رواية بنت 17 "ارض العشق" الفصل التاسع 9 - بقلم منار همام

الصفحة الرئيسية

رواية بنت 17 "ارض العشق" البارت التاسع 9 بقلم منار همام

رواية بنت 17 ارض العشق كاملة

رواية بنت 17 ارض العشق الفصل التاسع 9

ابراهيم نايم وي مليكه في حضنه وقعد يفكر ويلعب في شعرها مليكه قالت كلام كتير لي ابراهيم وبعدين نامت
ابراهيم لي نفسه: معقوله معاها حق الدنيا مش مستاهله خسرت امي وتحرمت من حبه مفضروض مخسرش ابوي حتا لو كان هو سبب موت امي علشان منمدمش هبقا اتحرمت من حب لام ول اب ولي فات مات
ابراهيم بعد مليكه من عليه ونيمه علي السرير وغطه كويس ونزل تحت لقي نور لاو ضه بتاعت ابوه شغال دخل لقي ابوه قاعد يلعب لوحده راح قعد قصده وحرك حجر حول يكون لطيف 
ابراهيم: احم بتعمل اي يا حج
احمد انبسط لان ابراهيم ديمان يقلو يا احمد بيه 

احمد بحب: بلعب شطرنج 
ابراهيم: لوحدك
احمد: امال لاعب مع مين
ابراهيم: انزل لاعب علي القهوه مثلا
احمد: مبحبش اقعد عليه... وي كش ملك
احمد قال كده بعد ما غلب ابراهيم في العبه كمل
احمد بضحك: وطول النهار نسر المخبارات بتتهزلي شنبات وغلبك في لعبه
ابراهيم ابتسم: ومال المخابرات بي لعبه يا حج
احمد: مهو المخابرات تعتمد علي الذكاء زي العبه دي بظبط 

ياسين دخل بعد يوم طويل متعب لقي فاطمه قعده وبتعيط
ياسين: فاطمه مالك بتعيطي ليه
فاطمه: عز لسه مرجعش لحد دلوقتي برن عليه مش بيرد عليا
ياسين: اهدي متخفيش انا هحول اتصل بيه
ياسين لسه هيطلع فونه لقي ابراهيم داخل من الباب
عز بستغراب: اي في اي
ياسين: كنت فين لحد دلوقتي 

عز: امم كنت مع صحابي دي اول مره اتاخر يعني 
ياسين: مش بترد علي مكلامات فاطمه ليه
عز بل مبلاه: عادي مش فاضي ارد عليها.... انا طالع انام
وسابهم وطلع.............
ابراهيم كان طالع بعد مقعد مع ابوه شويه وكتشف قد اي كان وخد فكره وحشه  عن ابوه او بمعني اصح ان ابوه اتغير وبقا احسن بكتير عن لاول
فتح الباب ودخل لقي مليكه نايمه راح نام جنبه علي السرير و قوم مليكه علشان ينيمه في حضنه زي امبارح
مليكه بنعس: ااااا  كنت فين
ابراهيم: امم انتي حسيتي بي لمه قمت. 
مليكه: اه 
ابراهيم حب يشكرها علشان  جمعت بينه وبين ابوها قرب منه وهمس جنب ودنه: شكرا
مليكه تمتم بكلام غير مفهوم ونامت

 
 عز واقف في نص لاوضه بيقلع هدومه
دخلت فاطمه: اعملك تتعشاء
عز: لا شكرا 
فاطمه وقفت تحول تلاقي كلام تفتح بيه موضوع
فاطمه: تحب اعملك قهوه
عز: لا ويلا ولا تحبي اكمل قلع هدوم قدامك
فاطمه الدموع اتجمعت في عنيه: اسفه

 
       صباحآ
ابراهيم: مليكه مليكه قومي يلا 
مليكه بنعس: اي.... في اي
ابراهيم: انا رايح الشغل وي هطول انزلي اقعدي مع بابا لحد مرجع
مليكه بفرحه: بجد
ابراهيم: اه بس البسي النقاب 
مليكه فرحت وحضنت ابراهيم وبسته من خده
: شكرا
ابراهيم: اممم شيفك بقيتي بتبوسيني كتير
مليكه بكسوف: مهو انتي جوزي ومش حرام ول عيب
ابراهيم انبسط ان هي بطلت تخاف منه وعرفت ان هو الوحيد جوزه وعادي تقرب منه و متخفش منه
ابراهيم: طاب يلا بقا انا هنزل ونتي افطري وعي تنسي النقاب ونتي نازله 
ابراهيم قاله كده وطلع وقفل باب لاوضه بتاعت مليكه 
بريزه بتردد: ابراهيم انا... انا كنت عايز اروح اشوف ماما
ابراهيم ببرود: ليه
بريزه: ع.. علشان هي تعبانه 
ابراهيم: طيب اجهزي انتي وانا هقول لي السواق يوصلك
حبك لأحد لا يعني شيئاً. أن تكون محبوباً من أحد شيء. ولكن أن تحب وتحب هو كل شي♥🔐💜
ياسين: مش هينفع كده ولله يا داده
منال: معلش ممكن تسيبني علي رحتي يأ ياسين يبني
ياسين:...
رواية بنت 17 "ارض العشق" الفصل التاسع 9 - بقلم منار همام
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent