اخدت يلي انت عايزاه عايز اي تاني. 
قرب وهمس في ودنها: عايز ذلك عايز ند"م ك"سرة يا بنت الجارحي. 
شروق باستغراب: جارحي ايه. 
سيف ضحك بقوة: هههههه عاملة نفسك بريئه مش كده. 
شروق بعدم فهم: قصدك اي. 
سيف بالم في كلامه: ابوكي سبب عذ*ابي ابوككككييي عز الجارحي يلي انتي بنته. 
شروق بصدمه: انت كداب انا مليش اب اصلا. 
سيف بضحك خبيث: لا ليكي يا حلوة. 
شروق مصدومه: انت كداب. 
سيف ببرود قام وحط ايده في جيبه: تؤ تاخدي الكبيرة بقا انك بنت غير شر"عيه. 
شروق بدموع وصدمه: ي يعني ا انا بنت ح حر"ام. 
سيف: ايوا بنت حر"ام وامك ر"متك في الملجا عشان كده. 
شروق قامت من علي السرير و جسمها بيترعش وعقلها مش مستوعب: ب ب لا اكيد في حاجه غلط انت بتكدب صح بتكددب. 
سيف بهدؤء: لا مبكدبش. 
شروق بصراخ: لاااااااات قوووول غيرررر كده للاااااااااااااااا قعدت علي الارض. 
جري عليها حضنها لوحده: اهدي اهدي. 
شروق بصراخ ودموع: انا بنت بنت ااااااه. 
سيف شدها لحضنه جامده ومش واعي وبيطبطب عليها:  اهدي يا شروق اهدي. 
شروق بدموع قامت من جانبه وبعدت عنه هو استغرب راحت ناحيه الحمام وقفلت وهو مستغرب لي حضنها قعد علي طرف السرير بفتكر الماضي. 
فلااااااش بااااااااكككككك. 
سيف بيحضنها من ضهرها: بحبك بحبك بحبك بحبك بحبك بحبك ❤. 
نور بحب: بعشقك بعشقك بعشقك بعشقك ❤✨. 
سيف رابط عينيها:  تعالي يا نوري. 
نور بهدؤء: هنروح فين. 
سيف ماسك ايديها: تعالي بس. 
اخدها علي بيت متزين بالورد والبلونات اتفجاءت: اي كل دا. 
سيف بحب: بيتنا يا حبيبي. 
نور باسته من خده: انت حنين اوي اوي بحبك ياسيفي. 
نور راحت تجري وتشوف المكان جري وراها: استني يا مجنونة. 
نور بفرح: حلووو اوووي يا طخخخخخخ. 
سيف وقف ورجله اتشلت من الحركه الد*م ملاء المكان شافها وهي علي الارض ود"مها حولين منها. 
سيف بزعيق: لاااااااااااااااااااااا. 
بااااااااكككككك. 
فاق من ذكرياته ودموعه علي خده مسحها: لا مش هضعف لا انا سيف المنشاوي مش هضعف لحد وهاخد حقها منهم كلهم مش هضعف. 
خرج ورزع الباب جامد وراه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~. 
في بيت شهاب. 
شوشو بحب وهمست في ودنه: انا حامل. 
شهاب بصدمه: ايههه. 
شوشو: مالك مش فرحان. 
شهاب ببرود: هطلب الدكتور ينز*له. 
شوشو بحزن: بس انا عايزاه يا شهاب. 
شهاب ببرود: انا قولت كلمة تتنفذ انا طالع اغير عشان وريا شغل مش فاضي. 
شوشو بغضب: عشان الست زفته مش كده. 
شهاب: صوتك ميعلاش فاهمه. 
شوشو: تمم. 
شهاب طالع علي السلم: اعملي حسابك هتنزليه النهارده مش عايز وجع دماغ. 
شوشو: حاضر. 
طلع وهي اعدت بحزن: اسفه يا حبيبي بس انا بحب ابوك اوي اسفه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~~~. 
حمزة بحب: لا ياقلبي متقلقيش ان.... 
طخخخخخخخ. 
وقع الفون من ايديها بصراخ: حمززززةةةةةةة. 
حمزة بضحك:  يخربيتك في ايه الفرمال وقفت شويه مالك. 
بتجيب الفون من الارض: اتخضيت عليك. 
حمزة بضحك: هو انا سهل يا قلبي. 
رقيه بحب:  لا ياروحي. 
حمزة: انا داخل الفيلة اهو. 
رقيه بفرح: نورت. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~. 
عند ملاك. 
ليث بحب: صباحيه مباركه يا قلبي. 
ملاك بحزن: شكرا. 
ليث: يلا عشان نفطر. 
ملاك بابتسامه:  تمم. 
خرج ليث وهي اعدت تعيط انها تخيلته سيف وسل'مته نفسها دموعها نازلة بوجع اوي: لازم اعيش حياتي مع ليث سيف خلاص مش بيحب حد غير نفسه. 
قامت لابست ونزلت لاقت ليث محضر الفطار ومستنيها: اتاخرتي. 
ملاك بابتسامة: اسفه مش هتتكرر. 
ليث قعدها وقعد ياكل فيها بحب وهو مبسوط: يلا كلي. 
ملاك خلصوا اكل وهو بيلبس. 
ملاك باستغراب: رايح فين. 
ليث: هخلص شويه حاجات كده وجاي مش هتاخر. 
ملاك بهدؤء: طيب. 
بقلم ميرا ابوالخير. 

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني 2 الفصل الخامس 5 بقلم ميرا ابو الخير
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent