رواية زواج اطفال الجزء الثاني 2 "الانتقام" الفصل الثاني 2 الكاتبة الصغيرة

الصفحة الرئيسية

رواية زواج اطفال الجزء الثاني 2 "الانتقام" البارت الثاني 2 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية زواج اطفال كاملة

رواية زواج اطفال الجزء الثاني 2 "الانتقام" الفصل الثاني 2

مالك.. ازاى  بنته  
عز.. ليه بتسأل  
مالك.. ده المتهم  بتاع  قضية السلاح  
عز.. ما احنا عارفين  
مالك.. فهمنى اكتر  
عز.. م الاخر  اللوا  خالها  فهمت  
مالك  بشرود.. ااه فهمت  
عز.. مالك  حاسس انك  غريب كده من امبارح 
مالك.. لأ  مفيش  انا  رايح الزنزانه  

مالك  دخل  وقفل الباب وراه  .. منورنا  يا  وائل  باشا  ولا  اقولك  يا خالى  ! 
وائل.. ايه!!!! 
مالك  راح  حط  الكرسي  وقعد قباله.. مستغرب  لى  
وائل.. أنت  مين؟ 
مالك طلع  البطاقه  .. اقرأ 
وائل  بصدمه وعصبيه  حاول  يتحرك  من  الكلابشات.. يابن  ال***
مالك.. اهدى  كده  انت لسه  شوفت  حاجه  وبصله  بشر  ورحمة  اخويا  لاندمك  هخليك  تتمنى  الموت  
وائل  .. هموتكم  كلكم  
مالك  .. ااه  صحيح  سمعت  إن  عندك  بنت حلوه  وبصراحه  عجبانى  واعتقد  انت فهمت قصدي  
وائل  ..  يا  وس*خ  وربي لخلى  رجالتى  يعرفوك  قيمتك  
مالك  بصله  بغموض  وعمل  مكالمه  

اروى  دخلت  الزنزانه  .. حضرتك  طلبتنى  
مالك  .. ايوه  تعالى  شوفي  رجله  عشان  كان  فيها رصاصه  
وائل  مكنش  يعرفها  ولا هى  تعرفه  لانه  لما  مراته  ولدت  سابها  وهرب  ومكنش  بيسأل  عنها  ومكنش يعرف  غير  ان عنده  بنت  حتى  اسمها  ميعرفهوش  
مالك  عرف  انه  بيكدب  عليه  لانه مش عارفها اصلا  
اروى  خلصت  .. امشي  
مالك  .. اتفضلى  
مالك  .. اى  رأيك  فيها  حلوه  
وائل.. يعني ايه  

مالك.. يعني  اللى  مشيت  دى  بنتك  
وائل كأن جردل ميه  وقع عليه.. ءءنت بتقول ايه  
مالك  .. زى  ما  سمعت  وهى  دي اللي عجبانى  بقا  بس اقولك  انا مش عايز اعمل  حاجه  حرام  انا  هتجوزها  ولما اخد  اللى  أنا  عايزه  هرميهالك  
وائل.. أنت  بتعمل كده ليه  
مالك  .. وانت  مفكرتش في اللى  عملته  زمااان   وقام  خرج  
وائل  فضل  يزعق.. مش  هرحمممك  
وائل  فضل  يفكر في  بنته  هو حس  انه  جواه  نبذة حنيه اول  ماشافها  

سليم  .. لأ  يابني  بقولك  رايح  لبابا  
طارق.. يعم  بقولك  فى  عيد ميلاد  وزياد  هيزعل  مفرقتش  يوم  
سليم.. هيزعل كده  
طارق.. اى يعم هو انت  ف كيجى تو  مانت  بقيت  راجل  وليك  قرارات
سليم.. طيب  هاجي  
راحوا  عيد  الميلاد  وفضلوا  يهزورا  وكان  في  بنات  
زياد.. اى  يا سليم  مش  هتشرب  
سليم.. لا لا مش عايز  
زياد  غمز  لبنت  جت  عندهم  
البنت بدلع.. هااى 
سليم.. هاى  
البنت  .. جرب  معايا  
سليم.. شكرا  
البنت.. عشان خاطري  شويه صغننين 
سليم  بإبتسامة.. ماشي  
شرب  هو  كمان  والبنت  دى  كانت  بتحاول  تقرب  منه  بس طارق  راح لهم  
طارق.. في ايه  
سليم.. انا دماغي بتلف  يا بروو 
طارق..  انت  شربت  قوم  قووم  ياريتنى ما جبتك  
سليم  سند  عليه  وقام  عشان  يروح  
..........  ........  ........  
مالك  .. اروى  تعالى  عايزك  
اروى  .. اجي فين؟ 
مالك  .. اركبى  
اروى.. مينفعش  اركب معاك  لوحدي  
مالك  نزل  طلعها  .. لا  ينفع  
اروى.. ابعدد  انت  ازاى  تعمل  كده  
مالك  مردش  عليها  وساق  بسرعه  ووصل  عند  مكان  مكتوب  فيه  مأذون  شرعى  
اروى.. انت  جايبنى  هنا  ليه  
مالك.. هنتجوز  
اروى.. نعااام 
مالك.. انتى  هتنزلى  ولا  اخلى  يومك  اسود  
اروى  .. أنت مجنون  يا جدع انت  
مالك  .. بقولك  انزلى  
اروى.. انزل  فين  نزلت  سنانك  ابعد  عنيي  يا  ناااس  الحقوني  
~في حاجه  يا  انسه  
اروى  .. الحقنى  يا عمو  الراجل ده  خاطفنى  وهيتجوزنى  غصب  عنيي  
~لا إله إلا الله  في ايه يابني  حرام كده  
مالك.. شدها  من  ايدها  خلصي  بلاش  فضايح  
اروى.. لأ  بالله  عليك  والنبى  سيبنى  طيب انت  تعرفنى  منين عشان  تتجوزنى  أنا  مش  عاوزه اتجوز  يا  ماااماا   .. ماما  !  ماما متعرفش  حاجه  
مالك.. مهو انتى  لو  مجتيش  دلوقتي  هوديلك ماما  القبر  
اروى  .. لأ لاا والنبى  طيب  فهمني انت عايز منى  ايه  
مالك  .. ده شغل ومش هينفع اقول دلوقتي  هتفهمى  بعدين       
اروى  .. بس 
مالك  .. مبسش  يلااا  
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع  بينكما  في  خير  
الشهود  كانو  صحابه  وعز  
اروى  .. هو انا مش  هروح  لامي  
مالك..لأ
اروى..ازاى يعنى أنا لازم اعرفها 
مالك..هه هتروحي تقوليلهااى أنا اتجوزت يا ماما 
اروى..ملكش فيه ومتكلمنيش باللهجة دى وبعدين مش انت اللى غصبتنى   وقولت  ده  شغل  
مالك  .. امم  وانتى  بتصدقي  
اروى  بصدمه  .. يعني  ايييه  
مالك  .. صوتك  ميعلاش  عليا  
اروى  .. لأ  يعلى  انت  اتجننت  أنا  ممكن  ارفع  عليك  قضيه  
مالك  بصوت عالي  .. بت  انتى  هتتلمى  ولا  لأ  
اروى  .. نزلنى  
مالك.. عند  امك  
اروى  .. انت  حيوان  ومش  محترم  
مالك  ضربها  بالقلم  
اروى  اتصدمت.. ااه  أنت  ازاى  تعمل  كده  
مالك  ساق  العربيه  
وهى  فضلت  تعيط  مامتها  رنت عليها  مكنتش  عارفه  ترد  تقول ايه  
.. الو انتى  اتأخرتى  ليه  
اروى  بعياط  .. ماما  أنا  
.. مالك  يا اروى  
اروى.. ماما أنا  اتجوزت  
.. يا  مصيبتى  انتى  بتقولي ايه  يا  بت  انتى  
اروى  .. غصب عني والله  لما  اجيلك هحكيلك  كل حاجه  
.. تيجيلى  أنت  خليتى  فيها  تجيلى  انتى  طلعتى  زى  ابوكى  أنا  مش  عاوزه اعرفك تاني  جبتيلنا  ال*عار 
اروى  بانهيار  .. يا ماما  والنبى  اسمعينى  يا ماااماا  ... قفلت الخط  
مالك  كان  سامع  كل  حاجه  
بصتله  وعينها  حمرا من العياط  .. أنت  عملت كده ليه حرام عليك  أنا مش مسمحاك  
مالك  كمل طريقه  لغاية ما  وصل البيت  
كان  سليم  وصل  ف نفس الوقت ده   
مالك  شدها  من  ايدها  ومشي ناحية الفيلا  
سليم  كان  دايخ  .. 
مالك  .. سليييم  أنت جاى  منين  
سليم  .. من الديسكو هههه  
مالك  راح عنده.. ولااا اتعدل  
سليم.. الله  منا معدول اهوو 
مالك.. يك*لب انت  شارب  
سليم.. بس  متشتمش  
مالك  ضربه 
اروى  راحت  بسرعه  .. حرام عليك  سيبه  
سليم  .. الله الله  جايب  معاك  مزز كمان  
مالك  جره  ع  الفيلا  ودخل  
كلهم  نزلوا ع الصوت  ... 
لين  .. في  ايييه  سليم   اى اللى حصل  
مالك  .. البيه  راجع من  برا  شارب  زفت  على  دماغه  
سليم  .. وانت  مالك أنت  براحتي  
مالك  .. اتظبط  يلا  انا اخوك الكبير  
زين..سليييم  احترم  نفسك  
سليم  .. مانا  محترم  يا بابا  وهو جاى  البيت  ومعاه  واحده  
لين  .. مين دي  يا مالك  
مالك.. مراتى  
زين  ولين  وهمس.. ايييه؟!  
زين.. انت  اتجننت  رايح  تتجوز  من  ورانا  
لين  .. والله  حاجه  حلوه  ابنى الكبير  رايح  يتجوز  من  ورانا  والتانى  راجع  البيت  سكران  
اروى  كانت  واقفه  ورا  بتعيط  
همس.. انتى  بتعيطي  ليه  
انتبهوا  ليها  كلهم  
لين  راحت  عندها  .. مالك  بتعيطي  ليه  
اروى  .. أنا  مكنتش عاوزه اتجوزه  وهو اللى  اجبرنى  والله  
زين  .. انتى  مين  واسمك ايه  
اروى.. اسمى  اروى  
مالك  بصوت عالي  .. اسمها  اروى  وائل  مصطفى  سالم  السويدى  
كلهم  اتصدموا  من  الاسم  حتى  اروى  
اروى  .. ده مش  اسمي  أنا  اسمى  اروى  وائل علاء عبد الهادي  
مالك  .. ده في  الشهاده  المزوره  اللى  امك  عملتها لما  هو  هرب  
اروى.. هرب؟!  
مالك  مدهاش  فرصه  تتكلم  وراح  شدها  من  ايدها  عشان  يمشوا  
لين  .. مالك  سيبها  حرام عليك  هى ملهاش  ذنب  
زين  طلع  وراه   .. اهدي  ي مالك  وسيب  البنت  
مالك  .. مراتي  وانا  حر  فيها  
اروى  كانت  بتعيط  وبس  
زين  .. طيب انت  رايح فين  
مالك  .. هروح  شقتى  
لين  .. يابني  حرام عليك  سيبها  عشان خاطري  متأذيهاش  
مالك  مشي  ومردش  على  حد  
............  ............  .......... 
 سليم  فاق  بعد  ماهمس  خدته الحمام  وفتحت الميه الساقعه عليه  وعملتله قهوه 
 سليم  .. ماما  بابا  أنا  آسف  والله  غصب عنى  
لين  .. امشي من قدامي دلوقتي  
زين  .. انت اى لللى خلاك  تشرب  
سليم  .. كنت في  عيد  ميلاد  زياد  وشربت  بس والله مش هتتكرر تاني  أنا  آسف  وزمان  مالك  زعل منى  
لين.. مالك؟  مالك  ربنا  يهديه  وميعملهاش  حاجه  
زين.. متخافيش  هو مش هيأذيها  مالك  قلبه حنين  
لين.. عارفه  بس  غضبه  عماه  اللى  هو  بيعمله  ده  مش  هيصلح  الماضي  
زين.. ربنا  يهديه  

اروى  طول  الطريق  بتعيط  
مالك نزل  وشدها  وراه  ودخل  شقته  اللى  بيسميها  شقه  بس  هى  فيلا  تعتبر  مفيش  غيرها في  المكان  كانت  ع البحر  
اروى  .. ابعد  بقااا  انتى  عايز منى  ايه  
مالك  زقها وقعت  ع الارض  .. انتى  لسه  شوفتي حاجه  
اروى  .. ااااه 

رواية زواج اطفال الجزء الثاني 2 "الانتقام" الفصل الثاني 2 الكاتبة الصغيرة
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent